آرشیو بهمن ماه 1398

آژانس ديجيتال ماركتينگ ياراپلاس، آماده ارائه خدمات تبليغات مجازي براي كسب و كارها، مشاوره رايگان 05137571626

شركت تبليغاتي در تهران

۹۳ بازديد

براي ثبت سفارش و دريافت اطلاعات بيشتر 

با شماره 05137571626 

تماس بگيريد

به نظر شما چرا كسب و كار‌هاي اينترنتي امروزه تا اين حد پرطرفدار و جذاب شده‌اند؟ وضعيت اين كسب و كار‌ها هم‌اكنون در تهران چگونه است؟ امروزه شاهد افزايش شمار شركت تبليغاتي در اكثر نقاط كشور هستيم. طبيعتاً فراگير شدن اينترنت و دسترسي راحت همه به اين فضا و فضاهاي مجازي باعث شده تا افراد بيش از پيش به اين طريقه‌ي كسب و كار روي بياورند. اغراق نيست اگر بگوييم كسب و كار‌هاي اينترنتي و آنلاين در حال بلعيدن كسب و كار‌هاي آفلاين هستند!

تبليغات در تهران

شايد مدتي پيش كسي تصور نمي‌كرد بتواند در خانه بنشيند و تنها با مانيتور مقابلش كسب و كارش را راه‌اندازي كرده و مديريت كند. اما امروزه شاهد پيشرفت بزرگي در اين نوع كسب و كار در پايتخت هستيم. چگونه مي‌توانيم كسب و كار اينترني خودمان را راه‌اندازي كنيم؟ اگر مشتاق هستيد بدانيد يك شركت تبليغاتي در تهران چه خدماتي ارائه مي‌دهد، تا انتهاي اين مطلب با ما همراه باشيد.

شركت تبليغاتي؛ راه حلي كارآمد براي اوج گرفتن كسب و كار‌هاي اينترنتي

با پيشرفت تكنولوژي اين روز‌ها افراد بيشتري به فكر راه‌اندازي بخش آنلاين كسب و كار خود هستند. شايد در گذشته فقط اين بيزينس‌من‌ها و تاجر‌ها بودند كه سعي مي‌كردند در حوزه‌ي آنلاين فعاليت كنند و كسب و كار خود را گسترش دهند. اما امروزه با پديده‌اي جالب‌تر مواجه هستيم؛ مي‌بينيم كه كسب و كار‌هاي كوچك و نوپا هم براي ارتقاي بخش آنلاين خود از شركت‌هاي تبليغاتي كمك مي‌گيرند. ورود اين تجارت‌هاي كوچك به عرصه‌ي آنلاين خود دليل محكمي براي اثبات بازدهي زياد اين روش است. در هر حوزه‌اي كه فعاليت مي‌كنيد،

فراموش نكنيد كه رقيبان شما به سرعت در حال پيش‌روي در فضاي آنلاين هستند. اگر بخواهيد همچنان به صورت آفلاين و به روش‌هاي سنتي به بازاريايي، معرفي و فروش محصول و خدمات خود در تهران بپردازيد شك نكنيد كه به زودي چيزي از برند شما در حافظه‌ي مشتري باقي نمي‌ماند. اما سوال اساسي اينجا‌ست؛ آيا هل دادن كسب و كارتان در فضاي آنلاين كار ساده‌اي به نظر مي‌رسد؟ قطعا اين‌طور نيست.

اگر مي‌خواهيد برند شما جاي پاي خود را در حافظه مخاطب محكم كند، ملزم به رعايت يك‌سري قواعد و ضوابط خاصي خواهيد بود كه اين كار تنها از عهده‌ي يك شركت تبليغاتي با افراد حرفه‌اي و باتجربه بر مي‌آيد. آيا مي‌دانيد يك شركت تبليغاتي چه خدماتي ارائه مي‌دهد؟
خدمات شركت تبليغاتي كه به شما كمك مي‌كند از رقيبان خود پيشي بگيريد

يك شركت تبليغاتي خدمات گسترده‌اي در حوزه آنلاين و آفلاين ارائه مي‌دهد. در حالت كلي مي‌توان گفت يك شركت تبليغاتي تمام فعاليت‌هاي مربوط به برند سازي، استراتژيك و تبليغات يك كسب و كار را از صفر تا صد انجام مي‌دهد.

1.تبليغات محيطي

تبليغاتي محيطي مي‌تواند تصويري درست و به جا از برند شما در ذهن مخاطب حك كند. با توجه به گستردگي روش‌هاي تبليغات محيطي و امكانات ويژه براي به اجرا گذاشتن استراتژي‌هاي ارتباطي، يكي از خدمات شركت‌هاي تبليغاتي، ارائه تبليغات محيطي به برندها است. برندها و توليدكنندگان مي‌توانند با استفاده از جايگاه‌هاي تعبيه شده در شهر به طور مستقيم با مخاطبان خود سخن بگويند و پيام خود را بدون واسطه به مخاطبان مخابره كنند.

شركت تبليغاتي در تهران

2.ديجيتال ماركتينگ

از ديگر خدمات يك شركت تبليغاتي مي‌توان به خدمات حوزه ديجيتال اشاره كرد. خدمات ديجيتال ماركتينگ خود به چند بخش تقسيم بندي مي‌شود كه در ادامه به تشريح هر كدام مي‌پردازيم.

3.برنامه ريزي و استراتژي براي كسب و كارهاي آنلاين

يكي از اصلي‌ترين خدمات يك شركت تبليغاتي در حوزه ديجيتال ماركتينگ برنامه ريزي و چيدن استراتژي كسب و كارها است. در اين بخش شركت تبليغاتي خدماتي همچون تحقيق مشتري (پرسونا مشتري)، تحليل تكنيكال رقبا، موقعيت يابي كسب و كار در فضاي آنلاين، خلق و ايجاد برند و استراتژي شبكه‌هاي اجتماعي را براي كسب و كار مورد نظر ارائه مي‌دهد.

4.بازاريابي آنلاين

از ديگر خدمات شركت تبليغاتي مي‌توان به خدمات بازاريابي آنلاين اشاره كرد. خدماتي همچون بهبود رتبه سايت (SEO)، بازاريابي شبكه‌هاي اجتماعي، ايميل ماركتينگ، تبليغات همسان و بنري در فضاي آنلاين را معمولا به مشتريان خود ارائه مي‌دهند.

5.وب سايت

در دپارتمان طراحي سايت شركت‎هاي تبليغاتي خدماتي همچون طراحي وب سايت، ساخت فروشگاه‌هاي آنلاين، پشتيباني و خدمات نگهداري از وب سايت و مشاوره براي راه‌ اندازي وب سايت را به مشتريان خود ارائه مي‌كنند.

6.آناليز

در اين دسته از خدمات شركت‌هاي تبليغاتي، شركت به اجرا و بررسي كمپين‌هاي مربوط به كسب و كار مي‌پردازد. خدماتي همچون آناليز كمپين‌هاي تبليغاتي، آناليز و گزارش دهي از وب سايت و ديگر رسانه‌هاي آنلاين، بررسي و مانيتورينگ شبكه‌هاي اجتماعي در دسته خدمات آناليز شركت‌هاي تبليغاتي جاي مي‌گيرد.

تيم توليد محتوا در مشهد

7.توليد محتوا

از جمله خدمات اساسي يك شركت تبليغاتي، خدمات حوزه توليد محتوا است. اين خدمات عبارت‌اند‌از:
●طراحي اينفوگرافيك
توليد محتواي متني
توليد پادكست
●توليد متون مورد نياز كسب و كار براي فعاليت در شبكه‌هاي اجتماعي
●استراتژي فعاليت در پيام رسان‌ها
●برنامه ريزي و تعيين استراتژي براي فعاليت‌هاي برند در شبكه‌هاي اجتماعي
●محصول نويسي
●خدمات كپي رايتينگ (تبليغ نويسي، كپشن نويسي و…)
●توليد و انتشار مجموعه مقالات براي بلاگ

8.گرافيك

از بخش‌هاي مهم هر شركت تبليغاتي دپارتمان گرافيك است. اين دپارتمان وظيفه اجرا و پياده سازي طرح‌هاي گرافيكي مورد نياز بخش‌هايي همچون واحد توليد محتوا، واحد تبليغات و واحد طراحي سايت را بر عهده دارد. اين واحد خود شامل واحد فيلم برداري و تدوين مي‌شود كه كارهايي همچون ساخت تيزر تبليغاتي، استاپ موشن، موشن گرافي، ويدئو رئال، تبليغات ويديويي و … در اين واحد انجام مي‌شوند.

شركت تبليغاتي در مشهد

خدمات آژانس تبليغاتي ياراپلاس

شركت تبليغاتي ياراپلاس مفتخر است از سال 1393 فعاليت رسمي خود را آغاز نموده است. اين شركت با پشتوانه دانش فني و تيم اجرايي يكپارچه تا كنون توانسته‌ است خدمات گوناگوني به برندهاي كوچك و بزرگ ارائه بدهد. تمام تمركز و سعي ما در شركت تبليغاتي ياراپلاس ارائه هرچه بهتر خدمات تبليغاتي به مشتريان است. تيم‌هاي فني ياراپلاس با توجه به اشراف كامل بر اصول ارتباطات و مديريت بازريابي و توانايي بالا در استفاده از ابزار‌هاي ديجيتال، راهكارهاي مناسبي براي توسعه و پيشرفت كسب و كارها ارائه مي‌دهد. يكي از خدماتي كه در آژانس ديجيتال ماركتينگ يارا پلاس ارائه مي‌شود، طراحي سايت است. داشتن يك سايت هدفمند تا چه اندازه مي‌تواند بر پيشرفت بيزينس شما تاثير داشته‌باشد؟

طراحي سايت؛ يكي از خدمات مهم در شركت تبليغاتي

يكي از خدماتي كه اكثر شركت‌هاي تبليغاتي از جمله شركت تبليغاتي در تهران ارائه مي‌دهند، طراحي سايت اعم از سايت‌هاي فروشگاهي، خبري، شخصي و… است. شايد اولين ابهام و سوالي كه در ذهن شما در اين باره به وجود بيايد اين باشد كه آيا طراحي سايت به درد كسب و كار من مي‌خورد؟

و يا مزيت‌هاي داشتن يك وب‌سايت چيست؟ اگر شما يك فروشنده هستيد و مي‌خواهيد محصول و يا كالايي را به فروش برسانيد، طراحي سايت اولين گامي‌ست كه بايد برداريد. مزيت‌ داشتن يك سايت براي فروش محصول نسبت به ديگر روش‌ها چيست؟ احتمالا مي‌دانيد كه مغازه‌هاي دو نبش در خيابان ارزش و قيمت بالاتري نسبت به ديگر مغازه‌ها دارند. داشتن يك سايت فروشگاهي كه توسط شركت تبليغاتي طراحي شده باشد، براي شما حكم يك مغازه‌ي چهار نبش را دارد كه از هر طرف مشتريان را به سمت محصولات شما جذب مي‌كند!

از طرفي براي فروش كالا به روش قديمي زمان و مكان محدودي در اختيار داريد ولي با وجود داشتن وب‌سايت مي‌توانيد شمار زيادي از محصولاتتان را در هر ثانيه از 24 ساعت شبانه روز به فروش بگذاريد. ممكن است هدف شما از طراحي وب‌سايت چيزي غير از فروش باشد. در اين‌صورت چنانچه بخواهيد خدمات خود را فقط به مشتري معرفي كنيد، تنها به يك سايت بروشور مانند نياز داريد. طراحي سايت يكي از راه‌هاي موثر ديده شدن برند شما است.

فراموش نكنيد كه مخاطب فراموش‌كار است و ممكن‌است بيزينس و برند شما را به راحتي از حافظه‌اش پاك كند. بنابراين شما مجبور هستيد به طريقي لا به لاي زندگي روزمره آن‌ها نفوذ كنيد. اگر سايتي داشته باشيد كه هدفمند طراحي‌ شده باشد و جايي در جستجوي مخاطبان در گوگل داشته باشد برند شما به درصد بالايي از موفقيت رسيده است. در واقع طراحي سايت به شما كمك مي‌كند تا مشتري و مخاطب را به دنبال خود بكشانيد به جاي اينكه شما به دنبال آن‌ها باشيد. اگر طراحي سايت شما توسط يك شركت تبليغاتي و يك تيم حرفه‌اي صورت گرفته باشد، به زودي صداي برندتان به گوش همه خواهد رسيد.

منبع : آزانس ديجيتال ماركتينگ ياراپلاس

معرفي وب سايت معتبر براي خريد فالوور دختر

۹۵ بازديد

اگر به دنبال روشي براي افزايش فالوور واقعي هستيد، اگر به دنبال خريد فالوور دختر در اينستاگرام هستيد، مي‌توانيد با شماره ۰۹۳۰۴۰۲۶۸۰ و ايدي تلگرام ارتباط برقرار نماييد. شبكه‌هاي اجتماعي را مي‌توان يكي از مهم‌ترين و اساسي‌ترين فضاها براي تبليغات و اطلاع رساني كسب و كارها در نظر گرفت. يكي از پر طرفدارترين شبكه‌هاي اجتماعي حال حاضر ايران، اينستاگرام است. اين شبكه اجتماعي به دليل قابليت‌هاي انتشار ويديو و تصاوير به يكي از پر تعامل‌ترين شبكه‌هاي اجتماعي حال حاضر دنيا تبديل شده است. عموما برداشت افراد از اعتبار و ميزان محبوبيت يك صفحه در اينستاگرام بر اساس ميزان فالوورهاي آن سنجيده مي‌شود؛ هر چه يك صفحه تعداد فالوور بيشتري داشته باشد مي‌توان گفت آن صفحه داراي ارزش و اعتبار بيشتري در نزد مخاطبان است.

چرا فالوور بخريم؟

خريد فالوور

كسب و كارهايي وجود دارند كه جنسيت مشتريان در آن نقش تعيين كننده‌‌اي دارد. صفحه اينستاگرامي يك مزون لباس زنانه را در نظر بگيريد؛ آيا اين صفحه نياز دارد كه به دنبال افزايش فالوور آقا باشد؟ مطمعنا جواب خير است. اگر به هر دليل نياز به خريد فالوور مونث داريد مي‌توانيد از پكيج‌هاي موجود در وب سايت ممبر وان استفاده نماييد. شما با استفاده از اين روش خواهيد توانست به راحتي به مخاطب هدف خود دست يابيد.

روش‌هاي افزايش فالوور اينستاگرام

روش‌ها و تكنيك‌هاي مختلفي براي افزايش فالوور وجود دارد كه از طريق آن مي‌توان به افزايش فالوور صفحه اينستاگرامي خود بپردازيد. استفاده از اين روش‌ها و ترفندها نه تنها باعث افزايش فالوور خواهد شد، بلكه باعث رونق و افزايش اعتماد كاربران به پيج اينستاگرامي شما خواهد شد. در ادامه اين مقاله به بررسي افزايش فالوور فيك و افزايش فالوور دختر واقعي خواهيم پرداخت.

افزايش فالوور فيك در اينستاگرام

احتمالا شما هم به صفحه‌هايي در اينستاگرام برخورد كرده‌ايد كه با وجود تعداد پست‌ها كم و حتي در مواقعي بدون پست، فالوورهاي زيادي، بالاتر از چند هزار فالوور براي خود جذب كرده‌اند. اگر به ميزان تعامل كاربران با اين صفحه‌‌ها دقت كنيد به سادگي درك خواهيد كرد كه اكثر فالوورهاي اين پيج‌ها فيك‌اند. استفاده از فالوور فيك شايد در نگاه اول باعث افزايش اعتماد كاربران به صفحه شما شوند؛ اما بايد توجه داشت كه الگوريتم‌هاي اينستاگرام روز به روز در حال بروز رساني هستند و آخرين موردي كه در اين الگوريتم لحاظ شده است، ميزان تعامل كاربران است.

مزايا افزايش فالوور فيك

  • افزايش اعتماد كاربران به صفحه شما
  • جذب زياد كاربران واقعي به دليل آمار بالا
  • قيمت تمام شده ارزان فرآيند فالوور گيري
  • امكان شتاب اوليه كسب و كار به دليل فالوورهاي زياد

معايب افزايش فالوور فيك

  • وابسته بودن به خريد لايك
  • ميزان تعامل صفر فالوورهاي فيك
  • امكان حذف صفحه توسط اينستاگرام
  • حذف فالوورهاي فيك توسط اينستاگرام

افزايش فالوور دختر واقعي در اينستاگرام

خريد فالوور اينستاگرام

در روش‌هاي افزايش فالوور قديمي عموما شما هيچگونه نظارتي بر فرآيند فالوور گيري نداشتيد. اما با روي كار آمدن روش‌هاي جديد شما به راحتي خواهيد توانست فالوورهاي مورد هدف خود را جذب پيج نماييد. به عنوان مثال اگر شما يك صفحه فروش كيف و كفش در اينستاگرام راه‌اندازي كرده‌ايد و قرار است محصولات شما را ايرانيان خريداري نمايند، دليلي نخواهد داشت كه در هنگام فالوور گيري فالوور خارجي و از ديگر كشورها براي صفحه شما اضافه شود. ما در وب سايت ممبر وان مي‌توانيم با به كارگيري روش‌هاي خاص، مخاطب هدف و مورد انتظار شما را به صفحه‌تان اضافه كنيم. شما مي‌توانيد براي خريد فالوور دختر با شماره‌هاي درج شده در وب سايت تماس حاصل نماييد.

خريد فالوور دختر از وب سايت ممبر وان

ما در وب سايت ممبر وان با ارائه راهكارهاي مناسب و همچين پشتيباني عالي آماده همكاري همه جانبه در زمينه افزايش فالوور اينستاگرام هستيم. در صورت هرگونه ابهام در مورد روند خريد فالوور دختر و همچنين موارد ديگر مي‌توانيد با شماره‌هاي تماس ۶۱۸۰ ۴۰۲ ۰۹۳۰ حاصل نماييد.