آرشیو اسفند ماه 1398

آژانس ديجيتال ماركتينگ ياراپلاس، آماده ارائه خدمات تبليغات مجازي براي كسب و كارها، مشاوره رايگان 05137571626

معرفي تمامي نكات مربوط به تبليغ در پيج‌هاي اينستاگرامي در مشهد

۷۰ بازديد

تبليغ در اينستاگرام

در دنياي امروز با پيشرفت روزافزون و چشمگير تكنولوژي همه كارها تقريبا به صورت اينترنتي انجام مي‌گيرند. در زمينه تجارت نيز يكي از مسائل مهمي‌ كه براي همه فروشندگان كالا و يا ارائه دهنگان خدمات مهم است تبليغات است. همه ما مي‌دانيم كه اينستاگرام يكي از شبكه‌هاي اجتماعي اينترنتي است و طرفداران زيادي نيز دارد. همچنين تبليغ‌هاي مختلفي اعم از كسب‌وكار و معرفي برندها و كالاها در اين شبكه اجتماعي انجام مي‌پذيرد. در كشور ما ايران، اين شبكه يكي از پرمخاطب‌ترين شبكه‌هاي اجتماعي محسوب مي‌شود. تبليغ در پيج‌هاي اينستاگرام در مشهد و جذب مشتري بستگي به موضوع فعاليت پيج شما دارد. توجه به اين نكته مهم در تاثيرگذاري تبليغ در پيج‌هاي اينستاگرامي در مشهد بسيار حائز اهميت است.

شبكه اجتماعي اينستاگرام

نخستين بار اينستاگرام در سال 2010 مورد استفاده قرار گرفت و از آن زمان تاكنون توانسته محبوبيت فراواني براي خود به دست آورد. امروزه ما از طريق اين شبكه اينترنتي مي‌توانيم براي فروش كالاها و كسب‌وكار خود جذب مشتري نماييم، ولي بايد بدانيم كه اين كار را چطور انجام دهيم تا منجر به جذب مشتري شود. بعضي از افرادي فعاليت‌ها تبليغاتي با پيج‌هاي شخصي خود انجام مي‌دهند و معمولا موضوعات پيج اين افراد اجتماعي و آموزشي است. برخي از پيج‌ها هم بيزينسي بوده و شغل يا كسب‌وكاري را به مخاطبان خود معرفي مي‌نمايند.

شما نيز براي رسيدن به موفقيت در كسب‌وكار خود در اينستاگرام بايد يك سري اصول مهم را در پيج خود رعايت كنيد. در ابتداي كار بايد يك صفحه اختصاصي براي شغل خود بسازيد و بعد براي پروفايل خود يك عكس جذاب انتخاب كنيد. شما مي‌توانيد براي پروفايل خود طراحي لوگو كنيد ولي اگر پيج شما شخصي است، بهتر است كه عكسي زيبا از خود در پروفايلتان قرار دهيد. همچنين بهتر است كه در قسمت بيو مطلبي درج كنيد كه مربوط به كسب‌وكارتان باشد. اگر شما در شهر يا منطقه خاصي فعاليت مي‌كنيد، مي‌توانيد در اين قسمت نام شهر يا منطقه خود را درج كنيد. سعي كنيد در قسمت بيو پروفايلتان، لينك وبلاگ يا وبسايت خود را نيز درج كنيد.

تبليغ در اينستاگرام

اصول تبليغ در پيج‌هاي اينستاگرامي در مشهد

شما بايد براي خودتان برنامه‌ريزي داشته باشيد. براي مثال در طي يك روز چند پست يا استوري مي‌خواهيد به نمايش بگذاريد يا اينكه در طي شبانه‌روز بهتر است در چه ساعاتي استوري يا پست خود را با ديگران به اشتراك بگذاريد.

موضوعات پپجتان را طبقه‌بندي كنيد و اينكه مي‌خواهيد براي هر موضوع در طول يك هفته يا يك ماه چند پست قرار دهيد، برنامه‌ريزي كنيد. بهتر است كه پست‌ها به هم مرتبط باشند تا انگيزه‌اي براي مخاطبان فراهم كنيد كه پست‌هاي شما را با علاقمندي دنبال كنند. براي اينكه پست‌هاي باكيفيتي ارائه دهيد بهتر است كه كساني كه در رشته و موضوع پيج شما كار مي‌كنند را دنبال كنيد و معايب و محاسن پيچ‌ها و پست‌هاي آن‌ها را دريابيد. اين كار سبب مي‌شود كه شما پست‌هاي باكيفيت‌تري ارائه دهيد.

براي اينكه كارها و پست‌هاي شما جذاب تر باشند شما احتياج داريد كه از يك نرم‌افزار اديت عكس مانند فتوشاپ استفاده كنيد تا پيجتان جلوه‌هاي بصري زيبايي داشته باشد. اگر مي‌خواهيد از طريق پيج خود فروش بيشتري داشته باشيد بهتر است كه در تبليغات خود متن‌ها زيبا و جالبي ارائه دهيد. مثلا اگر شما مي‌خواهيد جنسي را به فروش برسانيد نبايد درباره خود جنس به مشتري توضيح دهيد، بلكه بايد درمورد اينكه آن جنس چگونه نياز مشتري را برطرف مي‌كند به آن‌ها توضيح دهيد.

بهتر است براي توليد محتوا پيجتان از فيلم‌هاي ويدئويي نيز استفاده كنيد. اين كار باعث مي‌شود تا فالوورهاي فعلي پيج شما با علاقه بيشتري پست‌ها را دنبال كنند و فالوورهاي بيشتري نيز به پيج شما افزوده شوند. ارائه كليپ‌هاي زيبا يكي از اصول اصلي تبليغ در پيج‌هاي اينستاگرامي ‌در مشهد است. اگر شما مي‌خواهيد كسب وكارتان را به صورت فوق حرفه‌اي ارائه دهيد مي‌توانيد با سفارش ساخت تيزر اين كار را انجام دهيد.

تبليغ در اينستاگرام

نكات تبليغ در پيج‌هاي اينستاگرامي در مشهد

به طور معمول اگر فردي در اينستاگرام 2000 فالوور داشته باشد، به طور ميانگين بايد هر پست او حدود 200 لايك بخورد و هر ويدئو نيز 400 و هر استوري 500 بازديد داشته باشد. براي اينكه تعداد لايك‌ها ( خريد لايك اينستاگرام ) و بازديدكنندگان در پيجتان بيشتر شود بايد با روش‌هاي تبليغ پيج‌هاي اينستگرامي در مشهد آشنايي داشته باشيد.

شما بايد بدانيد كه افراد سرشناس در اينستاگرام داراي تيك آبي رنگ هستند و شما مي‌توانيد تعدادي از آن‌ها را فالو كنيد. بودن اين افراد معروف و سرشناس در پيج شما باعث مي‌شود كه خيلي از فالوورهاي آن‌ها شما را دنبال كنند و اين امر سبب مي‌گردد پست‌هاي شما لايك و يا بازديدكننده بيشتري به خود اختصاص دهد. اگر اينستاگرام شما را بلاك كرد بهتر است از طريق مرورگر كامپيوترتان به سايت اينستاگرام برويد و لاگين كنيد. سپس كد تاييدي كه برايتان آمده است را بزنيد و وارد شويد.

استفاده از كامنت براي جذب مخاطب در اينستاگرام

براي اينكه از طريق تبليغ در پيج‌هاي اينستاگرامي‌ در مشهد فروش بيشتري داشته باشيد، بايد بتوانيد مخاطب بيتشري براي خود جذب كنيد. شما مي‌توانيد هشتگ‌هاي پر جست‌و‌جو كار خود را پيدا كنيد. در زير پست پيج‌هاي پربيننده كامنت بگذاريد و ديگران را به بازديد از پيج خود دعوت كنيد. يك راه ديگر اين است كه پيچ‌هايي كه در حوزه كاري شما فعاليت دارند را فالو كرده و در بين پست‌هاي آن‌ها كامنت تبليغاتي قرار دهيد.

به شما توصيه مي‌كنيم براي ديده شدن پيجتان به هيچ وجه اقدام به خريد فالوور فيك نكنيد زيرا اين فالوورها غير واقعي هستند و شما را لايك نمي‌كنند و يا كامنت نمي‌گذارند. اين امر باعث مي‌شود كه شما به هدف اصلي خود كه جذب مخاطبين بيشتر است، دست پيدا نكنيد. علاوه بر اين شما بايد افراد و پيج‌هايي را فالو كنيد كه به درد كسب‌وكار شما بخورند. يعني در مورد پيج شما نظر بدهند و يا لايك كنند. اين كار فقط از طريق گذاشتن پست جذاب در پيجتان ميسر مي‌شود.

شما مي‌توانيد در پيجتان از ربا‌ت‌هاي فالوكننده استفاده كنيد. اين ربات‌ها به صورت اتوماتيك كار فالو را براي شما انجام مي‌دهند و اين امر منجر به افزايش بازديدكنندگان پيجتان مي‌شود. ما به شما توصيه مي‌كنيم كه اين كار را از كارشناسان فضاي مجازي در آژانس هاي ديجيتال ماركتينگ بخواهيد.

شما براي تبليغ در پيج هاي اينستاگرامي در مشهد مي‌توانيد از تبليغات دوجانبه استفاده كنيد. مثلا پيج شما تبليغ پيج مقابل را نمايد و آن پيج نيز محصولات شما را تبليغ كند. نكته مهم ديگر در زمينه تبليغ در پيج‌هاي اينستاگرامي ‌در مشهد اين است كه بيشتر شدن تعداد فالوورهاي شما بستگي به پست آخرتان دارد كه چقدر جذاب و جالب است.

تبليغات در اينستاگرام مشهد

پروموت اينستاگرام

يكي ديگر از روش‌ها پروموت اينستاگرام است. اينستاگرام اين شانس را در اختيار پيج‌هاي بيزنسي قرار مي‌دهد كه پست‌هاي خودشان را تبليغ كنند. اين بهترين روش براي افزايش ميزان فروش پيج‌هاي بيزنسي است. يكي ديگر از اصول تبليغ در پيج‌هاي اينستاگرامي اين است كه بدانيد پست‌هاي تبلغاتي را تا چه مدت روي پيج خود قرار دهيد. برخلاف وبلاگ يا وبسايت كه تبليغات مدت طولاني در آن‌ها قرار مي‌گيرند، اينستاگرام زمان محدودي را براي اين كار در نظر گرفته است.

همچنين براي تبليغ در پيج‌هاي اينستاگرامي ‌در مشهد شما بايد بدانيد كه آن پيج تبليغات چه برندها و شركت‌هاي ديگري را بر عهده گرفته است. هرچه اين برندها بيشتر و مهم‌تر باشند، نشان دهنده اين موضوع است كه اعتبار آن پيج بالاتر است. براي تبليغ در پيج‌هاي اينستاگرامي در مشهد شما بايد به نوع پيج توجه داشته باشيد. معمولا نرخ هزينه تبليغ در پيج‌هاي موضوعي نسبت با ساير پيج‌ها ارزان‌تر است.

انواع محتوا

يكي از مهم‌ترين نكات براي تبليغ در پيج‌هاي اينستاگرامي ‌در مشهد تعيين محتوا است. اگر محتوا منتشر شده در پيج مرتبط با بازار هدف شما نباشد، به سختي مي‌توانيد به جذب مخاطب بپردازيد.

  1. محتوا محصول محور: اين مورد يكي از پركاربردترين موارد در اينستاگرام است. در اين نوع محتوا شما بيشتر به انتشار عكس يا ويدئو از محصولات خود مي‌پردازيد.
  2. محتوا فرهنگ محور: گاهي اوقات محصول شما نه ويژگي منحصر به فردي دارد و نه اينكه محصول برند خاص و شناخته شده‌اي است. در اين روش شما مي‌توانيد از اينستاگرام براي شناختن محصول خود به ديگران و فرهنگ‌سازي درباره آن استفاده كنيد.
  3. محتوا تركيبي: اين روش تركيبي از دو مورد بالا است. يعني شما در عين حال اينكه سعي در شناساندن محصول خود به ديگران داريد، ويژگي‌هاي منحصر به فردي نيز براي آن در نظر مي‌گيريد.

مهم‌ترين نكته‌اي كه در توليد محتوا براي تبليغ در پيج‌هاي اينستاگرامي در مشهد بايد به آن توجه كنيد، كيفيت محتوا توليد شده است. يكي ديگر از روش‌هاي ‌عالي براي افزايش تعداد فالوورهاي پيج، برگزاري مسابقه است. شما مي‌توانيد با برگزاري مسابقه و در نظر گرفتن شرايطي خاص تعداد فالوورهاي خود را افزايش دهيد. در نتيجه تعداد بازديدكنندگان از پيج شما افزايش مي‌يابد و احتمال فروش محصولات‌تان بيشتر خواهد شد.

انواع روش‌هاي تبليغ در پيج‌هاي اينستاگرامي در مشهد

  1. تبليغ در استوري: اين روش يك روش مطمئن و پربازده است كه تعداد دفعات استوري به درخواست سفارش دهنده مي‌تواند متغير باشد.
  2. تبليغ به صورت پست 24 ساعته: اين روش ميزان اطلاع رساني بالايي دارد و از رايج‌ترين روش‌هاي تبليغ در اينستاگرام محسوب مي‌شود.
  3. تبليغ در پيج‌هاي با فالوور بالا: معمولا اينفلوئنسرهاهر نوع تبليغي را در پيج خود قبول نمي‌كنند و معمولا بايد آگاهي بالايي از محصول تبليغ شده در پيجشان داشته باشند. چرا كه اعتماد مردم به آن‌ها بسيار زياد بوده و هيچگاه حاظر به تبليغ محصول بي‌كيفيت نيستند.

هزينه تبليغ در اينستاگرام بستگي به پيج انتخابي شما دارد. هرچه تعداد فالوورهاي يك پيج بيشتر باشد هزينه پرداختي شما نيز بيشتر مي‌شود. همچنين هرچه مدت زماني كه پست تبليغي روي پيج قرار دارد، بيشتر باشد نيز به همان ميزان هزينه افزايش خواهد يافت.

تبليغات در اينستاگرام مشهد

نكات مهم در توليد محتوا پيج اينستاگرام

براي تبليغ و ايجاد محتوا در پيچ خود بايد نكات زير را در نظر بگيريد:

  • به هيچ عنوان پيج شما نبايد تماما تبليغاتي باشد.
  • علاوه بر تبليغات بايد سعي كنيد از مطالب مفيد و آموزنده نيز در پيج خود استفاده كنيد تا جذابيت پيجتان افزايش يابد و تعداد فالوورهايتان بيشتر شود.
  • بيش از حد يا خيلي كم پست نگذاريد.

هرچه اعتماد مردم به پيج و مطالب شما بيشتر باشد ميزان فروشتان نيز به همان ميزان افزايش خواهد يافت. اگر شما تبليغ محصول خاصي را در پيج خود مي‌كنيد بايد لينك مربوط به خريد آن محصول را نيز قرار دهيد تا افراد در صورت تمايل بتوانند خيلي راحت آن را تهيه نمايند.

اگر در قسمت اكسپلور پيجتان پست‌هاي غير مرتبط نمايش داده مي‌شود اين بدان معني است كه پيجتان هنوز قدرت لازم را به دست نياورده است و ضعيف عمل مي‌كند. پس بايد به فكر تقويت آن گسترش كسب‌وكار خود باشيد.

انتخاب آژانس ديجيتال ماركتينگ:

در مسير انتخاب يك آژانس ديجيتال ماركتينگ يكي از فاكتورهايي كه معمولا در نظر گرفته مي شود، بحث تعرفه ها و هزينه هاست.گاهي ترس از هزينه ي زياد ممكن است فرد را مجاب كند تا به جستجوي ارزانترين آژانس ديجيتال ماركتينگ بپردازد. اما مراقب باشيد!

چگونه مي توانيم با حداقل هزينه ها بازاريابي ديجيتال برند مان را مديريت كنيم؟ اصلا چرت آژانس ديجيتال ماركتينگ؟

فراموش نكنيد كه معنا و مفهوم ماركتينگ وسيع تر از آن چيزيست كه به نظر مي رسد و روز به روز بر وسعت آن نيز افزوده مي شود بنابراين براي اينكه در اين مسير جايگاه خود را پيدا كنيد به كمك متخصصين اين زمينه نياز داريد. افراد سودجو و غير حرفه اي در اين حوزه بسيارند كه ممكن است در قبال مبالغ اندك و غير منطقي خود را به عنوان يك ديجيتال ماركتر حرفه اي معرفي كنند. بنابراين براي انتخاب يك آژانس ديجيتال ماركتينگ اولويت اول خود را تجربه و سابقه ي آژانس مورد نظر قرار دهيد.

اگر مي خواهيد مقاله اي كامل با موضوع اينستاگرام بخونيد پيشنهاد ما به شما ” اينستاگرام ماركتينگ ” مي باشد.

معرفي بهترين سايت ارائه امكانات اينستاگرام

اينستاگرام يكي از مهم‌ترين و محبوب‌ترين شبكه‌هاي اجتماعي در دنيا محسوب مي‌شود كه در ايران هم كاربران و طرفداران بسيار زيادي دارد. اين شبكه يك محيط بسيار عالي براي تبليغات محسوب مي‌شود و با بهره‌گيري از روش‌هاي مختلف مي‌توان از طريق آن به درآمدهاي بسيار زيادي دست پيدا كرد. در اين مقاله قصد داريم تا با معرفي پكيج هاي اينستاگرامي چند سايت معروف ارائه دهنده خدمات اينستاگرام، شما را با خدمات فوق و كيفيت آن‌ها بيشتر آشنا كنيم.

پكيج تبليغات اينستاگرامي

مروري مختصر بر اهميت اينستاگرام و تبليغات در آن

با گسترش شبكه‌هاي اجتماعي در ميان مردم، ارتباطات انسان‌ها نسبت به گذشته بسيار ساده‌تر شده و مردم كشورهاي مختلف به راحتي مي‌توانند با يكديگر ارتباط برقرار نمايند. در اين بين شبكه‌ي اينستاگرام به دليل جذابيت بالاي محيط كاربري و امكانات فوق‌العاده، مورد توجه ويژه‌ي مردم جهان قرار گرفته است.

در حال حاضر چند صد ميليون نفر در سراسر جهان در اينستاگرام اكانت و پيج دارند كه ميليون‌ها نفر از اين جمعيت، ايراني هستند. ايرانيان علاقه‌ي ويژه‌اي به اينستاگرام دارند و از سال 93 به بعد اين شبكه به يكي از محبوب‌ترين و شلوغ‌ترين شبكه‌هاي اجتماعي در ايران تبديل شده است.

اينستاگرام براي افراد علاقه‌مند و خلاق در ايجاد كسب و كارهاي مختلف نيز موقعيت بسيار مناسبي را ايجاد نموده با بتوانند اجناسشان را تبليغ كنند و به درآمدهاي خوبي دست يابند.

در حقيقت اين شبكه‌ي اجتماعي براي افرادي كه بضاعت خريد يا اجاره يك مغازه در موقعيت مناسبي از شهر را ندارند، شرايط مناسبي را به وجود آورده به گونه‌اي كه آن‌ها مي‌توانند با راه‌اندازي يك پيج و انجام تبليغات، اجناس خود را به فروش برسانند.

در اين بين برخي از سايت‌ها با ارائه‌ي پكيج هاي اينستاگرامي مختلف در تعرفه‌هاي گوناگون، شرايط مناسبي را براي مشتريان و صاحبان كسب و كارهاي مختلف پديد مي‌آورند. اين افراد مي‌توانند با استفاده از خدمات سايت‌هاي فوق، سرعت خود را در رسيدن به موفقيت افزايش دهند.

از جمله مهم‌ترين اين سايت‌ها مي‌توان به دو سايت ماي ممبر و ممبر وان اشاره نمود. اين دو وب‌سايت با در اختيار داشتن يك تيم متخصص و ماهر از كارشناسان فضاي مجازي و شبكه‌هاي اجتماعي، از بهترين مراكز ارائه‌دهنده‌ي پكيج هاي اينستاگرامي محسوب مي‌شوند. شما با مراجعه به اين سايت‌ها مي‌توانيد با خدمات مختلف آن‌ها آشنا شده و در صورت تمايل از  خدمات فوق استفاده نماييد. در ادامه به معرفي خدمات دو سايت مذكور مي‌پردازيم.

معرفي خدمات پكيج هاي اينستاگرامي ماي ممبر و ممبر وان

  • فروش فالوور واقعي

    در اينستاگرام فالوورها به دو دسته‌ي فيك و واقعي تقسيم‌بندي مي‌شوند كه البته اخيراً تيم سازنده اينستاگرام با وضع قوانين سخت‌گيرانه سعي در حذف فالوورهاي فيك دارد. فالوورهاي فيك داراي هيچ‌گونه فعاليت خاصي نيستند و خريدشان به غير از بالا نشان دادن تعداد فالوورهاي پيج، هيچ تأثير ديگري ندارد.

    در حالي كه فالوورهاي واقعي با لايك كردن و كامنت گذاشتن بر پست‌هاي مختلف، باعث بيشتر ديده شدن پيج مي‌شوند. يكي از بهترين خدمات ماي ممبر و ممبر وان فروش فالوورهاي واقعي تضميني است. ماي ممبر و ممبر وان نرخ‌هاي مختلفي را براي تعداد فالوورهاي واقعي مختلف مشخص نموده‌اند كه با مراجعه به سايت آن‌ها مي‌توانيد از اين نرخ‌ها اطلاع پيدا كنيد.

    • خريد ويو اينستاگرام

      منظور از ويو، تعداد بازديدكننده‌هاي هر استوري، پست و يا ويدئوي يك پيج در اينستاگرام است. تعداد بازديدكننده‌هاي هر ويدئويي چه در قسمت IGTV و چه در قسمت پست، قابل مشاهده مي‌باشد و در استوري‌ها نيز تعداد بازديدكننده‌ها در گوشه‌ي سمت چپ و پايين هر استوري ديده مي‌شود.

    وب‌سايت‌‌هاي ماي ممبر و ممبر وان با بهره‌گيري از روش‌هاي مختلف و استاندارد، تعداد بازديدكننده‌هاي پست‌هاي فوق را بالا مي‌برند و اين مي‌تواند در افزايش مشهوريت و درآمد پيج موثر باشد.

     

    تبليغات اينفلوئنسرها

    اينفلوئنسرها در اينستاگرام افرادي هستند كه با استفاده از روش‌هاي خلاقانه مشهور مي‌شوند و تعداد فالوورهاي زيادي را براي خود جمع مي‌كنند. يكي از مهم‌ترين راه‌هاي درآمدزايي اينفلوئنسرها، انجام تبليغات پيج‌هاي مختلف است.


  • اگر شما قصد داريد تا تبليغ پيج و كسب و كارتان توسط يكي از اينفلوئنسرها انجام شود، بهتر است اين را به يك شركت و گروه واسطه مثل ماي ممبر و ممبر وان بسپاريد. زيرا كارشناسان ماي ممبر و ممبر وان با بررسي وضعيت اينفلئونسرهاي مختلف در اينستاگرام، محبوب‌ترين آن‌ها را شناسايي مي‌كنند و تبليغات شما را با مناسب‌ترين هزينه ممكن انجام مي‌دهند.

    به اين موضوع توجه داشته باشيد كه انجام تبليغ توسط اينفلوئنسرهاي نه چندان محبوب، تأثير منفي بر رونق كسب و كار شما خواهد گذاشت.

    • تبليغات در پيج‌هاي مهم

      در اينستاگرام پيج‌هاي ورزشي، هنري، خبري و… بسياري وجود دارند كه به دليل داشتن تعداد فالوورهاي بسيار زياد، محيط‌هاي تبليغاتي مطلوبي محسوب مي‌شوند. يكي از مهم‌ترين خدمات در پكيج هاي اينستاگرام ماي ممبر و ممبر وان، انجام تبليغات در پيج‌هاي معتبر است.

    اين پيج‌ها تعرفه‌هاي مختلفي براي تبليغات خود دارند ‌كه براساس ميزان لايك، ساعات قرارگيري و … تقسيم‌بندي مي‌شوند. شما با درخواست از كارشناسان ماي ممبر و ممبر وان مي‌توانيد تبليغات كسب و كار خود را در پيج‌هاي مشهور انجام دهيد. بدون ترديد چنين تبليغاتي، هزينه‌ي بالايي نيز به دنبال دارد اما بازدهي آن بسيار زياد است.

    سخن آخر

    ما در آژانس ديجيتال ماركتينگ ياراپلاس در اين مقاله قصد داشتيم تا شما را بهترين سايت‌هاي ارائه‌دهنده پكيج هاي اينستاگرام آشنا كنيم و برخي از مهم‌ترين خدمات آن‌ها را براي شما مشخص نماييم. شما عزيزان مي‌توانيد با مراجعه‌ي به سايت‌هاي ماي ممبر و … با خدمات آن‌ها آشنا و در صورت لزوم استفاده نماييد. بدون ترديد بهره‌گيري از خدمات فوق باعث رونق فراوان كسب و كار شما خواهد شد.

معرفي تمامي نكات مربوط به تبليغ در پيج‌هاي اينستاگرامي در مشهد

۷۶ بازديد

تبليغ در اينستاگرام

در دنياي امروز با پيشرفت روزافزون و چشمگير تكنولوژي همه كارها تقريبا به صورت اينترنتي انجام مي‌گيرند. در زمينه تجارت نيز يكي از مسائل مهمي‌ كه براي همه فروشندگان كالا و يا ارائه دهنگان خدمات مهم است تبليغات است. همه ما مي‌دانيم كه اينستاگرام يكي از شبكه‌هاي اجتماعي اينترنتي است و طرفداران زيادي نيز دارد. همچنين تبليغ‌هاي مختلفي اعم از كسب‌وكار و معرفي برندها و كالاها در اين شبكه اجتماعي انجام مي‌پذيرد. در كشور ما ايران، اين شبكه يكي از پرمخاطب‌ترين شبكه‌هاي اجتماعي محسوب مي‌شود. تبليغ در پيج‌هاي اينستاگرام در مشهد و جذب مشتري بستگي به موضوع فعاليت پيج شما دارد. توجه به اين نكته مهم در تاثيرگذاري تبليغ در پيج‌هاي اينستاگرامي در مشهد بسيار حائز اهميت است.

شبكه اجتماعي اينستاگرام

نخستين بار اينستاگرام در سال 2010 مورد استفاده قرار گرفت و از آن زمان تاكنون توانسته محبوبيت فراواني براي خود به دست آورد. امروزه ما از طريق اين شبكه اينترنتي مي‌توانيم براي فروش كالاها و كسب‌وكار خود جذب مشتري نماييم، ولي بايد بدانيم كه اين كار را چطور انجام دهيم تا منجر به جذب مشتري شود. بعضي از افرادي فعاليت‌ها تبليغاتي با پيج‌هاي شخصي خود انجام مي‌دهند و معمولا موضوعات پيج اين افراد اجتماعي و آموزشي است. برخي از پيج‌ها هم بيزينسي بوده و شغل يا كسب‌وكاري را به مخاطبان خود معرفي مي‌نمايند.

شما نيز براي رسيدن به موفقيت در كسب‌وكار خود در اينستاگرام بايد يك سري اصول مهم را در پيج خود رعايت كنيد. در ابتداي كار بايد يك صفحه اختصاصي براي شغل خود بسازيد و بعد براي پروفايل خود يك عكس جذاب انتخاب كنيد. شما مي‌توانيد براي پروفايل خود طراحي لوگو كنيد ولي اگر پيج شما شخصي است، بهتر است كه عكسي زيبا از خود در پروفايلتان قرار دهيد. همچنين بهتر است كه در قسمت بيو مطلبي درج كنيد كه مربوط به كسب‌وكارتان باشد. اگر شما در شهر يا منطقه خاصي فعاليت مي‌كنيد، مي‌توانيد در اين قسمت نام شهر يا منطقه خود را درج كنيد. سعي كنيد در قسمت بيو پروفايلتان، لينك وبلاگ يا وبسايت خود را نيز درج كنيد.

تبليغ در اينستاگرام

اصول تبليغ در پيج‌هاي اينستاگرامي در مشهد

شما بايد براي خودتان برنامه‌ريزي داشته باشيد. براي مثال در طي يك روز چند پست يا استوري مي‌خواهيد به نمايش بگذاريد يا اينكه در طي شبانه‌روز بهتر است در چه ساعاتي استوري يا پست خود را با ديگران به اشتراك بگذاريد.

موضوعات پپجتان را طبقه‌بندي كنيد و اينكه مي‌خواهيد براي هر موضوع در طول يك هفته يا يك ماه چند پست قرار دهيد، برنامه‌ريزي كنيد. بهتر است كه پست‌ها به هم مرتبط باشند تا انگيزه‌اي براي مخاطبان فراهم كنيد كه پست‌هاي شما را با علاقمندي دنبال كنند. براي اينكه پست‌هاي باكيفيتي ارائه دهيد بهتر است كه كساني كه در رشته و موضوع پيج شما كار مي‌كنند را دنبال كنيد و معايب و محاسن پيچ‌ها و پست‌هاي آن‌ها را دريابيد. اين كار سبب مي‌شود كه شما پست‌هاي باكيفيت‌تري ارائه دهيد.

براي اينكه كارها و پست‌هاي شما جذاب تر باشند شما احتياج داريد كه از يك نرم‌افزار اديت عكس مانند فتوشاپ استفاده كنيد تا پيجتان جلوه‌هاي بصري زيبايي داشته باشد. اگر مي‌خواهيد از طريق پيج خود فروش بيشتري داشته باشيد بهتر است كه در تبليغات خود متن‌ها زيبا و جالبي ارائه دهيد. مثلا اگر شما مي‌خواهيد جنسي را به فروش برسانيد نبايد درباره خود جنس به مشتري توضيح دهيد، بلكه بايد درمورد اينكه آن جنس چگونه نياز مشتري را برطرف مي‌كند به آن‌ها توضيح دهيد.

بهتر است براي توليد محتوا پيجتان از فيلم‌هاي ويدئويي نيز استفاده كنيد. اين كار باعث مي‌شود تا فالوورهاي فعلي پيج شما با علاقه بيشتري پست‌ها را دنبال كنند و فالوورهاي بيشتري نيز به پيج شما افزوده شوند. ارائه كليپ‌هاي زيبا يكي از اصول اصلي تبليغ در پيج‌هاي اينستاگرامي ‌در مشهد است. اگر شما مي‌خواهيد كسب وكارتان را به صورت فوق حرفه‌اي ارائه دهيد مي‌توانيد با سفارش ساخت تيزر اين كار را انجام دهيد.

تبليغ در اينستاگرام

نكات تبليغ در پيج‌هاي اينستاگرامي در مشهد

به طور معمول اگر فردي در اينستاگرام 2000 فالوور داشته باشد، به طور ميانگين بايد هر پست او حدود 200 لايك بخورد و هر ويدئو نيز 400 و هر استوري 500 بازديد داشته باشد. براي اينكه تعداد لايك‌ها ( خريد لايك اينستاگرام ) و بازديدكنندگان در پيجتان بيشتر شود بايد با روش‌هاي تبليغ پيج‌هاي اينستگرامي در مشهد آشنايي داشته باشيد.

شما بايد بدانيد كه افراد سرشناس در اينستاگرام داراي تيك آبي رنگ هستند و شما مي‌توانيد تعدادي از آن‌ها را فالو كنيد. بودن اين افراد معروف و سرشناس در پيج شما باعث مي‌شود كه خيلي از فالوورهاي آن‌ها شما را دنبال كنند و اين امر سبب مي‌گردد پست‌هاي شما لايك و يا بازديدكننده بيشتري به خود اختصاص دهد. اگر اينستاگرام شما را بلاك كرد بهتر است از طريق مرورگر كامپيوترتان به سايت اينستاگرام برويد و لاگين كنيد. سپس كد تاييدي كه برايتان آمده است را بزنيد و وارد شويد.

استفاده از كامنت براي جذب مخاطب در اينستاگرام

براي اينكه از طريق تبليغ در پيج‌هاي اينستاگرامي‌ در مشهد فروش بيشتري داشته باشيد، بايد بتوانيد مخاطب بيتشري براي خود جذب كنيد. شما مي‌توانيد هشتگ‌هاي پر جست‌و‌جو كار خود را پيدا كنيد. در زير پست پيج‌هاي پربيننده كامنت بگذاريد و ديگران را به بازديد از پيج خود دعوت كنيد. يك راه ديگر اين است كه پيچ‌هايي كه در حوزه كاري شما فعاليت دارند را فالو كرده و در بين پست‌هاي آن‌ها كامنت تبليغاتي قرار دهيد.

به شما توصيه مي‌كنيم براي ديده شدن پيجتان به هيچ وجه اقدام به خريد فالوور فيك نكنيد زيرا اين فالوورها غير واقعي هستند و شما را لايك نمي‌كنند و يا كامنت نمي‌گذارند. اين امر باعث مي‌شود كه شما به هدف اصلي خود كه جذب مخاطبين بيشتر است، دست پيدا نكنيد. علاوه بر اين شما بايد افراد و پيج‌هايي را فالو كنيد كه به درد كسب‌وكار شما بخورند. يعني در مورد پيج شما نظر بدهند و يا لايك كنند. اين كار فقط از طريق گذاشتن پست جذاب در پيجتان ميسر مي‌شود.

شما مي‌توانيد در پيجتان از ربا‌ت‌هاي فالوكننده استفاده كنيد. اين ربات‌ها به صورت اتوماتيك كار فالو را براي شما انجام مي‌دهند و اين امر منجر به افزايش بازديدكنندگان پيجتان مي‌شود. ما به شما توصيه مي‌كنيم كه اين كار را از كارشناسان فضاي مجازي در آژانس هاي ديجيتال ماركتينگ بخواهيد.

شما براي تبليغ در پيج هاي اينستاگرامي در مشهد مي‌توانيد از تبليغات دوجانبه استفاده كنيد. مثلا پيج شما تبليغ پيج مقابل را نمايد و آن پيج نيز محصولات شما را تبليغ كند. نكته مهم ديگر در زمينه تبليغ در پيج‌هاي اينستاگرامي ‌در مشهد اين است كه بيشتر شدن تعداد فالوورهاي شما بستگي به پست آخرتان دارد كه چقدر جذاب و جالب است.

تبليغات در اينستاگرام مشهد

پروموت اينستاگرام

يكي ديگر از روش‌ها پروموت اينستاگرام است. اينستاگرام اين شانس را در اختيار پيج‌هاي بيزنسي قرار مي‌دهد كه پست‌هاي خودشان را تبليغ كنند. اين بهترين روش براي افزايش ميزان فروش پيج‌هاي بيزنسي است. يكي ديگر از اصول تبليغ در پيج‌هاي اينستاگرامي اين است كه بدانيد پست‌هاي تبلغاتي را تا چه مدت روي پيج خود قرار دهيد. برخلاف وبلاگ يا وبسايت كه تبليغات مدت طولاني در آن‌ها قرار مي‌گيرند، اينستاگرام زمان محدودي را براي اين كار در نظر گرفته است.

همچنين براي تبليغ در پيج‌هاي اينستاگرامي ‌در مشهد شما بايد بدانيد كه آن پيج تبليغات چه برندها و شركت‌هاي ديگري را بر عهده گرفته است. هرچه اين برندها بيشتر و مهم‌تر باشند، نشان دهنده اين موضوع است كه اعتبار آن پيج بالاتر است. براي تبليغ در پيج‌هاي اينستاگرامي در مشهد شما بايد به نوع پيج توجه داشته باشيد. معمولا نرخ هزينه تبليغ در پيج‌هاي موضوعي نسبت با ساير پيج‌ها ارزان‌تر است.

انواع محتوا

يكي از مهم‌ترين نكات براي تبليغ در پيج‌هاي اينستاگرامي ‌در مشهد تعيين محتوا است. اگر محتوا منتشر شده در پيج مرتبط با بازار هدف شما نباشد، به سختي مي‌توانيد به جذب مخاطب بپردازيد.

  1. محتوا محصول محور: اين مورد يكي از پركاربردترين موارد در اينستاگرام است. در اين نوع محتوا شما بيشتر به انتشار عكس يا ويدئو از محصولات خود مي‌پردازيد.
  2. محتوا فرهنگ محور: گاهي اوقات محصول شما نه ويژگي منحصر به فردي دارد و نه اينكه محصول برند خاص و شناخته شده‌اي است. در اين روش شما مي‌توانيد از اينستاگرام براي شناختن محصول خود به ديگران و فرهنگ‌سازي درباره آن استفاده كنيد.
  3. محتوا تركيبي: اين روش تركيبي از دو مورد بالا است. يعني شما در عين حال اينكه سعي در شناساندن محصول خود به ديگران داريد، ويژگي‌هاي منحصر به فردي نيز براي آن در نظر مي‌گيريد.

مهم‌ترين نكته‌اي كه در توليد محتوا براي تبليغ در پيج‌هاي اينستاگرامي در مشهد بايد به آن توجه كنيد، كيفيت محتوا توليد شده است. يكي ديگر از روش‌هاي ‌عالي براي افزايش تعداد فالوورهاي پيج، برگزاري مسابقه است. شما مي‌توانيد با برگزاري مسابقه و در نظر گرفتن شرايطي خاص تعداد فالوورهاي خود را افزايش دهيد. در نتيجه تعداد بازديدكنندگان از پيج شما افزايش مي‌يابد و احتمال فروش محصولات‌تان بيشتر خواهد شد.

انواع روش‌هاي تبليغ در پيج‌هاي اينستاگرامي در مشهد

  1. تبليغ در استوري: اين روش يك روش مطمئن و پربازده است كه تعداد دفعات استوري به درخواست سفارش دهنده مي‌تواند متغير باشد.
  2. تبليغ به صورت پست 24 ساعته: اين روش ميزان اطلاع رساني بالايي دارد و از رايج‌ترين روش‌هاي تبليغ در اينستاگرام محسوب مي‌شود.
  3. تبليغ در پيج‌هاي با فالوور بالا: معمولا اينفلوئنسرهاهر نوع تبليغي را در پيج خود قبول نمي‌كنند و معمولا بايد آگاهي بالايي از محصول تبليغ شده در پيجشان داشته باشند. چرا كه اعتماد مردم به آن‌ها بسيار زياد بوده و هيچگاه حاظر به تبليغ محصول بي‌كيفيت نيستند.

هزينه تبليغ در اينستاگرام بستگي به پيج انتخابي شما دارد. هرچه تعداد فالوورهاي يك پيج بيشتر باشد هزينه پرداختي شما نيز بيشتر مي‌شود. همچنين هرچه مدت زماني كه پست تبليغي روي پيج قرار دارد، بيشتر باشد نيز به همان ميزان هزينه افزايش خواهد يافت.

تبليغات در اينستاگرام مشهد

نكات مهم در توليد محتوا پيج اينستاگرام

براي تبليغ و ايجاد محتوا در پيچ خود بايد نكات زير را در نظر بگيريد:

  • به هيچ عنوان پيج شما نبايد تماما تبليغاتي باشد.
  • علاوه بر تبليغات بايد سعي كنيد از مطالب مفيد و آموزنده نيز در پيج خود استفاده كنيد تا جذابيت پيجتان افزايش يابد و تعداد فالوورهايتان بيشتر شود.
  • بيش از حد يا خيلي كم پست نگذاريد.

هرچه اعتماد مردم به پيج و مطالب شما بيشتر باشد ميزان فروشتان نيز به همان ميزان افزايش خواهد يافت. اگر شما تبليغ محصول خاصي را در پيج خود مي‌كنيد بايد لينك مربوط به خريد آن محصول را نيز قرار دهيد تا افراد در صورت تمايل بتوانند خيلي راحت آن را تهيه نمايند.

اگر در قسمت اكسپلور پيجتان پست‌هاي غير مرتبط نمايش داده مي‌شود اين بدان معني است كه پيجتان هنوز قدرت لازم را به دست نياورده است و ضعيف عمل مي‌كند. پس بايد به فكر تقويت آن گسترش كسب‌وكار خود باشيد.

انتخاب آژانس ديجيتال ماركتينگ:

در مسير انتخاب يك آژانس ديجيتال ماركتينگ يكي از فاكتورهايي كه معمولا در نظر گرفته مي شود، بحث تعرفه ها و هزينه هاست.گاهي ترس از هزينه ي زياد ممكن است فرد را مجاب كند تا به جستجوي ارزانترين آژانس ديجيتال ماركتينگ بپردازد. اما مراقب باشيد!

چگونه مي توانيم با حداقل هزينه ها بازاريابي ديجيتال برند مان را مديريت كنيم؟ اصلا چرت آژانس ديجيتال ماركتينگ؟

فراموش نكنيد كه معنا و مفهوم ماركتينگ وسيع تر از آن چيزيست كه به نظر مي رسد و روز به روز بر وسعت آن نيز افزوده مي شود بنابراين براي اينكه در اين مسير جايگاه خود را پيدا كنيد به كمك متخصصين اين زمينه نياز داريد. افراد سودجو و غير حرفه اي در اين حوزه بسيارند كه ممكن است در قبال مبالغ اندك و غير منطقي خود را به عنوان يك ديجيتال ماركتر حرفه اي معرفي كنند. بنابراين براي انتخاب يك آژانس ديجيتال ماركتينگ اولويت اول خود را تجربه و سابقه ي آژانس مورد نظر قرار دهيد.

اگر مي خواهيد مقاله اي كامل با موضوع اينستاگرام بخونيد پيشنهاد ما به شما ” اينستاگرام ماركتينگ ” مي باشد.

معرفي بهترين سايت ارائه امكانات اينستاگرام

اينستاگرام يكي از مهم‌ترين و محبوب‌ترين شبكه‌هاي اجتماعي در دنيا محسوب مي‌شود كه در ايران هم كاربران و طرفداران بسيار زيادي دارد. اين شبكه يك محيط بسيار عالي براي تبليغات محسوب مي‌شود و با بهره‌گيري از روش‌هاي مختلف مي‌توان از طريق آن به درآمدهاي بسيار زيادي دست پيدا كرد. در اين مقاله قصد داريم تا با معرفي پكيج هاي اينستاگرامي چند سايت معروف ارائه دهنده خدمات اينستاگرام، شما را با خدمات فوق و كيفيت آن‌ها بيشتر آشنا كنيم.

پكيج تبليغات اينستاگرامي

مروري مختصر بر اهميت اينستاگرام و تبليغات در آن

با گسترش شبكه‌هاي اجتماعي در ميان مردم، ارتباطات انسان‌ها نسبت به گذشته بسيار ساده‌تر شده و مردم كشورهاي مختلف به راحتي مي‌توانند با يكديگر ارتباط برقرار نمايند. در اين بين شبكه‌ي اينستاگرام به دليل جذابيت بالاي محيط كاربري و امكانات فوق‌العاده، مورد توجه ويژه‌ي مردم جهان قرار گرفته است.

در حال حاضر چند صد ميليون نفر در سراسر جهان در اينستاگرام اكانت و پيج دارند كه ميليون‌ها نفر از اين جمعيت، ايراني هستند. ايرانيان علاقه‌ي ويژه‌اي به اينستاگرام دارند و از سال 93 به بعد اين شبكه به يكي از محبوب‌ترين و شلوغ‌ترين شبكه‌هاي اجتماعي در ايران تبديل شده است.

اينستاگرام براي افراد علاقه‌مند و خلاق در ايجاد كسب و كارهاي مختلف نيز موقعيت بسيار مناسبي را ايجاد نموده با بتوانند اجناسشان را تبليغ كنند و به درآمدهاي خوبي دست يابند.

در حقيقت اين شبكه‌ي اجتماعي براي افرادي كه بضاعت خريد يا اجاره يك مغازه در موقعيت مناسبي از شهر را ندارند، شرايط مناسبي را به وجود آورده به گونه‌اي كه آن‌ها مي‌توانند با راه‌اندازي يك پيج و انجام تبليغات، اجناس خود را به فروش برسانند.

در اين بين برخي از سايت‌ها با ارائه‌ي پكيج هاي اينستاگرامي مختلف در تعرفه‌هاي گوناگون، شرايط مناسبي را براي مشتريان و صاحبان كسب و كارهاي مختلف پديد مي‌آورند. اين افراد مي‌توانند با استفاده از خدمات سايت‌هاي فوق، سرعت خود را در رسيدن به موفقيت افزايش دهند.

از جمله مهم‌ترين اين سايت‌ها مي‌توان به دو سايت ماي ممبر و ممبر وان اشاره نمود. اين دو وب‌سايت با در اختيار داشتن يك تيم متخصص و ماهر از كارشناسان فضاي مجازي و شبكه‌هاي اجتماعي، از بهترين مراكز ارائه‌دهنده‌ي پكيج هاي اينستاگرامي محسوب مي‌شوند. شما با مراجعه به اين سايت‌ها مي‌توانيد با خدمات مختلف آن‌ها آشنا شده و در صورت تمايل از  خدمات فوق استفاده نماييد. در ادامه به معرفي خدمات دو سايت مذكور مي‌پردازيم.

معرفي خدمات پكيج هاي اينستاگرامي ماي ممبر و ممبر وان

  • فروش فالوور واقعي

    در اينستاگرام فالوورها به دو دسته‌ي فيك و واقعي تقسيم‌بندي مي‌شوند كه البته اخيراً تيم سازنده اينستاگرام با وضع قوانين سخت‌گيرانه سعي در حذف فالوورهاي فيك دارد. فالوورهاي فيك داراي هيچ‌گونه فعاليت خاصي نيستند و خريدشان به غير از بالا نشان دادن تعداد فالوورهاي پيج، هيچ تأثير ديگري ندارد.

    در حالي كه فالوورهاي واقعي با لايك كردن و كامنت گذاشتن بر پست‌هاي مختلف، باعث بيشتر ديده شدن پيج مي‌شوند. يكي از بهترين خدمات ماي ممبر و ممبر وان فروش فالوورهاي واقعي تضميني است. ماي ممبر و ممبر وان نرخ‌هاي مختلفي را براي تعداد فالوورهاي واقعي مختلف مشخص نموده‌اند كه با مراجعه به سايت آن‌ها مي‌توانيد از اين نرخ‌ها اطلاع پيدا كنيد.

    • خريد ويو اينستاگرام

      منظور از ويو، تعداد بازديدكننده‌هاي هر استوري، پست و يا ويدئوي يك پيج در اينستاگرام است. تعداد بازديدكننده‌هاي هر ويدئويي چه در قسمت IGTV و چه در قسمت پست، قابل مشاهده مي‌باشد و در استوري‌ها نيز تعداد بازديدكننده‌ها در گوشه‌ي سمت چپ و پايين هر استوري ديده مي‌شود.

    وب‌سايت‌‌هاي ماي ممبر و ممبر وان با بهره‌گيري از روش‌هاي مختلف و استاندارد، تعداد بازديدكننده‌هاي پست‌هاي فوق را بالا مي‌برند و اين مي‌تواند در افزايش مشهوريت و درآمد پيج موثر باشد.

     

    تبليغات اينفلوئنسرها

    اينفلوئنسرها در اينستاگرام افرادي هستند كه با استفاده از روش‌هاي خلاقانه مشهور مي‌شوند و تعداد فالوورهاي زيادي را براي خود جمع مي‌كنند. يكي از مهم‌ترين راه‌هاي درآمدزايي اينفلوئنسرها، انجام تبليغات پيج‌هاي مختلف است.


  • اگر شما قصد داريد تا تبليغ پيج و كسب و كارتان توسط يكي از اينفلوئنسرها انجام شود، بهتر است اين را به يك شركت و گروه واسطه مثل ماي ممبر و ممبر وان بسپاريد. زيرا كارشناسان ماي ممبر و ممبر وان با بررسي وضعيت اينفلئونسرهاي مختلف در اينستاگرام، محبوب‌ترين آن‌ها را شناسايي مي‌كنند و تبليغات شما را با مناسب‌ترين هزينه ممكن انجام مي‌دهند.

    به اين موضوع توجه داشته باشيد كه انجام تبليغ توسط اينفلوئنسرهاي نه چندان محبوب، تأثير منفي بر رونق كسب و كار شما خواهد گذاشت.

    • تبليغات در پيج‌هاي مهم

      در اينستاگرام پيج‌هاي ورزشي، هنري، خبري و… بسياري وجود دارند كه به دليل داشتن تعداد فالوورهاي بسيار زياد، محيط‌هاي تبليغاتي مطلوبي محسوب مي‌شوند. يكي از مهم‌ترين خدمات در پكيج هاي اينستاگرام ماي ممبر و ممبر وان، انجام تبليغات در پيج‌هاي معتبر است.

    اين پيج‌ها تعرفه‌هاي مختلفي براي تبليغات خود دارند ‌كه براساس ميزان لايك، ساعات قرارگيري و … تقسيم‌بندي مي‌شوند. شما با درخواست از كارشناسان ماي ممبر و ممبر وان مي‌توانيد تبليغات كسب و كار خود را در پيج‌هاي مشهور انجام دهيد. بدون ترديد چنين تبليغاتي، هزينه‌ي بالايي نيز به دنبال دارد اما بازدهي آن بسيار زياد است.

    سخن آخر

    ما در آژانس ديجيتال ماركتينگ ياراپلاس در اين مقاله قصد داشتيم تا شما را بهترين سايت‌هاي ارائه‌دهنده پكيج هاي اينستاگرام آشنا كنيم و برخي از مهم‌ترين خدمات آن‌ها را براي شما مشخص نماييم. شما عزيزان مي‌توانيد با مراجعه‌ي به سايت‌هاي ماي ممبر و … با خدمات آن‌ها آشنا و در صورت لزوم استفاده نماييد. بدون ترديد بهره‌گيري از خدمات فوق باعث رونق فراوان كسب و كار شما خواهد شد.

سردخانه

۱۳۸ بازديد

سردخانه

يكي از روش‌هاي قديمي  و پايه كه براي جلوگيري از فاسد شدن مواد غذايي مورد استفاده قرار مي‌گيرد، استفاده از سرما موجود در سردخانه است. مي‌توان اختراع اين دستگاه را يكي از ده اختراع برتر قرن در هزاره دوم ميلادي در نظر گرفت. اولين شيوه سرمايش عملي را مي‌توان سرما با آمونياك در نظر گرفت. اما امروزه انواع روش‌هاي مختلفي براي ايجاد تبريد در دنيا وجود دارد. در ادامه اين مقاله از سري مقالات آموزشي وب سايت به بررسي و اهميت اين موضوع خواهيم پرداخت؛ با ما همراه باشيد.

سردخانه

چرا سردخانه‌ها اهميت دارند

جالب است بدانيد يكي از شاخصه‌هاي سنجش ميزان رشد فن آوري در يك كشور به تعداد واحدهاي صنعتي بر مي‌گردد كه براي انجماد مواد غذايي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. پس از استفاده از آمونياك براي ايجاد سرما انواع روش‌هاي مختلف براي ايجاد سرما به وجود آمد؛ از جمله اين روش‌ها مي‌توان به روش فريون براي ايجاد سرما اشاره كرد. از اين سيستم به صورت گسترده در خانه‌ها براي ايجاد مكاني براي سرما مورد نياز براي نگهداري مواد غذايي استفاده مي‌شده است. پس از نگراني‌ها در رابطه با تخريب لايه ازون توسط روش‌هاي ايجاد شده، قراردادي به نام وين به اجرا گذاشته شده كه باعث توجه بيشتر به لايه ازون و همچنين روش ساخت سردخانه‌ها و ايجاد سرما به وجود آمد. پس از اين قرارداد بود كه روش hfc به عنوان روشي جايگزين مورد استفاده قرار گرفت. اين روش اثرات تخريبي روي لايه ازون نداشت ولي همچنان باعث گرماي گلخانه‌اي داشت.

اين روش هم به دليل تصويت قرارداد عدم  استفاده از روش‌ها براي كاهش گرماي گلخانه‌اي ممنوع اعلام شد. هر چند در حال حاضر در برخي از كشورها از روش‌هايي مانند cfc و hcfc براي پروژه‌هاي بزرگ صنعتي براي ايجاد سرما استفاده مي‌شود. اين در حالي است كه اين روش‌ها علاوه بر اثر تخريبي بر لايه ازون پتانسيل بالايي در گرماي گلخانه‌اي دارد.

اولين دستگاه سرمايش جهان

يكي از روش‌هاي كه باعث ايجاد اولين دستگاه سرمايش جهان گرديد، سيكل تبريد بود كه در سال ۱۸۰۰ بسيار رايج شد. استفاده از اين روش ۳۴ سال ادامه داشت. جالب است بدانيد اولين دستگاه ساخته شده  در كارخانه‌هاي آبجو سازي مورد استفاده قرار گرفت. اولين بار از آمونياك در سال ۱۸۵۰ براي ايجاد سرما در فرانسه مورد استفاده قرار گرفت. آمريكا از اين روش براي ايجاد دستگاه يخ ساز مصنوعي مورد استفاده قرار گرفت. اولين دستگاه سردخانه در سال ۱۸۷۲ اختراع شد و از سال ۱۹۰۰ از اين ماشين‌ها براي صنايع يخ سازي و سردخانه‌ها براي مواد غذايي و شيميايي مورد استفاده قرار گرفت. پس از آن از سال ۱۹۲۰ در ساخت پاتيناژ و در سال ۱۹۳۰ از اين دستگاه براي تهيه مطبوع مورد استفاده قرار گرفت.

سردخانه

سردخانه چيست

محلي كه از آن براي خنك نگه داشتن مواد غذايي استفاده مي‌شود را سردخانه گفته مي‌شود. در توضيح بهتر مي‌توان اين دستگاه را ساختمان و تاسيساتي در نظر گرفت كه باعث افزايش ميزان ماندگاري و همچنين كيفيت مواد غذايي مي‌شود. يكي از مهم‌ترين وظيفه‌هاي اين دستگاه را مي‌توان جلوگيري از ايجاد فساد در كالاها و موادي كه در آن وجود دارد دانست. لازم به توضيح است كه كاربرد اين دستگاه تنها براي نگهداري مواد غذايي و كشاوري خلاصه نمي‌شود و مي‌توان از اين دستگاه در انواع صنعت‌ها مانند نظامي و نگهداري مواد شيمايي استفاده كرد؛ به صورت كلي مي‌‌توان گفت از اين دستگاه استفاده‌هاي گوناگون و متنوعي مي‌شود.  اين دستگاه‌ها را مي‌توان به چهار دسته كلي تقسيم كرد.

 اولين نوع از سردخانه‌ها همان دستگاه‌هاي سرمايش خانگي بود كه ما آن‌ها را با نام يخچال مي‌شنايم؛ عموما استفاده از اين دستگاه‌ها براي افزايش ميزان ماندگاري و كيفيت مواد غذايي مورد استفاده در منزل است. يخچال‌ها خود در انواع مختلفي توليد مي‌شوند كه مي‌توان بر اساس ظرفيت مورد استفاده و همچنين نياز مدل و ظرفيت مد نظر خود را انتخاب كرد. نوع دوم اين دستگاه‌ها را مي‌توان همان يخچال‌هاي مورد استفاده در سوپر ماركت‌ها دانست. در سوپر ماركت‌ها از اين  يخچال‌ها عموما براي نگهداري مواد غذايي فاسد شدني استفاده مي‌شود. نوع سوم اين دستگاه‌ها را مي‌توان سردخانه‌هاي تجاري در نظر گرفت. اين دستگاه‌ها عموما توسط رستوران‌هاي بزرگ و همچنين هتل، دانشگاه‌ها و پادگان‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

همان طور كه مشخص است از اين دستگاه‌هاي تجاري نيز براي نگهداري مواد غذايي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. نوع چهارم اين دستگاه‌ها را مي‌توان دستگاه‌هاي سرمايش صنعتي در نظر گرفت. از اين دستگاه‌ها عموما در كارخانجات عظيم صنعتي استفاده‌هاي گوناگوني مي‌شود.

اصلي‌ترين قسمت يك دستگاه سرمايشي

يكي از مهم‌ترين قسمت‌هاي يك دستگاه سرمايشي را مي‌توان  كمپرسور، اواپراتور و كندانسور آن در نظر گرفت. ديگر قسمت اصلي يك دستگاه سرمايشي را مي‌توان محفظه آن در نظر گرفت؛ چراكه اصلي‌ترين قسمت كه باعث جلوگيري از هدر رفت سرما و همچنين محل نگهداري كالاهاي مورد نظر است، همين محفظه است. نكته مهم در رابطه با دستگاه‌هاي سرمايش صنعتي و تجاري آن كه معمولا در اين دستگاه‌ها از ساندويچ پنل به جاي محفظه استفاده مي‌كنند؛ به اين قسمت از اين دستگاه اصطلاحا ساندويچ پنل گفته مي‌شود.

تقسيم بندي بر اساس نوع عملكرد

علاوه بر دسته بندي ارائه شده در بالا روش‌ ديگري براي دسته بندي وجود دارد كه به دسته بندي بر اساس نوع عملكرد موسوم است. در اين نوع دسته بندي عموما دو دو دسته دستگاه وجود دارد، دستگاه‌هاي آمونياكي و دستگاه‌هاي فريوني. اين كه شما چه نوع سردخانه‌اي را بايد براي محل مورد نظر خود انتخاب كنيد به عوامل زيادي مانند ميزان سرما، ميزان گنجايش و غيره مربوط خواهد بود.

نوع ديگر رايج دسته بندي‌ را مي‌توان دسته بندي بر اساس ميزان سرما در نظر گرفت. در اين نوع دسته بندي عموما دو نوع دستگاه وجود دارد؛ سردخانه‌هاي زير صفر و  بالاي صفر.

كانكس-سردخانه-صنايع برودتي حقيقي

سردخانه زير صفر

خود اين دستگاه‌ها انواع مختلفي دارند كه در ادامه به توضيح در رابطه با هر كدام خواهيم پرداخت. اولين نوع از اين دستگاه را مي‌توان دستگاه‌هاي مورد استفاده براي ميوه و لبنيات در نظر گرفت. دماي كاري اين نوع از دستگاه‌هاي ايجاد سرما بين ۰ تا ۴ درجه سانتي‌گراد است. انواع ديگر اين دستگاه‌ها را مي‌توان با عنوان دستگاه سرمايش شير، دوغ و ماست و همچنين دستگاه نگهدارنده گوشت تازه عنوان كرد. نوع ديگر سردخانه زير صفر براي نگهداري گوشت مرغ يخ زده مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

دماي كاري اين نوع از دستگا‌ها عموما پايين‌تر از صفر است و منفي هجده درجه سانتي‌گراد معمول‌ترين دما براي اين نوع دستگاه‌ها است. تونل انجماد را هم مي‌توان يكي از انواع اين دستگاه‌ها در نظر گرفت. از اين تونل‌ها عموما براي منجمد كردن مواد غذايي در سريع‌ترين زمان ممكن استفاده مي‌شود. دماي مورد استفاده براي اين دستگاه را مي‌توان منفي چهل درجه سانتي‌گراد عنوان كرد. اين تونل قابليت انجماد مواد غذايي در سريع‌ترين زمان ممكن را دارد. 

دستگاه‌هاي ايجاد سرمايش براي تشكيل بستني نوع ديگر از اين دستگاه‌ها است. نكته مهم در رابطه با اين دستگاه‌ها آن است كه وابسته به ميزان خامه و چربي مورد استفاده در بستني ساختار اين دستگاه مي‌تواند متفاوت باشد. نكته مهم ديگر را رابطه با اين دستگاه‌ها آن كه معمولا براي ايجاد حالت نرمي در بستني نياز به دماي زياد سرد نخواهد بود و با دماي پايين نيز شكل كلي بستني به وجود خواهد آمد. به دليل ساختار خاص بستي معمولا از كمپرسورهاي دو مرحله‌اي براي اين دستگاه‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

دسته بندي بر اساس حجم و ابعاد

ديگر روش دسته بندي كردن اين دستگاه‌ها را مي‌توان بر اساس حجم و ابعاد در نظر گرفت. اتاقي، متحرك، كانكسي و صنعتي بزرگ از انواع اين دسته بندي است. لازم به توضيح است كه اين نوع از دستگاه‌ها عموما براي موارد خاص و همچنين در فضاي مناسب استفاده مي‌شود. نوع كوچك يا همان اتاقي اين دستگاه براي نگهداري مواد غذايي رستوران‌ها و همچنين مراكز توزيع  ميوه مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اين دستگاه عموما يك پانل است كه داخل آن تجهيزات سرمايشي به صورت مناسب نصب شده است. در نوع كانكسي اين دستگاه از ديواره‌هاي اتاق  براي تقسيم كردن فضاي داخلي كانكس استفاده مي‌شود. در نوع بزرگ اين دستگا‌ها كه معمولا براي انبارهاي ذخيره مواد غذايي در حجم بسيار زياد و انبوه مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اين نوع از مكان‌ها عموما بر اساس اتاق‌هاي مختلفي تقسيم بندي مي‌شود. عموما در اين نوع دستگاه‌ها از روش‌هاي فريوني و يا آمونياكي براي ساخت و طراحي استفاده مي‌شود.

دسته بندي بر اساس كنترل اتمسفر

يكي ديگر از روش‌هاي دسته بندي رايج براي تقسيم كردن اين دستگاه‌ها، تقسيم بندي بر اساس كنترل اتمسفر است. اين نوع از دستگاه‌ها عموما براي نگهداري موادي مورد استفاده قرار مي‌گيرد كه نياز به نگهداري طولاني مدت دارند. براي ساخت اين نوع دستگاه‌ها عموما نياز به شرايط خاص از نظر تركيب هواي درون اتاق وجود دارد. همچنين بايد به وسيله اتيلن ميزان غلظت اكسيژن را كاهش داد.  نوع ديگر اين دستگاه‌ها را مي‌توان دستگاه‎هاي ايجاد سرماي  معمولي در نظر گرفت. كاركرد اين دستگاه‌ها عموما به وسيله كنترل هواي معمولي و با تنظيم دما و ميزان رطوبت كار مي‌كنند. عموم استفاده از اين دستگاه‌ها را مي‌توان براي نگهداري مواد غذايي در نظر گرفت.

اقتصادي-بودن-سردخانه-صنايع برودتي حقيقي

سردخانه‌هاي بالاي صفر

همان طور كه از نام اين دستگاه‌ها مشخص است ميزان دماي كاري اين دستگاه‌ها بالاي صفر است؛ از اين نوع دستگاه‌ها عموما در صنعت‌هاي كشاورزي براي نگهداري سبزيجات و ميوه جات و همچنين صيفي جات در نظر گرفت. اين نوع سردخانه خود به دو دسته كلي فريون كار و آمونياك تقسيم بندي‌ مي‌شوند.

۳- سردخانه دو مداره:

تركيبي از دو نوع بالا بوده و بسته به كالايي كه بايد در آن نگهداري شود، درجه آن تنظيم مي گردد و اصولا به دو صورت مورد استفاده قرار مي گيرند.

يكي به صورت واحدي وابسته به صنايع در كارخانجات توليدي كه صرفا مواد مشخص و يكساني را در آنها نگهداري مي نمايند و دوم مستقل كه بسته به موارد نياز و مواد خوراكي كه به آنها سپرده مي شود برنامه خود را تنظيم مي نمايند.

بدين صورت كه گاهي در اختيار شركت گوشت يا زماني در اختيار سازمان تعاون شهر و روستا و يا استفاده كنندگان ديگر قرار داده مي شوند.

۴- سردخانه هاي پرتابل يا متحرك:

علاوه بر تمام دستگاه هاي تبريد كه به آن اشاره شده است، تعدادي از دستگاه هاي تبريد در طرح هاي مختلف و براي نگهداري محصولات متفاوت و كاربردهاي خاص ساخته مي شود كه جهت حمل و نقل گوشت، مرغ، شير، بستني، صندوق هاي گل فروشي و سردخانه هاي بيمارستاني و غيره مي باشد.

سازنده سردخانه

شركت صنايع برودتي برادران حقيقي با سال ها تجربه در زمينه صنعت برودت ايران در حال حاضر بزرگترين سازنده سردخانه در ايران مي باشد

امروزه از تبريد در سطح وسيعي جهت تهيه و نگهداري مواد غذايي ( گوشت ، مرغ و ماهي و … ) و انواع ميوه جات و صيفي جات استفاده مي شود .

براي اين منظور ايجاد سردخانه با دماهاي مختلف در شهرها و مجتمع هاي فروشگاهي و رستوراني بزرگ اجتناب ناپذير گرديده است .

تجهيزات مورد نياز در احداث سردخانه

عايق بندي حرارتي سردخانه از مهم ترين نكات در نحوه طراحي و احداث اتاق هاي سردخانه كوچك يا بزرگ مي باشد. پلي يورتان، فوم، پلي استايرن، چوب، پشم و شيشه و … موادي هستند كه با توجه به نوع سردخانه براي ساخت اتاق سرد مورد استفاده قرار مي گيرند. درب سردخانه با توجه به اينكه سردخانه از نوع دماي زير صفر يا بالا صفر است در دو مدل كشويي و لولايي با ابعاد مختلف انتخاب مي شود.

ساخت-سردخانه-صنايع برودتي برادران حقيقي

قطعات مكانيكي به كار رفته در ساخت يك سردخانه

قطعات مكانيكي يك سردخانه با توجه به ابعاد، ظرفيت، نوع محصولات و شرايط محيطي انتخاب مي شود. ما در گروه صنايع برودتي برادران حقيقي قادريم تمامي تجهيزات مكانيكي كه در ساخت يك سردخانه مورد نياز است، از برند هاي معتبري مانند بيتزر، كوپلند، دانفوس و … را با كيفيت مناسب تهيه كند. اين قطعات شامل موارد زير است:

كمپرسور

انتخاب يك كمپرسور مناسب با توجه به ظرفيت سردخانه و دماي اواپراتور و كندانسور انجام مي شود. علاوه بر انتخاب كمپرسور، گاز مبرد در سيكل هم بايد تعيين شود. براي تعيين يك كمپرسور كه مهم ترين تجهيز به كار رفته در سردخانه است حتما از مشاوره هاي تخصصي كارشناسان ما استفاده كنيد.

كندانسور

ما پيشنهاد مي كنيم براي انتخاب يك كندانسور مناسب، ظرفيت دفع حرارت، دماي كندانسور، نوع مبرد و اختلاف دماي كندانسور و محيط را حتما در نظر بگيريد.

اواپراتور

براي انتخاب اواپراتور سردخانه بايد نوع مبرد، بار برودتي مورد نياز، دماي اواپراتور و اختلاف دما براي انتقال حرارت بين هوا و اواپراتور درجهت درست را در نظر گرفت.

تجهيزات خط مايع

اين تجهيزات در واقع شامل شير انبساط، شير برقي، سايت گلاس، فيلتر دراير و چك ولو است كه شركت
صنايع برودتي برادران حقيقي تمامي آن ها را از برند هاي معتبر در اختيار دارد.

خط مكش و خط تخليه

اين تجهيزات شامل فيلتر روغن، اويل سپراتور، مافلر، بال ولو، پرشر سوئيچ و … مي باشد كه ما با استفاده از تيم اجرايي با سابقه ي خود مي توانيم اين قطعات را در محل مورد نظر نصب كنيم.

ساخت-سردخانه-صنايع برودتي برادران حقيقي

قطعات الكتريكي به كار رفته در ساخت يك سردخانه


اجزا و قطعات الكتريكي سردخانه شامل تابلو برق، كابل ها، لامپ ها و تجهيزات كنترلي مي باشد. تابلو برق وظيفه ي ايجاد ثبات، كنترل شرايط دمايي و بررسي تجهيزات را بر عهده دارد كه به طور كلي از ترموستات، تايمر، نشانگر ها و هشدار ها، فيوز و كليد ها، كنترل آلات، بدنه و كليد حرارتي ساخته شده است. كنترل آلات تابلو برق بايد شامل كنترل فاز، كنترل فشار بالا و فشار پايين و كنترل pump down باشد.

تونل انجماد و كاربردهاي آن

۸۵ بازديد

تونل انجماد-صنايع برودتي حقيقي

تونل انجماد يك سالن با قدرت سرمازايي بالا و در حدود منفي ۳۰ تا ۶۰ درجه سانتي‌گراد است. از اين تونل‌ها مي‌توان براي منجمد كردن محصولات گوناگوني از جمه مواد غذايي و ميوه‌جات استفاده كرد. سبزيجات، گوشت، آبميوه و محصولات دريايي در اين تونل‌ها بدون افت كيفيت منجمد شده و بافت و كيفيت اوليه خود را حفظ مي‌كنند. براي منجمد كردن مواد غذايي روش‌هاي متعددي وجود دارد كه تونل‌هاي انجماد يكي از اين روش‌ها محسوب مي‌شوند. اين روش انجماد سريع مزايايي نسبت به روش‌هاي آهسته انجماد دارد كه در طول مقاله با آن‌ها آشنا مي‌شويد.

تونل انجماد

انجماد و تاثير آن بر كيفيت مواد غذايي

انجماد مواد غذايي همواره يكي از دغدغه‌هاي بشر بوده است.  با گذشت زمان و پيشرفت تكنولوژي، فرايندها و روش‌هاي متفاوتي براي نگهداري از مواد غذايي در اختيار قرار گرفته است. عوامل زيادي از جمله سرما، گرما، رطوبت، خشكي و باكتري‌ها و قارچ‌ها همگي در فساد مواد غذايي نقش بسزايي دارند. از همين‌رو استفاده از تكنيك انجماد يكي از آسان‌ترين و منطقي‌ترين راه‌هاي نگهداري مواد غذايي براي يك مدت مشخص به شمار مي‌رود. در واقع انجماد موادغذايي، كيفيت و زمان نگهداري محصولات متفاوت را بالا برده و از اين طريق ديگر مجبور به تحمل ضرر و زيان فاسد شدن مواد غذايي نخواهيم بود.

در واقع بر خلاف تصور عموم انجماد سبب كشته شدن ميكروب‌هاي مواد غذايي نمي‌شود؛ بلكه با كند كردن عمل ميكروارگانيسم‌ها بر كيفيت مواد غذايي تاثير گذاشته و از خراب شدن آن‌ها جلوگيري مي‌كند. روش‌هاي متعددي براي انجماد وجود دارد؛ مواد غذايي را مي‌توان به روش‌هاي آهسته و يا سريع منجمد كرد. در روش آهسته، مواد غذايي را در فضايي با دماي پايين قرار مي‌دهند تا آرام منجمد شود اما در انجماد سريع روش‌هاي متفاوتي براي اين عمل وجود دارد كه يكي از آن‌ها با عنوان تونل‌هاي انجماد شناخته مي‌شود.

تونل انجماد؛ روشي براي انجماد سريع

همان‌طور كه كمي پيش‌تر گفتيم، در انجماد سريع روش‌هاي متفاوتي وجود دارد؛ به عنوان مثال محصول را به صورت مستقيم با ماده منجمد كننده تماس مي‌دهند و يا از طريق تماس غير مستقيم محصول مورد نظر با ماده انجماد كننده اين اقدام را انجام مي‌شود. يكي‌ديگر از روش‌هاي انجماد سريع، عبور جريان هواي بسيار سرد است؛ از آنجايي كه عبور اين جريان بسيار شديد هواي سرد درون يك تونل مخصوص انجام مي‌گيرد، به آن تونل انجماد گفته مي‌شود. اين روش انجماد سريع به صورت اختصاري با نام iqf  نيز شناخته مي‌شود.

تونل انجماد

تونل iqf چه مزايايي دارد؟

يكي از مشكلاتي كه ممكن است انجماد براي مواد غذايي به وجود بياورد، تشكيل كريستال‌هاي بزرگ يخي بر روي محصولات است. يكي از مزاياي انجماد به روش تونل، كم بودن زمان مورد نياز است. انجماد سريع و عبور جريان سرد از مواد غذايي، مانع از تشكيل اين كريستال‌هاي يخي بر روي محصولات مي‌شود. از طرفي گاهي ممكن است انجماد باعث افت كيفيت محصولات متفاوت شود؛

اما در روش‌هاي انجماد سريع كيفيت، طعم و بوي مواد غذايي تا حدود زيادي حفظ مي‌شود. يكي‌ديگر از مشكلاتي كه انجماد مواد غذايي ممكن است براي مصرف كننده به وجود بياورد، انجماد بخش بزرگي از يك محصول است كه ممكن است مشتري به اين اندازه به اين محصول نياز نداشته باشد. در روش iqf اين امكان فراهم شده است تا با جداسازي تك تك محصولات از يك‌ديگر نه تنها استفاده مشتري از آن راحت‌تر شود بلكه كيفيت و ماندگاري محصول منجمد شده بالاتر رود.

انواع تونل انجماد را بيشتر بشناسيد

 همان‌طور كه در ابتداي مقاله ذكر كرديم، انجاد به دو روش آهسته و سريع قابل انجام است كه انجماد سريع خود به چند روش متفاوت صورت مي‌گيرد. يكي از روش‌هاي انجماد به روش سريع تونل انجماد است كه اين نيز به دو شكل قابل انجماد است؛ تونل‌هاي انجماد خطي و تونل‌هاي انجماد مارپيچي. در تونل خطي براي انجماد مواد غذايي آن‌ها را در هواي سرد غوطه‌ور مي‌كنند كه براي انجماد انواع سبزيجات مانند نخود فرنگي، لوبيا سبز، قارچ و … مورد استفاده قرار مي‌گيرند. اما تونل‌هاي انجماد مارپيچي، براي انجماد مواد غذايي در خطوط توليد مورد استفاده قرار مي‌گيرند؛ چرا كه اين تونل‌ها چيزي حدود ۲۰۰ تا ۱۲۰۰۰ كيلوگرم در ساعت ظرفيت دارند.

در روش iqf، عبور جربان هواي سرد از محصولات در زماني كوتاه باعث انجماد مواد غذايي مي‌شود؛ اين يك نوع روش مكانيكي به شمار مي‌رود. در واقع در اين روش جريان هواي سرد شديدي از طريق فن از اطراف محصولات عبور مي‌كند و اين اقدام منجر به منجمد شدن محصولات مي‌شود. اما يكي‌ديگر از روش‌هايي كه با كمك آن محصولات را درون تونل‌هاي انجماد منجمد مي‌كنند،

غرق‌سازي محصولات درون مايع نيتروژن با دماي بسيار پايين است. با توجه به انواع تونل انجماد، تونل‌ هاي انجماد خطي تا ۱۲ تن و تونل‌هاي انجماد مارپيچي تا ۳ تن در ساعت ظرفيت دارند. تجهيزات ساخت اين تونل‌ها تا حدود زيادي به كاربرد آن‌ها بستگي دارد مثلا بعضي از تونل‌ها را به تسمه نقاله مجهز مي‌كنند. اما در حالت كلي مي‌توان گفت بيشتر تجهيزات ساخت تونل مشابه با سردخانه است؛ كمپرسور، اواپراتور، تابلو برق و كندانسور جزو تجهيزات ساخت يك تونل به شمار مي‎‌رود.

تونل هاي انجمادي

انواع تونل‌هاي انجماد بر اساس عملكرد آن‌ها

تونل‌هاي انجماد بر اساس عملكري كه دارند نيز به چند دسته تقسيم مي‌شوند. وزشي، تماسي، حاوي نوار نقاله و … انواعي از تونل‌هاي انجماد به شمار مي‌روند كه هركدام بسته به ويژگي‌هايي كه دارند براي منجمد كردن محصولات متفاوتي مورد استفاده قرار مي‌گيرند. نحوه عملكرد تونل وزشي به اين صورت است كه هواي سرد به كمك فن‌ها از روي محصولات عبور كرده و باعث منجمد شدن آن‌ها مي‌شود. اما در روشي مانند تماسي مواد در بين جداره‌ها قرار مي‌گيرند و گاهي نيز مواد را به صورت مستقيم با نيتروژن تماس مي‌دهند.

تونل انجماد چه تفاوت‌هايي با سردخانه دارد؟

يكي از مشخص‌ترين تفاوت‌هايي كه بين تونل‌هاي انجماد و سردخانه وجود دارد، سرعت انجماد بالا است. در تونل‌هاي انجماد محصولات با سرعت بسيار بيشتري نسبت به سردخانه منجمد مي‌شوند و اين امر مي‌تواند ماندگاري محصول را بالاتر برده و كيفيت آن را تا حدودي بيشتري حفظ كند. همچنين نوع اواپراتور نيز در اين دو متفاوت است؛ اواپراتور در تونل‌هاي انجماد معمولا به صورت ايستاده قرار مي‌گيرد. در طريقه ساخت درهاي تونل و سردخانه نيز تفاوت‌هايي وجود دارد؛ طريقه باز شدن و طراحي درب تونل‌هاي انجماد بسيار متفاوت است و جنس ساخت آن‌ها از نوع پي وي سي و يا پلي استر است.

اصول طراحي تونل‌هاي انجماد

براي ساخت و طراحي تونل‌هاي انجماد يكي از مهم‌ترين فاكتورهايي كه بايد به آن توجه شود، ظرفيت تونل است. زماني كه به ساخت يك تونل انجماد براي منجمد كردن محصولات متفاوت فكر مي‌كنند، محاسبات طراحي بر اساس نوع ماده‌اي كه قرار است در اين تونل منجمد شود، دما و زمان لازم براي انجماد آن صورت مي‌گيرد. بر اين اساس مي‌توان گفت ظرفيت تونل در حقيقت مقدار موادي است كه در زمان مشخصي سرد شده و به دماي مورد نظر مي‌رسد. براي طراحي و راه‌اندازي يك تونل به تجهيزاتي از قبيل: شيرهاي انبساط، تابلو برق و عايق، كندانسور و اواپراتور نياز است. زماني يك تونل طراحي مي‌شود بايد در ساخت و طراحي آن دقت شود كه تا حد ممكن زمان انجماد محصولات كاهش يايد؛ چرا كه با اين اقدام، بافت و كيفيت مواد غذايي حفظ مي‌شود.

شايد از خود بپرسيد چرا زمان كم براي انجماد مواد غذايي ضروري است؟ افزايش زمان انجماد باعث مي‌شود تا سطح مواد منجمد شده و يخ مانند يك عايق عمل كرده و از كاهش دما و انجماد درون مواد غذايي جلوگيري كند. همچنين در طراحي در براي تونل، از پيچ‌هاي مخصوصي استفاده مي‌شود كه تحمل فشار بالا را داشته باشند.

درب هاي تونل انجماد 

دربهاي تونل انجماد كنترل دار ، با استفاده از پيچهاي مخصوص در فشارهاي با اداراي سيستم بسته شدن خاصي مي باشد.دربها داراي انواع رنگ شده سفيد ، پي وي سي ، ضد زنگ و يا پلي استر قابل انتخاب براي مشتري مي باشد.

درب از پي وي سي داخلي ،آلومينيوم آنادايز شده عايق كاري حرارتي از محيط زيست ، گسگت هاي مخصوص كه داراي طراحي بخصوصي جهت حفظ دما مي باشند تشكيل مي گردد و به صورت انتخابي مي تواند داراي يك محل برا ي شيشه كنترل باشد.

تونل انجماد iqf

تونل انجماد iqf

كيفيت مواد غدايي حين انجماد؛ مهم‌ترين مسئله‌اي كه بايد به آن توجه داشت

برخي از مواد غذايي حين انجماد كيفيت اوليه خود را از دست مي‌دهند به همين‌خاطر بايد براي انجماد انواع سبزيجات و مواد غذايي از چگونگي فرايند انجماد آن‌ها به طور كامل اطلاع داشته باشيد. براي اينكه فرايند انجماد محصولات به درستي انجام شود بايد علاوه بر زمان و دماي انجماد به مسائل ديگري نظير دماي مناسب براي ميكروب كشي نيز توجه كرد. به‌طور مثال بسياري از ميوه‌ها حين چيده شدن و انتقال به تونل‌ها براي انجماد آلوده به انواع سم‌ها و شهدها هستند. بنابراين بايد براي حفظ كيفيت و سلامت مواد غذايي و ميوه‌جات قبل از انتقال آن‌ها به تونل انجماد، محصولات آلوده جهت شستشو درون آب صد درجه سانتي‌گراد قرار بگيرند.

آنزيم‌هايي كه براي انجماد برخي از ميوه‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد جز آنزيم‌هايي به شمار مي‌رود كه قابليت اكسيداسيون را در طول فرايند انجماد افزايش مي‌دهند و از فاسد شدن آن‌ها جلوگيري مي‌كنند. اما براي انجماد فراورده‎‌هاي گوشتي هيچ دستوراعملي در طول فرايند انجماد نياز نسيت. عوامل متعددي در كيفيت مواد  منجمد شده تاثيرگذار است كه برخي از آن‌ها عبارتنداز:

  • شرايط نگهداري محصول مورد نظر
  • انتخاب روش مناسب براي انجماد
  • دارا بودن دقت كافي در انتخاب محصول و آماده‌سازي آن براي انجماد

مزاياي انجماد به روش تونل انجماد

اين سيستم يكي از بهترين روش‌هاي موجود براي منجمد كردن محصولات مورد نظر اعم از مواد غذايي، محصولا گوشتي، ميوه‌جات و … مي‌باشد. برخي از مزاياي استفاده از اين روش را مي‌توان به صورت خلاصه به صورت زير بيان كرد:

  • مواد در مدت زمان كوتاهي منجمد مي‌شوند
  • امكان رشد باكتري به حداقل مي‌رسد
  • انجماد با سرعت بيشتري انجام شده و در زمان صرفه جويي مي‌شود
  • به دليل اتوماتيك بودن بخش‌هاي مختلف آن نياز به نيروي انساني كمتر مي‌شود

تونل انجماد سنتي‬‎ صنايع برودتي برادران حقيقي

تونل انجماد سنتي ( Traditional freezing tunnel )

تونل انجماد سنتي معمولا جهت انجماد گوشت ، مرغ ، ماهي ، بستني ميوه جات ، صيفي جات ، سبزيجات ، پيش سردكن هاي كشتارگاه ها و هرگونه محصولاتي كه به اين دما نياز دارند استفاده مي شود .

تونل انجماد سنتي در يك شيفت كاري ۸ ساعته دماي هرگونه محصول را به ۴۰- درجه سانتيگراد تغيير مي دهد .

سردخانه فريون و تونل انجماد با قيمت دستگاه انجماد سريع مناسب به همراه گارانتي و خدمات پس از فروش به شما عزيزان ارائه مي گردد.

صنايع برودتي برادران حقيقي آمادگي ساخت و اجرا هرگونه تونل انجماد سنتي از تناژ يك تن الي به بيشتر را با تجهيزات فريوني و تجهيزات آمونياكي را در هر نقطه از كشور و خارج از كشور را دارد و جهت اطلاع از اطلاعات فني و روش ساخت با ما تماس بگيريد .

تاكتيك هاي ديجيتال ماركتينگ در مشهد

۷۸ بازديد

دوره ديجيتال ماركتينگ در مشهد جهت افزايش فروش و ارتقا كسب و كار هاي مشهدي برگزار مي شود. آژانس ديجيتال ماركتينگ ياراپلاس در ابتدا نياز مديران و افراد علاقه‌مند رو شناسايي مي‌كند و پس از آن چارت آموزشي ديجيتال ماركتينگ را براي ارتقاء سطح كلي فرد يا سازمان مي‌بندد.

در مقاله آموزش ديجيتال ماركتينگ تمام نكات را به صورت جامع و كامل براي شما آماده كرديم.

دوره هاي ديجيتال ماركتينگ

ديجيتال ماركتينگ در مشهد

به فعاليت هاي تبليغاتي و خدماتي كه با استفاده از ابزارهاي ديجيتال استفاده مي شود ديجيتال ماركتينگ گفته مي شود. به خاطر استفاده بسيار زياد اغلب افراد از شبكه هاي اجتماعي و ابزار ديجيتال، اين ابزار مي تواند راه خوبي براي شناساندن خدمات، محصولات و… باشد. استفاده از انواع رسانه هاي موجود مي تواند به بازاريابي ديجيتال خدمت برساند. كسب و كارهاي سنتي نيز مي توانند از طريق ديجيتال ماركتينگ در مشهد خدمات خود را به مشتريان معرفي كنند. از موارد حائز اهميت در ديجيتال ماركتينگ توان دستيابي به گستره بيشتري از مشتريان و افزايش ميزان فروش است.

در ديجيتال ماركتينگ در مشهد سعي مي شود از طريق ابزارهايي مثل طراحي سايت، ايميل، شبكه هاي اجتماعي رفتار كاربران و مخاطبان تحليل شود تا بعد از بررسي هاي انجام شده بتوان بيشترين بازدهي را از بازاريابي بر روي اين افراد كسب كرد. در حقيقت در ديجيتال ماركتينگ مهم ترين هدف ما فروش است، البته فروش بيشتر با داشتن مخاطبان هدف با دامنه وسيع تر. شايد در بازاريابي سنتي هيچگاه نتوانيد به همچين هدفي از مخاطبين دست يابيد.. دوره ديجيتال ماركتينگ در مشهد براي آشنايي بيشتر افراد با روش هاي تبليغات اينترنتي برگزار مي شود

ابزارهاي بازاريابي ديجيتال در مشهد

دوره هاي ديجيتال ماركتينگ

بهينه سازي سايت براي موتورهاي جست و جو (SEO)

با استفاده از سئو در مشهد مي توان مشترياني كه در موتورهاي جستجوگر مانند گوگل جستجو مي كننند را با محصولات و خدمات خود آشنا كرد. با بهينه سازي سايت مي توان ميزان بازديد را افزايش داد و مخاطبين هدفمند را به سايت فرا خواند. سئو يكي از بهترين و هدفند‌ترين ابزار ها براي افزايش فروش و افزايش باديد سايت به شمار مي‌رود. يكي از بهترين سرمايه گذاري ها، سرمايه گذاري روي سئو سايت است، زيرا مخاطباني را به سمت سايت خود جذب مي‌كنيد كه خدمات، محصولات و.. شما را نياز دارند و آن را در موتور هاي جستو و جو، سرچ كرده اند.

بازاريابي محتوا  (Content Marketing)

بازاريابي محتوا يكي از بهترين روش هاي ديجيتال ماركتينگ در مشهد محسوب مي شود كه در آن با توليد محتوا مورد نياز براي مشتريان آن ها را به سايت خود جذب كرده و تبديل به مشتري خود مي كنيد. اين روش معمولا به اين صورت انجام مي شود كه ابتدا يك محتوا به صورت مقاله، ويديو و يا هر چيز ديگري به رايگان در اختيار افراد قرار داده مي شود تا به خدمات ارائه شده اعتماد كنند و جزو مشتريان قرار گيرند. توليد محتواي ارزشمند يكي از بهترين شيوه ها براي كسب اعتماد مخاطبان است. در اين روش شما به دنبال جذب مشتري نمي رويد بلكه مشتري به دنبال استفاده از خدمات و محصولات مي آيد. اگر قصد داريد محتواي خود را به شركت تبليغاتي اينترنتي بسپاريد، مراقب انتخاب خود باشيد و يك آژانس ديجتال ماركتينگ مطمئن را انتخاب كنيد.

شبكه هاي اجتماعي (Social Media)

در شبكه هاي اجتماعي مي توان مخاطبان بسياري را تحت تاثير قرار داد و با آن ها در ارتباط نزديك بود. از مزاياي استفاده از شبكه هاي اجتماعي نامحدود بودن ايجاد ارتباطات و افزايش مشتريان احتمالي است. البته به خاطر نداشتن امنيت كافي، اين ابزار با محدوديت ها و مسائلي نيز همراه است.

دوره هاي ديجيتال ماركتينگ

بازاريابي ايميلي(Email Marketing)

هنوز هم تعداد قابل توجهي از افراد از ايميل خود براي كارهاي مختلف استفاده مي كنند. از طريق ايميل نيز مي توان با مشتريان احتمالي در ارتباط بود.

معمولا افراد يك ايميل معتبر دارند و از آن در همه جا مانند ثبت نام ها ، پرداخت هاي اينترنتي و… استفاده مي كنند و كمتر پيش مي آيد كه كسي ايميلش را عوض كند .
ايميل را مي توان براي اشخاص به صورت تكي يا گروهي ، براي مناسبت هاي خاص براي افراد مثلا روز تولدشان قالب سازي و ارسال كرد .

بازاريابي با ايميل بالاترين نرخ بازگشت سرمايه گذاري را داراست .

بازاريابي ويدئويي (Video Marketing)

استفاده از تيزرها و ويدئوهاي تبليغاتي در شبكه هاي اجتماعي و سايت هاي مختلف و انتشار آن مي تواند تاثير به سزايي در جذب مخاطبين و مشتريان داشته باشد.

براي اشنايي كامل با اين ابزار حتما مقاله ويديو ماركتينگ را مطالعه كنيد.

دوره ديجيتال ماركتينگ در مشهد توسط شركت ها و موسسات مختلفي برگزار مي شود. در دوره ديجيتالa ماركتينگ موارد مختلفي آموزش داده مي شود.  دوره ديجيتال ماركتينگ نسبت به توانايي هر فردي مي تواند متفاوت باشد و در سر فصل هاي مختلفي تدوين مي شود.

تدوين استراتژي

در اين قسمت مقدمات ديجيتال ماركتينگ توضيح داده شده، انواع رسانه ها معرفي مي شوند و اهميت داشتن استراتژي و تعيين مفاهيم تبيين مي گردد.

پلن ديجيتال ماركتينگ

در اين قسمت بر اساس استراتژي مورد نظر ابزار و رسانه مورد نظر انتخاب مي شود.  ارزش هاي نسبي ارزيابي مي شود و بودجه مناسب تعيين مي گردد.

از ديگر بخش هاي دوره ديجيتال ماركتينگ مي توان به بخش طراحي سايت با وردپرس و بلاگ، مباني  سئو، بازاريابي محتوا، بازاريابي رسانه هاي اجتماعي، تبليغات پولي، مفاهيم اثرگذار اشاره نمود.

شركت در دوره ديجيتال ماركتينگ يا بازاريابي اينترنتي براي تمامي شركت‌ها و كسب و كارهاي اينترنتي بسيار الزامي است. در واقع در جامعه امروزه اينترنت و تكنولوژي حرف اول و آخر را در كسب و كار مي‌زند به همين علت براي حرفه‌اي شدن بايد روش‌ها و دوره‌هاي ديجيتال ماركتينگ را بگذرانيد.

در اين دوره، مباحثي بازگو مي‌شود كه به صورت هدفمند براي شما قابل به اجرا است. با اين شرايط رقابت شما با ديگر رقيبانتان شروع مي‌شود در حالي كه بيشتر كسب و كار‌ها به جاي شركت در اين دوره‌ها به فكر فروش بيشتر هستند.

معرفي دوره‌ ديجيتال ماركتينگ

در دوره‌هاي بازاريابي اينترنتي تمامي مباحثي كه گفته مي‌شود، متناسب با بازار ايران طراحي شده است. اين مباحث به صورت كاملا كاربردي ارائه مي‌شود و شما با توجه به تحليل و استدلال خود مي‌توانيد تغييرات لازم در كسب و كار خود را اجرا نماييد.

دوره هاي ديجيتال ماركتينگ

مزيت دوره‌هاي ديجيتال ماركتينگ براي كسب و كار چيست؟

بسياري از شركت‌هايي كه در حال حاضر از نظر شما قوي و با ثبات هستند، شركت در اين دوره‌ها را ضروري مي‌دانند. دور‌ه‌هايي كه براي انتقال نكات ريز و درشت ديجيتال ماركتينگ به شما عرضه مي‌گردد، تماما مورد استفاده شما قرار خواهند گرفت و در واقع هيچ نكته‌اي در اين دور‌ه‌ها برايتان بي اهميت نخواهد بود.

  • يكي از مزيت‌هاي اين دور‌ه، افزايش اعتماد به نفس در فرد مي‌باشد كه شما را در حين فعاليت‌هاي روزمره كسب و كار خود، وادار به فعاليت بيشتر در حوزه كاريتان مي‌كند.

 

  • در دور‌ه‌هاي ديجيتال ماركتينگ با استفاده از سيستم آموزش هوشمند و حضور اساتيد مجرب به شما نكاتي كه در زمينه كار خود نياز داريد را ارائه خواهند داد. همچنين سعي كنيد كه از لحظه به لحظه اين دور‌ه‌ها استفاده كافي را ببريد. توصيه مي‌كنيم كه به گفت‌وگو بين مخاطبان و اساتيد دوره نيز به خوبي گوش دهيد و نكات مهم را يادداشت كنيد.

 

  • ديگر مزاياي شركت در دور‌ه‌ ديجيتال ماركتينگ، ارتقا توانايي مديريت تيم ديجيتال ماركتينگ و ارزيابي عملكرد است. اين دور‌ه‌ به شما مي‌آموزد كه چه واكنشي در برابر مشكلات به وجود آمده انجام دهيد كه كمترين زيان را به شما برساند.

 

  • در اين دوره‌ توانايي شما در مهارت به كارگيري ابزارهاي مدرن مديريت افزايش پيدا خواهد كرد. زيرا يكي از مسائل مهم در كسب و كار‌هاي اينترنتي، نوع برخورد و ارتباط با مشتريان مي‌باشد. در اين دوره آموزشهايي را فرا خواهيد گرفت كه بهترين نوع برخورد با مشتري را داشته باشند و در نهايت نتيجه آن بازخورد مثبت از ناحيه مشتري به شما خواهد بود.

 

  • در اين دور‌ه شما آموزش‌هاي لازم براي انتخاب روش مناسب حضور در شبكه‌‌هاي اجتماعي و همين طور مديريت شبكه اجتماعي را فرا خواهيد گرفت.

براي اينكه در بازاريابي اينترنتي موفق شويد بايد بهترين رسانه براي تبليغات و كسب‌وكار انتخاب نماييد. مديريت شبكه‌هاي اجتماعي يكي از فعاليت‌هاي سنگين به شمار مي‌آيد كه بايد افراد در اين دور‌ه‌ها بهترين روش‌هاي ممكن را براي مديريت صفحه خود در شبكه اجتماعي به كار گيرند.

نقش استراتژي محتوا در كمپين هاي ديجيتال ماركتينگ

منظور از كمپين هاي ديجيتال ماركتينگ چيست؟ راه اندازي اين كمپين ها مناسب چه گروهي از افراد است؟

قبل از هرگونه پاسخي به سوال  بالا، مفهوم ديجيتال ماركتينگ را در ذهن خود مرور كنيد؛ همانطور كه ميدانيد آژانس ديجيتال ماركتينگ به زبان ساده به معناي بازاريابي ديجيتال مي باشد. براي بازاريابي و تبليغاتي كه در فضاي ديجيتال در نهايت منجر به فروش شود يكي از راه هاي موثري كه مي توانيد پيش بگيريد، راه اندازي كمپين هاي ديجيتال ماركتينگ است.

كمپين ديجيتال ماركتينگ يك طرح و ايده براي ماركتينگ آنلاين است اما چه هدفي را دنبال مي كنند؟

مخاطب با شما ارتباط موثرتري برقرار مي كند و برند شما جايگاه خود را گوشه اي از ذهن مشتري تثبيت مي كند، اين كمترين اهدافيست كه يك كمپين ديجيتال ماركتينگ موفق دنبال مي كند.

توليد محتوا اينستاگرام راهي براي افزايش درآمد

۸۲ بازديد

كسب‌وكارهاي اينترنتي موجب شده است تا بسياري از افراد از طريق فضاي مجازي مانند اينستاگرام به توليد محصولات پرداخته و آن را به فروش برسانند. اينستاگرام به عنوان يكي از اصلي‌ترين وسايل ارتباطات جمعي كشور مورد توجه بسياري از افراد قرارگرفته است. استقبال بي نظير از اين برنامه موجب شده است كه علاوه بر ابعاد سرگرمي و رسانه‌اي، داراي ابعاد اقتصادي و شغلي نيز باشد. رونق گرفتن كسب‌وكار درمحيط اينستاگرامي نيازمند توجه به برخي از موارد است. يكي از مهم‌ترين اين موارد توليد محتوا اينستاگرام است. با داشتن محتوايي مناسب، علاوه بر جذب افراد مي‌توانيد آنان را ترغيب به خريد محصولات و يا خدمات ارائه شده كنيد.

بايد توجه داشت كه بي‌رقيب شدن در فضاي اينستاگرام به‌راحتي ممكن نبوده و بايد براي آن برنامه‌ريزي خاصي داشته باشيد. بهره‌گيري از كارشناسان و متخصصين اين حوزه مي‌تواند تا حد زيادي به شما در اين مسير كمك نمايد. كارشناسان ما در آژانس ديجيتال ماركتينگ ياراپلاس آماده خدمت‌رساني به شما مي‌باشند.

توليد محتواي مناسب، راهي براي افزايش محبوبيت

توجه داشته باشيد كه اينستاگرام به عنوان يكي از اصلي‌ترين برنامه‌هاي ارتباط جمعي در ايران شناخته مي‌شود. بسياري از افراد با استفاده از اين برنامه به خريد محصولات مورد نظر خود مي‌پردازند. ظرفيت‌هاي بالايي كه در اين برنامه وجود دارد موجب شده است تا اهميت توليد محتوايي كه مناسب با حيطه كاري شما باشد، بيش از پيش نمايان شود. محتوا سازي در اينستاگرام اهميتي فوق‌العاده دارد زيرا محتواي با كيفيت و مناسب، به نوعي نشان دهنده ارزش مخاطبين براي شماست.

به هر ميزان كه مي‌توانيد تعداد فالوور هاي خود را بالا ببريد. با افزايش فالوور مي‌توانيد اين توقع را داشته باشيد كه كسب‌وكارتان رونق گرفته و به دنبال آن با سود بيشتري مواجه خواهيد شد. ما به شما پيشنهاد مي‌كنيم براي داشتن محتوايي ناب، جذاب و مناسب از متخصصين اين امر مشاوره لازم را دريافت داريد.

يكي از نكات جالب توجه اين است كه مديريت شبكه‌هاي اجتماعي به هيچ عنوان كاربرد اقتصادي و بيزينس ندارند و تنها براي ارتباط ميان افراد ساخته شده است. اما اينستاگرام از اين مقوله مستثنا است. بسياري از افراد براي پيدا كردن پيج مناسبي جهت خريد اينترنتي به اين برنامه رجوع مي‌كنند. دليل اين امر را تنها مي‌توان در محتواي مناسب جستجو كرد. دادن اطلاعات مناسب، محتواي ناب و عكس‌هاي جذاب مي‌تواند پيج شما را به صفحه‌اي پر بيننده و جذاب تبديل نمايد.

توليد محتوا اينستاگرام

 

1- مخاطبين مشخص، هدف اصلي توليد محتوا اينستاگرام

قبل از توليد هر گونه محتوا بايد مخاطبين خود را مشخص كنيد. قصد شما از توليد محتوا در مشهد براي اينستاگرام، جلب نظر چه كساني است؟ اگر شما پيج عمومي را مديريت مي‌كنيد، محتواي توليد شده توسط شما كاملاً متفاوت از پيج پزشكي خواهد بود. در صورتي كه مخاطبين هدف شما بانوان هستند، بايد محتوايي متفاوت از زماني كه مخاطبين شما مردان هستند، توليد كنيد. توجه به تمامي اين مسائل مي‌تواند شما را در توليد محتوايي مناسب و مخاطب پسند ياري نمايد.

قبل از توليد هر محتوايي بايد از خود بپرسيد:

  1. جنسيت مخاطبين من چيست؟
  2. ميانگين سني مخاطبين من چند سال است؟
  3. مخاطبين مدنظر من در كدام منطقه زندگي مي‌كنند؟
  4. مخاطبين من به چه چيزهايي علاقمندند؟
  5. هدف مخاطبين از فالوو كردن پيج من چيست؟

شما نمي‌توانيد انتظار داشته باشيد كه در يك پيج پزشكي، افراد به قرار دادن مطالب طنز، عكس‌العمل مثبتي نشان دهند. آنان شما را به اين دليل دنبال مي‌كنند كه از مطالب علمي به روز استفاده كنند. در صورتي كه شما مدير پيج فروش لباس مردانه هستيد، مخاطبين شما از فروش لوازم آشپزخانه خوشحال نخواهند شد. به همين دليل بهتر است حوزه تخصصي خود را مشخص كرده و در همان راستا به فعاليت بپردازيد. توليد محتوا اينستاگرام مرتبط مي‌تواند پيج شما را به يكي از بهترين صفحات در حيطه‌اي مشخص تبديل كند.

پكيج توليد محتوا

2- كيفيت، راز مهم توليد محتوا اينستاگرام

بسياري از افراد با داشتن محصولات باكيفيت و قيمت مناسب، نمي‌توانند به خوبي پيج خود را معرفي كنند و از اين طريق بر ميزان فروش خود بيفزايند. دليل اين امر را تنها مي‌توان در كيفيت مطالب ارسالي و محتواهاي توليد شده دانست. توجه كنيد كه وقت و زمان براي تمامي افراد با ارزش است. در نتيجه اگر محتواي شما از كيفيت قابل قبولي برخوردار نباشد، افراد رغبتي به دنبال كردن شما نخواهند داشت.

3- عكس‌ها، خلاقيتي انكار ناشدني در توليد محتوا اينستاگرام

بهتر است براي نشان دادن كيفيت كار خود حتماً از عكس استفاده كنيد. عكس‌ها بهتر از صدها صفحه مطلب مي‌تواند نشان دهنده مفهوم كلام شما باشد. از عكس‌هاي با كيفيت براي توليد محتواي اينستاگرام خود استفاده كنيد. اينستاگرام بر پايه تصوير بنا شده است به همين دليل نيز قرار دادن عكس و ويدئو مناسب و با كيفيت مي‌تواند نظر بسياري از افراد را به سمت شما جلب نمايد. بهتر است تمامي محتواهاي شما جنبه بصري داشته باشد. براي توليد محتوا اينستاگرام از قرار دادن عكس‌ها غافل نشويد. مطمئن باشيد كه با وجود عكس‌ها، محتواي بهتر و موفق‌تري خواهيد داشت.

ما به شما پيشنهاد مي‌كنيم در صورتي كه خود مديريت پيج اينستاگرام را به عهده داريد، حتماً از دوربين حرفه‌اي و يا يك عكاس تبليغاتي استفاده نماييد. وجود عكس‌هاي خلاقانه و زيبا با كيفيت عالي مي‌تواند مدت زمان بيشتري، مخاطبين را در صفحه شما نگاه دارد. به هر روش ممكن سعي كنيد مدت زمان بيشتري را از افراد بگيريد بدين روش شما مي‌توانيد اميد داشته باشيد كه در ذهن آن‌ها باقي بمانيد.

توليد محتوا اينستاگرام

 

4- فالوور بيشتر، اعتباري بالاتر

دقت داشته باشيد كه تعداد فالوورها ارتباطي مستقيم با ميزان اعتبار شما در فضاي اينستاگرام دارد. شما مي‌توانيد با روش‌هاي مختلف به تعداد دنبال كنندگان خود بيفزاييد. استفاده از تبليغات، ربات‌هاي جذب فالوور و تبادل‌نظر مي‌تواند در اين امر مؤثر باشد. اما بهترين، منطقي‌ترين و حقيقي‌ترين روش جذب فالوور، توليد محتواي مناسب مي‌باشد.

اگر مطالب ارسالي شما به اندازه كافي مفيد و جديد باشد پيج شما پس از گذشت مدت زماني كوتاه، به بالاترين ميزان فالوور خواهد رسيد. در اين صورت افرادي كه شما را دنبال مي‌كنند، مخاطبين حقيقي شما شمرده شده و به شما وفادار خواهند ماند. به همين دليل است كه ما به شما پيشنهاد مي‌كنيم كه براي افزايش ميزان فالوور خود از توليد محتوا بهره بريد. در نظر داشته باشيد كه افزايش فالوور، نشان‌دهنده اعتبار كار شماست. چنانچه افراد بيشتري شما را دنبال كنند، شانس فروش محصولات و خدمات ارائه شده به نسبت افزايش پيدا خواهد كرد. در نتيجه ما به شما پيشنهاد مي‌كنيم كه به هيچ عنوان اين موضوع را فراموش نكنيد.

3 عنصر كليدي براي توليد محتوا در اينستاگرام

اينستاگرام كه امروزه به عنوان يكي از شبكه هاي محبوب و محتوا محور شناخته شده فضاي مناسبي براي در بر گرفتن محتواي شماست اما چگونه عمل كنيد تا در اينستاگرام زمين نخورديد و رقبا را پشت سر بگذاريد؟

1️⃣ قبل از هرگونه اقدامي فهرستي از ايده هايتان تهيه كنيد؛فراموش نكنيد كه تعداد صفحه هاي شخصي و يا كاري كه براي هدف خاصي راه اندازي شده و بعد از مدتي با كمبود ايده براي اجرايي شدن آن هدف مواجه شدند، بي شمارند.

2️⃣ انتخاب كنيد كه در چه حوزه اي مي خواهيد توليد محتوا كنيد؛ اگر يك صفحه ي شخصي داريد و قصد داريد روزمرگي هايتان را با مخاطبانتان به اشتراك بگذاريد، به ياد داشته باشيد كه اينگونه صفحات در اينستاگرام كم نيستند بنابراين شما بايد محتوايي جذاب و قابل توجه به مخاطب ارائه دهيد تا نظر آن ها را به خود جلب كند اما اگر يك صفحه كاري متناسب با بيزينس خود راه اندازي كرده ايد و مي خواهيد از اين طريق به سوددهي برسد، بايد بدانيد مردم از حوزه ي كسب و كار شما و خدماتتان چه انتظاري دارند تا بتوانيد اطلاعاتي جامع و مفيد در اختيارشان بگذاريد.

3️⃣ با داشتن استراتژي توليد محتوا در اينستاگرام هرگز شكست نمي خوريد؛ اگر همواره اقدام به توليد محتوايي بي كيفيت و ناكارآمد مي كنيد، به شما تبريك مي گوييم! شما اكنون يك صفحه ي اينستاگرامي داريد كه قرار نيست سود چنداني به شما و كسب و كارتان برساند!

ه

طراحي پست اينستاگرام

هزينه توليد محتوا در اينستاگرام

مسلما يكي از گزينه هايي كه تعيين استراتژي براي يك بازاريابي محتوايي را تحت الشعاع قرار ميدهد، بحث بودجه و هزينه هاست.

اگر به دنبال توليد محتوا در اينستاگرام باشيد حتما به هزينه توليد محتوا در اينستاگرام هم فكر كرده ايد . براي اينكه بتوانيد در اينستاگرام موفق عمل كنيد ابتدا بايد بدانيد ميخواهيد در اينستاگرام دقيقا چه كاري انجام دهيد، در اين صورت مي توانيد هزينه ها را تا حدودي محاسبه كنيد.

به خاطر داشته باشيد كه ممكن است برندي با آپلود كردن تنها 5 عدد پست در هفته بتواند مخاطب خود را جذاب كند، اما شما براي جذب مخاطب جديد و حفظ مخاطبان سابقتان به حجمي بيشتر از اين نياز داشته باشيد.

توليد محتواي تخصصي براي اينستاگرام در مشهد چه تاثيري بر بيزينس هاي اين شهر گذاشته است؟

كثر افراد با واژه ي محتوا آشنا هستند و تاثير زياد توليد محتواي خوب بر رونق كسب و كارها بر كسي پوشيده نيست. اگر كسب و كاري اينترنتي داريد ولي از درآمدي كه داريد راضي نيستيد و يا نميدانيد چطور مي توانيد به فروش و سود بيشتر برسيد كافيست روش هاي بازاريابي قديمي را به فراموشي بسپاريد، همانطور كه ميدانيد بازاريابي اينترنتي يكي از مهمترين شاخه هاي ديجيتال ماركتينگ است  و شما براي موفقيت در اين زمينه به يك تيم توليد محتواي تخصصي نياز داريد.

بازاريابي و توليد محتوا در مشهد و ساير شهرها امروزه جايگاه خود را ميان برند ها حسابي بالا كشيده و تقريبا تمامي افراد متوجه شده اند با يك توليد محتواي تخصصي توسط يك تيم قوي مي توانند شاهد افزايش رتبه سايت و جايگاه خود در ميان رقيبان شان باشند.

توليد محتواي اينستاگرامي

اگرشما هم يكي از افراد علاقه‌مند به فضاي مجازي هستيد و جزء افرادي هستيد كه تلاش مي‌كنند دراين فضا فعال باشند ، حتما مي‌دانيد كه اينستاگرام يكي از برنامه‌هاي پرطرف‌دار مردمي است. روزانه افراد زيادي در اين عرصه اطلاعات شخصي خود را به اشتراك مي‌گذارند و حتي تعدادي از افراد در اينستاگرام به كسب‌و‌كار مي‌پردازند. با توليد محتوا‌هاي متفاوت و جمع‌آوري فالوور مي‌توانيد از افراد فعال اينستاگرام باشيد. اگر مي‌خواهيد طريقه‌ي توليد محتوا اينستاگرام را براي صفحه ي اينستاگرامي خود ياد بگيريد با ما همراه باشيد.

اگربخواهيم تعريف دقيقي براي توليد محتوا در اينستاگرام بگوييم؛ بايد بگوييم كه انتشار هدفمندانه ي هرگونه محتوايي از قبيل عكس، فيلم، موسيقي و … كه به منظور ارائه به مخاطبان و جذب كردن آن‌ها طراحي مي‌شوند را توليد محتواي اينستاگرامي مي‌گوييم. نكته ي مهم حائز اهميت اين است كه بايد قبل از نشر و توليد بدانيد كه چه محتوايي با چه مضموني را قرار است براي مخاطبان خود ارائه دهيد.

 

اصول توليد محتواي اينستاگرامي

توليد محتوا در اينستاگرام و محتواسازي بايد با هدف سرگرمي و لذت بردن مخاطب باشد. پس اول ايده ي مناسب خود براي ساخت صفحه را پيدا كنيد وسپس با رعايت اصول زير صفحه ي خود را ارتقا بدهيد.

– كيفيت در محتواسازي حرف اول را مي‌زند. پس متن، عكس، فيلم و هرچيزي  كه قرار است نشر دهيد بايد از كيفيت عالي برخوردار باشد.

– محتواي شما بايد جنبه بصري داشته‌باشد.

– باتوجه به شخصيت كلي مخاطبانتان محتوا را توليد كنيد.

– از عكس نوشته ها و جملات انگيزشي حتما استفاده كنيد.

– از پشت صحنه كار‌هاي خود توسط استوري به مخاطبان اطلاعات دهيد.

– از نظر مشتريانتان براي باقي مخاطبان سند قرار دهيد.

توليد محتواي درست وپربازده

براي اينكه صفحه ي پربازديد و جذابي داشته‌باشيد بايد نكاتي را در باب نحوه عكس گذاشتن، انتخاب عكس خوب با چه كيفيت و چه اندازه‌، چگونگي تبليغ و …بدانيد و آن‌ها را رعايت كنيد كه تعدادي از اين نكات را براي شما توضيح مي‌دهيم.

1.استفاده از نرم افزار توليد‌محتواي اينستاگرام

نرم افزار‌هايي مانند  Canva و   Venngage  در دسترس هستند كه به مديريت محتواي اينستاگرامي و توليد محتوا در اينستاگرام كمك مي‌كنند. اين برنامه‌ها مخصوص افرادي كه فتوشاپ بلد نيستند كار مي‌كند. عكس هارا تغيير مي‌دهد. افكت و متن‌هايي با فونت‌هاي جذاب روي عكس‌ها مي‌گذارد و كمك مي‌كند محتوا را براساس حرفه‌ي خودتان تنظيم كنيد.

2.استفاده از قالب‌ها و فرم‌هاي محتوا

علاوه‌بر عكس و متن‌هاي جذاب از قابليت‌هاي ديگر اينستاگرام استفاده كنيد. فيلم، گيف، IG TV، بوم‌رنگ و… از ديگر قابليت‌ها هستند كه صفحه شما را جذاب مي‌كنند.

اينستاگرام

3.راه اندازي كمپين تبليغاتي

اين راه يكي از راه‌هاي سرگرم كننده و پربازده براي جذب كابر و جذاب‌تر كردن پيج است. شما مي‌توانيد يك مسابقه و سرگرمي براي فالوران خود راه اندازي كنيد و آن‌ها براي بالابردن راي‌هاي خود در مسابقه راه اندازي شده پيج شما را به دوست و آشنايان خود معرفي مي‌كنند.

4.همكاري با اينفلوئنسر‌ها

فرقي نمي‌كند كه شما برند كوچك يا بزرگي هستيد. هرچه باشد همكاري با برند‌هاي پربازديد و معروف بايد يكي از كار‌هاي اصلي شما باشد. با همكاري با اينفلوئنسر‌ها موج جديد و پر جمعيتي از مخاطبان اينفلوئنسر مورد نظر از صفحه‌ي شما بازديد خواهند كرد.

5.انتخاب عكس‌هاي مناسب

در عكس مورد نظر روي هدفتان تمركز كنيد. از قانون يك سوم عكاسي در عكس انتخابي خود استفاده كنيد. از زمينه‌هاي سفيد و كادربندي شده عكستان استفاده درست كنيد.

6. استفاده از هشتك

در پايان محتواي خود از هشتك‌هاي هوشمندانه استفاده كنيد. قبل از نشر از صحت و خوب بودن هشتك‌هايتان مطمئن شويد و سپس محتوا را نشر دهيد. از استفاده ي زياد از هشتك خودداري كنيد و تعداد هشتك‌هايتان بين 5 تا 10 عدد باشد.

با رعايت اين نكات و علاقه بسياري كه مسلما هر فرد علاقه‌مند به اين حرفه از خودش بروز مي‌دهد مي‌توانيد تعداد بازديدكنندگان خود را بالا ببريد و از توليد محتوا در اينستاگرام بهترين بازده‌ها را دريافت كنيد.

اينستاگرام ماركتينگ چيست ؟

اينستاگرام ماركتينگ نوعي فعاليت بازاريابي اينترنتي است كه در فضاي اينستاگرام اجرا مي‌شود. اين نوع بازاريابي در اينستاگرام به روش‌هاي متفاوتي اجرا خواهد شد. همانطور كه مي‌دانيد شبكه هاي اجتماعي بستر مناسبي را جهت تبليغات آنلاين فراهم كرده‌اند. اخيرا تغييرات فراواني در بستر شبكه‌هاي اجتماعي ايجاد شده است كه اين تغييرات سبب شده است كه بستر اينستاگرام تبديل به بستري محبوب جهت تبليغات و بازاريابي بشود . اما نكته‌اي كه حائز اهميت است اين مي باشد كه اينستاگرام صرفا محل قرار گيري عكس‌هاي شما نيست. اينستاگرام با وجود استوري‌ها ، هشتگ‌ها و تبليغات و ويدئوهاي زنده توانسته است بستري قوي براي تجارت آنلاين و بازاريابي محسوب بشود .

توليد محتواي اينستاگرام

توليد محتوا مناسب و ارتباط آن با جذب فالوور واقعي

محتوا را مي‌توان يكي از اصلي‌ترين بخش‌هاي استراتژيك هر صفحه اينستاگرام دانست. صفحه اينستاگرامي كه از محتواي مناسب برخوردار نباشد به راحتي نخواهد توانست فالوور واقعي جذب كند؛ از همين رو داشتن تقويم توليد محتوا اينستاگرام يكي از ضروري‌ترين و مهم‌ترين موارد براي اين شبكه اجتماعي به حساب مي‌آيد. در ادامه اين مقاله به بررسي نكاتي خواهيم پرداخت كه باعث آسان شدن توليد محتوا در اين شبكه اجتماعي خواهد شد.

عكس‌هاي با كيفيت، معجزه در اينستاگرام

اينستاگرام از جمله شبكه‌هاي اجتماعي تصوير محور است؛ در نگاه اول كاربران نه كپشني را مي‌بينند و نه لايك و كامنتي، آنچه كاربر در لحظات اول با آن درگير مي‌شود، تصاوير است. سعي كنيد تا حد ممكن اين عكس‌ها با كيفيت باشند. استفاده از تكنيك ابهام در عكس‌ها مي‌تواند معجزه كند؛ كافي است از زاويه‌اي عكاسي را انجام دهيد كه تمام جزئيات در نگاه اول قابل شناسايي نباشد، اين كار باعث خواهد شد مخاطب براي فهم تصوير مقدار زمان بيشتري روي تصوير تمركز كند. استفاده بيش از حد و زياد شدن بخش مبهم در تصوير باعث خواهد شد مخاطبان نيازي به بررسي بيشتر تصوير پيدا نكنند.

محتواي آموزشي و جذب فالوور واقعي

شايد بتوان گفت اينستاگرام براي آموزش و فضاي آموزشي ساخته نشده است؛ اين حرف تا حدودي درست است اما نبايد اين نكته را فراموش كرد كه بر اساس آمار 8 درصد از كاربران موجود در اينستاگرام به دنبال آموزش‌اند. شما در هر زمينه‌اي كه فعاليت مي‌كنيد امكان فعاليت آموزشي براي شما فراهم است كافي است كمي برنامه ريزي داشته باشيد تا به اين مهم دست يابيد. فرض كنيم شما يك مغازه پرده فروشي داريد مي‌توانيد محتوايي در رابطه با معرفي انواع پرده داشته باشيد. همچنين مي‌توانيد آموزش نصب كردن پرده را براي كاربران خود شرح دهيد. در هر كسب و كاري كه هستيد سعي كنيد سوالات مشتريان خود را يادداشت كنيد؛ اين سوالات مي‌تواند منبعي مناسب براي توليد محتوا اينستاگرام باشد.

از درون كسب و كار خود بگوييد

گفتن از درون كسب و كار به اين معنا است كه شما مي‌توانيد با نشان دادن فرآيندهاي انجام كار به كاربران، احساس اعتماد را در آن‌ها زنده كنيد. به عنوان مثال اگر يك تيم برنامه نويسي هستيد مي‌توانيد با معرفي تك به تك افراد و شرح وظايف آن‌ها، يك پشت صحنه عالي از كسب و كار خود ايجاد نماييد. اگر در همايشي با تيم خود شركت كرده‌ايد يك عكس يا ويديو از اين همايش مي‌تواند به خوبي ميزان صميميت شما با كاربرانتان را به نمايش بگذارد. اين نمايش پشت صحنه مي‌تواند ايده‌اي مناسب براي توليد محتوا اينستاگرام باشد و همچنين تاثير بسيار زيادي در افزايش اعتماد مخاطب به صفحه شما خواهد داشت.

نظرات مشتريان را به مخاطبان نشان دهيد

از جمله كارهاي جالب براي صفحه‌هاي فروشگاهي نشان دادن نظرات خريداران به ديگر مخاطبان خواهد بود. همچنين مي‌توانيد پيام‌هاي جذاب و مناسب كاربران كه در كامنت‌ها و دايركت‌ها براي شما ارسال مي‌كنند را به عنوان منبعي براي توليد محتوا اينستاگرام در نظر گرفت. لازم به توضيح است كه شما هر محتواي كه در اين شبكه اجتماعي به اشتراك مي‌گذاريد بايد داراي هدف و برنامه ريزي باشد؛ گذاشتن محتوا از روي احساس رفع تكليف هيچ نتيجه‌اي براي شما نخواهد داشت.

اينستاگرام خود را به اسپوك تبديل كنيد

در برنامه ريزي براي توليد محتواي يك كسب و كار، اصولا با يك هاب و چندين اسپوك مواجه هستيم. به صورت معمول هاب همان وب سايت شما خواهد بود و اسپوك‌ها شبكه‌هاي اجتماعي، شما به عنوان مدير يك كسب و كار بايد در مرحله اول هاب كسب و كار خود را مشخص كنيد، از آنجايي كه هاب بايد قابليت ماندگاري دائمي داشته و در تملك ما باشد، عموما وب سايت انتخاب مي‌شود.

روش انجام كار به اين صورت خواهد بود كه شما محتواي اصلي را در هاب (وب سايت) انتشار مي‌دهيد و پس از آن براي ترويج و جذب مخاطب از اين محتوا در شبكه اجتماعي خود استفاده مي‌كنيد. لازم به توضيح است كه در اين روش به هيچ عنوان نبايد تمام محتواي توليد شده در اسپوك‌ها پخش شود چرا كه كاربر ديگر نيازي نمي‌بيند كه به هاب سر بزند.

تبليغات در اينستاگرام

محتواي مناسب كاربران را شناسايي كنيد

يكي از اساسي‌ترين كارهايي كه باعث خواهد شد كسب و كار شما در اين شبكه اجتماعي به رونق برسد و شما برنامه مناسب براي توليد محتوا اينستاگرام خود داشته باشيد، شناسايي مخاطبان است. ما اصولا در توليد محتوا براي اينستاگرام با سه نوع محتوا مواجه هستيم

محتواي خوب در اينستاگرام

محتواي خوب به محتواي گفته مي‌شود كه از لحاظ نگارشي و موارد فني مناسب باشد و از آن نتوان هيچگونه اشكالي گرفت؛ اما مناسب كسب و كار ما نباشد. به عنوان مثال فرض كنيد ما يك صفحه سرگرمي داريم آيا توليد محتوا در رابطه با سياست‌هاي كشور جيبوتي محتواي مناسب براي ما است؟ اگر همين محتوا را در يك صفحه سياسي انتشار دهيم اين محتوا مي‌شود محتواي درست آن صفحه.

محتواي بد در اينستاگرام

محتواي بد به محتواي گفته مي‌شود كه در توليد آن كوتاهي انجام شده است و نمي‌توان از آن در هيچ جايي استفاده كرد. محتواي كه علائم نگارشي در آن رعايت نشده است. اطلاعاتي را به كاربر ارائه نمي‌دهد و هدف از توليد آن مشخص نيست. اين محتوا را در هر كجا انتشار دهيد مناسب نخواهد بود.

محتواي درست در اينستاگرام

محتواي درست به محتواي گفته مي‌شود كه علاوه بر رعايت نكات فني، نگارشي و … مناسب حال و هواي صفحه استفاده شده باشد. به عنوان مثال محتواي درست يك صفحه فروش زيورآلات مي‌تواند اطلاع رساني در رابطه با جديدترين دستبندهاي موجود در بازار باشد.

ادامه توضيحات درباره اينستاگرام ماركتينگ را در صفحه مربوطه به آن ملاحظه كنيد.

توليد محتوا اينستاگرام راهي براي افزايش درآمد

۹۴ بازديد

كسب‌وكارهاي اينترنتي موجب شده است تا بسياري از افراد از طريق فضاي مجازي مانند اينستاگرام به توليد محصولات پرداخته و آن را به فروش برسانند. اينستاگرام به عنوان يكي از اصلي‌ترين وسايل ارتباطات جمعي كشور مورد توجه بسياري از افراد قرارگرفته است. استقبال بي نظير از اين برنامه موجب شده است كه علاوه بر ابعاد سرگرمي و رسانه‌اي، داراي ابعاد اقتصادي و شغلي نيز باشد. رونق گرفتن كسب‌وكار درمحيط اينستاگرامي نيازمند توجه به برخي از موارد است. يكي از مهم‌ترين اين موارد توليد محتوا اينستاگرام است. با داشتن محتوايي مناسب، علاوه بر جذب افراد مي‌توانيد آنان را ترغيب به خريد محصولات و يا خدمات ارائه شده كنيد.

بايد توجه داشت كه بي‌رقيب شدن در فضاي اينستاگرام به‌راحتي ممكن نبوده و بايد براي آن برنامه‌ريزي خاصي داشته باشيد. بهره‌گيري از كارشناسان و متخصصين اين حوزه مي‌تواند تا حد زيادي به شما در اين مسير كمك نمايد. كارشناسان ما در آژانس ديجيتال ماركتينگ ياراپلاس آماده خدمت‌رساني به شما مي‌باشند.

توليد محتواي مناسب، راهي براي افزايش محبوبيت

توجه داشته باشيد كه اينستاگرام به عنوان يكي از اصلي‌ترين برنامه‌هاي ارتباط جمعي در ايران شناخته مي‌شود. بسياري از افراد با استفاده از اين برنامه به خريد محصولات مورد نظر خود مي‌پردازند. ظرفيت‌هاي بالايي كه در اين برنامه وجود دارد موجب شده است تا اهميت توليد محتوايي كه مناسب با حيطه كاري شما باشد، بيش از پيش نمايان شود. محتوا سازي در اينستاگرام اهميتي فوق‌العاده دارد زيرا محتواي با كيفيت و مناسب، به نوعي نشان دهنده ارزش مخاطبين براي شماست.

به هر ميزان كه مي‌توانيد تعداد فالوور هاي خود را بالا ببريد. با افزايش فالوور مي‌توانيد اين توقع را داشته باشيد كه كسب‌وكارتان رونق گرفته و به دنبال آن با سود بيشتري مواجه خواهيد شد. ما به شما پيشنهاد مي‌كنيم براي داشتن محتوايي ناب، جذاب و مناسب از متخصصين اين امر مشاوره لازم را دريافت داريد.

يكي از نكات جالب توجه اين است كه مديريت شبكه‌هاي اجتماعي به هيچ عنوان كاربرد اقتصادي و بيزينس ندارند و تنها براي ارتباط ميان افراد ساخته شده است. اما اينستاگرام از اين مقوله مستثنا است. بسياري از افراد براي پيدا كردن پيج مناسبي جهت خريد اينترنتي به اين برنامه رجوع مي‌كنند. دليل اين امر را تنها مي‌توان در محتواي مناسب جستجو كرد. دادن اطلاعات مناسب، محتواي ناب و عكس‌هاي جذاب مي‌تواند پيج شما را به صفحه‌اي پر بيننده و جذاب تبديل نمايد.

توليد محتوا اينستاگرام

 

1- مخاطبين مشخص، هدف اصلي توليد محتوا اينستاگرام

قبل از توليد هر گونه محتوا بايد مخاطبين خود را مشخص كنيد. قصد شما از توليد محتوا در مشهد براي اينستاگرام، جلب نظر چه كساني است؟ اگر شما پيج عمومي را مديريت مي‌كنيد، محتواي توليد شده توسط شما كاملاً متفاوت از پيج پزشكي خواهد بود. در صورتي كه مخاطبين هدف شما بانوان هستند، بايد محتوايي متفاوت از زماني كه مخاطبين شما مردان هستند، توليد كنيد. توجه به تمامي اين مسائل مي‌تواند شما را در توليد محتوايي مناسب و مخاطب پسند ياري نمايد.

قبل از توليد هر محتوايي بايد از خود بپرسيد:

  1. جنسيت مخاطبين من چيست؟
  2. ميانگين سني مخاطبين من چند سال است؟
  3. مخاطبين مدنظر من در كدام منطقه زندگي مي‌كنند؟
  4. مخاطبين من به چه چيزهايي علاقمندند؟
  5. هدف مخاطبين از فالوو كردن پيج من چيست؟

شما نمي‌توانيد انتظار داشته باشيد كه در يك پيج پزشكي، افراد به قرار دادن مطالب طنز، عكس‌العمل مثبتي نشان دهند. آنان شما را به اين دليل دنبال مي‌كنند كه از مطالب علمي به روز استفاده كنند. در صورتي كه شما مدير پيج فروش لباس مردانه هستيد، مخاطبين شما از فروش لوازم آشپزخانه خوشحال نخواهند شد. به همين دليل بهتر است حوزه تخصصي خود را مشخص كرده و در همان راستا به فعاليت بپردازيد. توليد محتوا اينستاگرام مرتبط مي‌تواند پيج شما را به يكي از بهترين صفحات در حيطه‌اي مشخص تبديل كند.

پكيج توليد محتوا

2- كيفيت، راز مهم توليد محتوا اينستاگرام

بسياري از افراد با داشتن محصولات باكيفيت و قيمت مناسب، نمي‌توانند به خوبي پيج خود را معرفي كنند و از اين طريق بر ميزان فروش خود بيفزايند. دليل اين امر را تنها مي‌توان در كيفيت مطالب ارسالي و محتواهاي توليد شده دانست. توجه كنيد كه وقت و زمان براي تمامي افراد با ارزش است. در نتيجه اگر محتواي شما از كيفيت قابل قبولي برخوردار نباشد، افراد رغبتي به دنبال كردن شما نخواهند داشت.

3- عكس‌ها، خلاقيتي انكار ناشدني در توليد محتوا اينستاگرام

بهتر است براي نشان دادن كيفيت كار خود حتماً از عكس استفاده كنيد. عكس‌ها بهتر از صدها صفحه مطلب مي‌تواند نشان دهنده مفهوم كلام شما باشد. از عكس‌هاي با كيفيت براي توليد محتواي اينستاگرام خود استفاده كنيد. اينستاگرام بر پايه تصوير بنا شده است به همين دليل نيز قرار دادن عكس و ويدئو مناسب و با كيفيت مي‌تواند نظر بسياري از افراد را به سمت شما جلب نمايد. بهتر است تمامي محتواهاي شما جنبه بصري داشته باشد. براي توليد محتوا اينستاگرام از قرار دادن عكس‌ها غافل نشويد. مطمئن باشيد كه با وجود عكس‌ها، محتواي بهتر و موفق‌تري خواهيد داشت.

ما به شما پيشنهاد مي‌كنيم در صورتي كه خود مديريت پيج اينستاگرام را به عهده داريد، حتماً از دوربين حرفه‌اي و يا يك عكاس تبليغاتي استفاده نماييد. وجود عكس‌هاي خلاقانه و زيبا با كيفيت عالي مي‌تواند مدت زمان بيشتري، مخاطبين را در صفحه شما نگاه دارد. به هر روش ممكن سعي كنيد مدت زمان بيشتري را از افراد بگيريد بدين روش شما مي‌توانيد اميد داشته باشيد كه در ذهن آن‌ها باقي بمانيد.

توليد محتوا اينستاگرام

 

4- فالوور بيشتر، اعتباري بالاتر

دقت داشته باشيد كه تعداد فالوورها ارتباطي مستقيم با ميزان اعتبار شما در فضاي اينستاگرام دارد. شما مي‌توانيد با روش‌هاي مختلف به تعداد دنبال كنندگان خود بيفزاييد. استفاده از تبليغات، ربات‌هاي جذب فالوور و تبادل‌نظر مي‌تواند در اين امر مؤثر باشد. اما بهترين، منطقي‌ترين و حقيقي‌ترين روش جذب فالوور، توليد محتواي مناسب مي‌باشد.

اگر مطالب ارسالي شما به اندازه كافي مفيد و جديد باشد پيج شما پس از گذشت مدت زماني كوتاه، به بالاترين ميزان فالوور خواهد رسيد. در اين صورت افرادي كه شما را دنبال مي‌كنند، مخاطبين حقيقي شما شمرده شده و به شما وفادار خواهند ماند. به همين دليل است كه ما به شما پيشنهاد مي‌كنيم كه براي افزايش ميزان فالوور خود از توليد محتوا بهره بريد. در نظر داشته باشيد كه افزايش فالوور، نشان‌دهنده اعتبار كار شماست. چنانچه افراد بيشتري شما را دنبال كنند، شانس فروش محصولات و خدمات ارائه شده به نسبت افزايش پيدا خواهد كرد. در نتيجه ما به شما پيشنهاد مي‌كنيم كه به هيچ عنوان اين موضوع را فراموش نكنيد.

3 عنصر كليدي براي توليد محتوا در اينستاگرام

اينستاگرام كه امروزه به عنوان يكي از شبكه هاي محبوب و محتوا محور شناخته شده فضاي مناسبي براي در بر گرفتن محتواي شماست اما چگونه عمل كنيد تا در اينستاگرام زمين نخورديد و رقبا را پشت سر بگذاريد؟

1️⃣ قبل از هرگونه اقدامي فهرستي از ايده هايتان تهيه كنيد؛فراموش نكنيد كه تعداد صفحه هاي شخصي و يا كاري كه براي هدف خاصي راه اندازي شده و بعد از مدتي با كمبود ايده براي اجرايي شدن آن هدف مواجه شدند، بي شمارند.

2️⃣ انتخاب كنيد كه در چه حوزه اي مي خواهيد توليد محتوا كنيد؛ اگر يك صفحه ي شخصي داريد و قصد داريد روزمرگي هايتان را با مخاطبانتان به اشتراك بگذاريد، به ياد داشته باشيد كه اينگونه صفحات در اينستاگرام كم نيستند بنابراين شما بايد محتوايي جذاب و قابل توجه به مخاطب ارائه دهيد تا نظر آن ها را به خود جلب كند اما اگر يك صفحه كاري متناسب با بيزينس خود راه اندازي كرده ايد و مي خواهيد از اين طريق به سوددهي برسد، بايد بدانيد مردم از حوزه ي كسب و كار شما و خدماتتان چه انتظاري دارند تا بتوانيد اطلاعاتي جامع و مفيد در اختيارشان بگذاريد.

3️⃣ با داشتن استراتژي توليد محتوا در اينستاگرام هرگز شكست نمي خوريد؛ اگر همواره اقدام به توليد محتوايي بي كيفيت و ناكارآمد مي كنيد، به شما تبريك مي گوييم! شما اكنون يك صفحه ي اينستاگرامي داريد كه قرار نيست سود چنداني به شما و كسب و كارتان برساند!

ه

طراحي پست اينستاگرام

هزينه توليد محتوا در اينستاگرام

مسلما يكي از گزينه هايي كه تعيين استراتژي براي يك بازاريابي محتوايي را تحت الشعاع قرار ميدهد، بحث بودجه و هزينه هاست.

اگر به دنبال توليد محتوا در اينستاگرام باشيد حتما به هزينه توليد محتوا در اينستاگرام هم فكر كرده ايد . براي اينكه بتوانيد در اينستاگرام موفق عمل كنيد ابتدا بايد بدانيد ميخواهيد در اينستاگرام دقيقا چه كاري انجام دهيد، در اين صورت مي توانيد هزينه ها را تا حدودي محاسبه كنيد.

به خاطر داشته باشيد كه ممكن است برندي با آپلود كردن تنها 5 عدد پست در هفته بتواند مخاطب خود را جذاب كند، اما شما براي جذب مخاطب جديد و حفظ مخاطبان سابقتان به حجمي بيشتر از اين نياز داشته باشيد.

توليد محتواي تخصصي براي اينستاگرام در مشهد چه تاثيري بر بيزينس هاي اين شهر گذاشته است؟

كثر افراد با واژه ي محتوا آشنا هستند و تاثير زياد توليد محتواي خوب بر رونق كسب و كارها بر كسي پوشيده نيست. اگر كسب و كاري اينترنتي داريد ولي از درآمدي كه داريد راضي نيستيد و يا نميدانيد چطور مي توانيد به فروش و سود بيشتر برسيد كافيست روش هاي بازاريابي قديمي را به فراموشي بسپاريد، همانطور كه ميدانيد بازاريابي اينترنتي يكي از مهمترين شاخه هاي ديجيتال ماركتينگ است  و شما براي موفقيت در اين زمينه به يك تيم توليد محتواي تخصصي نياز داريد.

بازاريابي و توليد محتوا در مشهد و ساير شهرها امروزه جايگاه خود را ميان برند ها حسابي بالا كشيده و تقريبا تمامي افراد متوجه شده اند با يك توليد محتواي تخصصي توسط يك تيم قوي مي توانند شاهد افزايش رتبه سايت و جايگاه خود در ميان رقيبان شان باشند.

توليد محتواي اينستاگرامي

اگرشما هم يكي از افراد علاقه‌مند به فضاي مجازي هستيد و جزء افرادي هستيد كه تلاش مي‌كنند دراين فضا فعال باشند ، حتما مي‌دانيد كه اينستاگرام يكي از برنامه‌هاي پرطرف‌دار مردمي است. روزانه افراد زيادي در اين عرصه اطلاعات شخصي خود را به اشتراك مي‌گذارند و حتي تعدادي از افراد در اينستاگرام به كسب‌و‌كار مي‌پردازند. با توليد محتوا‌هاي متفاوت و جمع‌آوري فالوور مي‌توانيد از افراد فعال اينستاگرام باشيد. اگر مي‌خواهيد طريقه‌ي توليد محتوا اينستاگرام را براي صفحه ي اينستاگرامي خود ياد بگيريد با ما همراه باشيد.

اگربخواهيم تعريف دقيقي براي توليد محتوا در اينستاگرام بگوييم؛ بايد بگوييم كه انتشار هدفمندانه ي هرگونه محتوايي از قبيل عكس، فيلم، موسيقي و … كه به منظور ارائه به مخاطبان و جذب كردن آن‌ها طراحي مي‌شوند را توليد محتواي اينستاگرامي مي‌گوييم. نكته ي مهم حائز اهميت اين است كه بايد قبل از نشر و توليد بدانيد كه چه محتوايي با چه مضموني را قرار است براي مخاطبان خود ارائه دهيد.

 

اصول توليد محتواي اينستاگرامي

توليد محتوا در اينستاگرام و محتواسازي بايد با هدف سرگرمي و لذت بردن مخاطب باشد. پس اول ايده ي مناسب خود براي ساخت صفحه را پيدا كنيد وسپس با رعايت اصول زير صفحه ي خود را ارتقا بدهيد.

– كيفيت در محتواسازي حرف اول را مي‌زند. پس متن، عكس، فيلم و هرچيزي  كه قرار است نشر دهيد بايد از كيفيت عالي برخوردار باشد.

– محتواي شما بايد جنبه بصري داشته‌باشد.

– باتوجه به شخصيت كلي مخاطبانتان محتوا را توليد كنيد.

– از عكس نوشته ها و جملات انگيزشي حتما استفاده كنيد.

– از پشت صحنه كار‌هاي خود توسط استوري به مخاطبان اطلاعات دهيد.

– از نظر مشتريانتان براي باقي مخاطبان سند قرار دهيد.

توليد محتواي درست وپربازده

براي اينكه صفحه ي پربازديد و جذابي داشته‌باشيد بايد نكاتي را در باب نحوه عكس گذاشتن، انتخاب عكس خوب با چه كيفيت و چه اندازه‌، چگونگي تبليغ و …بدانيد و آن‌ها را رعايت كنيد كه تعدادي از اين نكات را براي شما توضيح مي‌دهيم.

1.استفاده از نرم افزار توليد‌محتواي اينستاگرام

نرم افزار‌هايي مانند  Canva و   Venngage  در دسترس هستند كه به مديريت محتواي اينستاگرامي و توليد محتوا در اينستاگرام كمك مي‌كنند. اين برنامه‌ها مخصوص افرادي كه فتوشاپ بلد نيستند كار مي‌كند. عكس هارا تغيير مي‌دهد. افكت و متن‌هايي با فونت‌هاي جذاب روي عكس‌ها مي‌گذارد و كمك مي‌كند محتوا را براساس حرفه‌ي خودتان تنظيم كنيد.

2.استفاده از قالب‌ها و فرم‌هاي محتوا

علاوه‌بر عكس و متن‌هاي جذاب از قابليت‌هاي ديگر اينستاگرام استفاده كنيد. فيلم، گيف، IG TV، بوم‌رنگ و… از ديگر قابليت‌ها هستند كه صفحه شما را جذاب مي‌كنند.

اينستاگرام

3.راه اندازي كمپين تبليغاتي

اين راه يكي از راه‌هاي سرگرم كننده و پربازده براي جذب كابر و جذاب‌تر كردن پيج است. شما مي‌توانيد يك مسابقه و سرگرمي براي فالوران خود راه اندازي كنيد و آن‌ها براي بالابردن راي‌هاي خود در مسابقه راه اندازي شده پيج شما را به دوست و آشنايان خود معرفي مي‌كنند.

4.همكاري با اينفلوئنسر‌ها

فرقي نمي‌كند كه شما برند كوچك يا بزرگي هستيد. هرچه باشد همكاري با برند‌هاي پربازديد و معروف بايد يكي از كار‌هاي اصلي شما باشد. با همكاري با اينفلوئنسر‌ها موج جديد و پر جمعيتي از مخاطبان اينفلوئنسر مورد نظر از صفحه‌ي شما بازديد خواهند كرد.

5.انتخاب عكس‌هاي مناسب

در عكس مورد نظر روي هدفتان تمركز كنيد. از قانون يك سوم عكاسي در عكس انتخابي خود استفاده كنيد. از زمينه‌هاي سفيد و كادربندي شده عكستان استفاده درست كنيد.

6. استفاده از هشتك

در پايان محتواي خود از هشتك‌هاي هوشمندانه استفاده كنيد. قبل از نشر از صحت و خوب بودن هشتك‌هايتان مطمئن شويد و سپس محتوا را نشر دهيد. از استفاده ي زياد از هشتك خودداري كنيد و تعداد هشتك‌هايتان بين 5 تا 10 عدد باشد.

با رعايت اين نكات و علاقه بسياري كه مسلما هر فرد علاقه‌مند به اين حرفه از خودش بروز مي‌دهد مي‌توانيد تعداد بازديدكنندگان خود را بالا ببريد و از توليد محتوا در اينستاگرام بهترين بازده‌ها را دريافت كنيد.

اينستاگرام ماركتينگ چيست ؟

اينستاگرام ماركتينگ نوعي فعاليت بازاريابي اينترنتي است كه در فضاي اينستاگرام اجرا مي‌شود. اين نوع بازاريابي در اينستاگرام به روش‌هاي متفاوتي اجرا خواهد شد. همانطور كه مي‌دانيد شبكه هاي اجتماعي بستر مناسبي را جهت تبليغات آنلاين فراهم كرده‌اند. اخيرا تغييرات فراواني در بستر شبكه‌هاي اجتماعي ايجاد شده است كه اين تغييرات سبب شده است كه بستر اينستاگرام تبديل به بستري محبوب جهت تبليغات و بازاريابي بشود . اما نكته‌اي كه حائز اهميت است اين مي باشد كه اينستاگرام صرفا محل قرار گيري عكس‌هاي شما نيست. اينستاگرام با وجود استوري‌ها ، هشتگ‌ها و تبليغات و ويدئوهاي زنده توانسته است بستري قوي براي تجارت آنلاين و بازاريابي محسوب بشود .

توليد محتواي اينستاگرام

توليد محتوا مناسب و ارتباط آن با جذب فالوور واقعي

محتوا را مي‌توان يكي از اصلي‌ترين بخش‌هاي استراتژيك هر صفحه اينستاگرام دانست. صفحه اينستاگرامي كه از محتواي مناسب برخوردار نباشد به راحتي نخواهد توانست فالوور واقعي جذب كند؛ از همين رو داشتن تقويم توليد محتوا اينستاگرام يكي از ضروري‌ترين و مهم‌ترين موارد براي اين شبكه اجتماعي به حساب مي‌آيد. در ادامه اين مقاله به بررسي نكاتي خواهيم پرداخت كه باعث آسان شدن توليد محتوا در اين شبكه اجتماعي خواهد شد.

عكس‌هاي با كيفيت، معجزه در اينستاگرام

اينستاگرام از جمله شبكه‌هاي اجتماعي تصوير محور است؛ در نگاه اول كاربران نه كپشني را مي‌بينند و نه لايك و كامنتي، آنچه كاربر در لحظات اول با آن درگير مي‌شود، تصاوير است. سعي كنيد تا حد ممكن اين عكس‌ها با كيفيت باشند. استفاده از تكنيك ابهام در عكس‌ها مي‌تواند معجزه كند؛ كافي است از زاويه‌اي عكاسي را انجام دهيد كه تمام جزئيات در نگاه اول قابل شناسايي نباشد، اين كار باعث خواهد شد مخاطب براي فهم تصوير مقدار زمان بيشتري روي تصوير تمركز كند. استفاده بيش از حد و زياد شدن بخش مبهم در تصوير باعث خواهد شد مخاطبان نيازي به بررسي بيشتر تصوير پيدا نكنند.

محتواي آموزشي و جذب فالوور واقعي

شايد بتوان گفت اينستاگرام براي آموزش و فضاي آموزشي ساخته نشده است؛ اين حرف تا حدودي درست است اما نبايد اين نكته را فراموش كرد كه بر اساس آمار 8 درصد از كاربران موجود در اينستاگرام به دنبال آموزش‌اند. شما در هر زمينه‌اي كه فعاليت مي‌كنيد امكان فعاليت آموزشي براي شما فراهم است كافي است كمي برنامه ريزي داشته باشيد تا به اين مهم دست يابيد. فرض كنيم شما يك مغازه پرده فروشي داريد مي‌توانيد محتوايي در رابطه با معرفي انواع پرده داشته باشيد. همچنين مي‌توانيد آموزش نصب كردن پرده را براي كاربران خود شرح دهيد. در هر كسب و كاري كه هستيد سعي كنيد سوالات مشتريان خود را يادداشت كنيد؛ اين سوالات مي‌تواند منبعي مناسب براي توليد محتوا اينستاگرام باشد.

از درون كسب و كار خود بگوييد

گفتن از درون كسب و كار به اين معنا است كه شما مي‌توانيد با نشان دادن فرآيندهاي انجام كار به كاربران، احساس اعتماد را در آن‌ها زنده كنيد. به عنوان مثال اگر يك تيم برنامه نويسي هستيد مي‌توانيد با معرفي تك به تك افراد و شرح وظايف آن‌ها، يك پشت صحنه عالي از كسب و كار خود ايجاد نماييد. اگر در همايشي با تيم خود شركت كرده‌ايد يك عكس يا ويديو از اين همايش مي‌تواند به خوبي ميزان صميميت شما با كاربرانتان را به نمايش بگذارد. اين نمايش پشت صحنه مي‌تواند ايده‌اي مناسب براي توليد محتوا اينستاگرام باشد و همچنين تاثير بسيار زيادي در افزايش اعتماد مخاطب به صفحه شما خواهد داشت.

نظرات مشتريان را به مخاطبان نشان دهيد

از جمله كارهاي جالب براي صفحه‌هاي فروشگاهي نشان دادن نظرات خريداران به ديگر مخاطبان خواهد بود. همچنين مي‌توانيد پيام‌هاي جذاب و مناسب كاربران كه در كامنت‌ها و دايركت‌ها براي شما ارسال مي‌كنند را به عنوان منبعي براي توليد محتوا اينستاگرام در نظر گرفت. لازم به توضيح است كه شما هر محتواي كه در اين شبكه اجتماعي به اشتراك مي‌گذاريد بايد داراي هدف و برنامه ريزي باشد؛ گذاشتن محتوا از روي احساس رفع تكليف هيچ نتيجه‌اي براي شما نخواهد داشت.

اينستاگرام خود را به اسپوك تبديل كنيد

در برنامه ريزي براي توليد محتواي يك كسب و كار، اصولا با يك هاب و چندين اسپوك مواجه هستيم. به صورت معمول هاب همان وب سايت شما خواهد بود و اسپوك‌ها شبكه‌هاي اجتماعي، شما به عنوان مدير يك كسب و كار بايد در مرحله اول هاب كسب و كار خود را مشخص كنيد، از آنجايي كه هاب بايد قابليت ماندگاري دائمي داشته و در تملك ما باشد، عموما وب سايت انتخاب مي‌شود.

روش انجام كار به اين صورت خواهد بود كه شما محتواي اصلي را در هاب (وب سايت) انتشار مي‌دهيد و پس از آن براي ترويج و جذب مخاطب از اين محتوا در شبكه اجتماعي خود استفاده مي‌كنيد. لازم به توضيح است كه در اين روش به هيچ عنوان نبايد تمام محتواي توليد شده در اسپوك‌ها پخش شود چرا كه كاربر ديگر نيازي نمي‌بيند كه به هاب سر بزند.

تبليغات در اينستاگرام

محتواي مناسب كاربران را شناسايي كنيد

يكي از اساسي‌ترين كارهايي كه باعث خواهد شد كسب و كار شما در اين شبكه اجتماعي به رونق برسد و شما برنامه مناسب براي توليد محتوا اينستاگرام خود داشته باشيد، شناسايي مخاطبان است. ما اصولا در توليد محتوا براي اينستاگرام با سه نوع محتوا مواجه هستيم

محتواي خوب در اينستاگرام

محتواي خوب به محتواي گفته مي‌شود كه از لحاظ نگارشي و موارد فني مناسب باشد و از آن نتوان هيچگونه اشكالي گرفت؛ اما مناسب كسب و كار ما نباشد. به عنوان مثال فرض كنيد ما يك صفحه سرگرمي داريم آيا توليد محتوا در رابطه با سياست‌هاي كشور جيبوتي محتواي مناسب براي ما است؟ اگر همين محتوا را در يك صفحه سياسي انتشار دهيم اين محتوا مي‌شود محتواي درست آن صفحه.

محتواي بد در اينستاگرام

محتواي بد به محتواي گفته مي‌شود كه در توليد آن كوتاهي انجام شده است و نمي‌توان از آن در هيچ جايي استفاده كرد. محتواي كه علائم نگارشي در آن رعايت نشده است. اطلاعاتي را به كاربر ارائه نمي‌دهد و هدف از توليد آن مشخص نيست. اين محتوا را در هر كجا انتشار دهيد مناسب نخواهد بود.

محتواي درست در اينستاگرام

محتواي درست به محتواي گفته مي‌شود كه علاوه بر رعايت نكات فني، نگارشي و … مناسب حال و هواي صفحه استفاده شده باشد. به عنوان مثال محتواي درست يك صفحه فروش زيورآلات مي‌تواند اطلاع رساني در رابطه با جديدترين دستبندهاي موجود در بازار باشد.

ادامه توضيحات درباره اينستاگرام ماركتينگ را در صفحه مربوطه به آن ملاحظه كنيد.

طراحي layout اينستاگرام،كاربردي و زيبا

۱۰۱ بازديد

اينستاگرام از شبكه‌هاي اجتماعي محبوب در سراسر دنيا است و روزبه‌روز به مخاطبين وفادارش  اضافه مي‌شود و دليل آن اين است كه به نيازهاي كاربران توجه مي‌كند و سعي مي‌كند به‌صورت منظم به‌روزرساني كند تا براي مخاطب كسل‌كننده و يكنواخت نشوددريكي از اين به‌روزرساني ها قابليت layout  را به مخاطبين معرفي كرد.  در اين روش  ديگر مانند گذشته كاربر تصاوير را به‌صورت ساده منتشر نمي‌كند و از روش‌هاي جديد براي انتشار پست‌هايش استفاده مي‌كند كه اين روش‌ها باعث مي‌شود قالب كلي صفحه زيبا و خلاقانه ديده شودبا ما همراه باشيد تا با طراحي layout اينستاگرام در مشهد آشنا شويم. 

قابليت layout  در  اينستاگرام

اينستاگرام از شبكه‌هاي اجتماعي پرطرفدار در سراسر دنيا است كه هرروز به تعداد مخاطبين آن اضافه مي‌شود. افرادي كه در اين شبكه اجتماعي فعال هستند از قشرهاي مختلف و با هدف‌هاي مختلف هستند گاهي بعضي از افراد براي كسب درآمد و بعضي از افراد براي دنبال كردن دوستان و آشنايان خود در اين شبكه اجتماعي فعال هستند. حال هر فرد با هر هدفي كه در اينستاگرام فعال است اگر مي‌خواهد بهتر ديده شود بايد با اصول و قواعد آن آشنا باشد، يكي از اين اصول استفاده درست از layout در اينستاگرام است.

 اينستاگرام هرچند وقت يك‌بار به‌روز مي‌شود و با قابليت‌هاي جديد خود  مخاطبانش را شگفت‌زده مي‌كند چندي پيش قابليت layout  را در  استوري در   اختيار مخاطبين خود قرارداد. كاربران مي‌توانند با استفاده از اين قابليت  چندين عكس را در داخل يك استوري قرار دهند به اين صورت كه حدود 2 تا 6 عكس را مي‌توانند درون يك كلاژ گذاشته و سپس منتشر كنند.

اينستاگرام

انواع layout  ها

براي اينكه نماي كلي پيج خود را زيباتر كنيد مي‌توانيد يك نوع از  انواع layout  ها انتخاب كنيد در زير به معروف‌ترين آنها اشاره‌كرده‌ايم:

· چهارگوش

اولين مدل راحت‌ترين و كم ريسك ترين layout است كه بدون زحمت و باكمي دقت بر روي فيلترها و تركيب رنگ‌هاي عكس‌ها مي‌توانيد يك نمونه كار زيبا داشته باشيد.

· مورب

 

اين روش به اينستاگرام يك طرح جدي و قوي مي‌دهد و به همين دليل بيشتر افراد در صفحه اينستاگرام خود  از اين مدل استفاده مي‌كنند تا صفحه خود را به‌صورت حرفه‌اي نشان دهند. در اين روش بايد عكس‌هايي كه داراي موضوع و يا رنگ مشابه هستند به‌صورت مورب در كنار يكديگر قرار بگيرند. دقت داشته باشيد كه پست‌هاي مورب كنار هم نبايد يك موضوع يكسان داشته باشند.

·  كاشي وار

 

در اين مدل چهارگوش‌هاي پست‌ها را به‌عنوان  يك كاشي در نظر گرفته مي‌شود. بيشتر اين مدل براي پست‌هايي مناسب است كه براي دل نوشته و يا نقل‌قول‌ها استفاده مي‌شود.  در اين مدل از پست‌ها به مخاطب خود اجازه مي‌دهيد كه در مورد پست بعدي شما حدس بزند و تا حدودي بداند كه قرار است پست بعدي شما در چه زمينه‌اي باشد. بهتر است در اين پست‌ها تكراري عمل نكنيد و از طرح‌هاي مختلف مانند آيكون، اي موجي و يا عنواني از مطلبي كه مي‌خواهيد در كپشن بگذاريد را پست كنيد.

· شطرنجي

 

يكي از طرح‌هاي  آسان ديگر است كه يك در ميان از پستي با پس‌زمينه به هر رنگي كه مي‌خواهيد(بهتر است رنگ انتخابي رنگ قالبي باشد كه در تمامي عكس‌ها استفاده مي‌كنيد)  منتشر كنيد. دقت داشته باشيد اين طرح براي افرادي مناسب است كه يكتم ثابت در صفحه خوددارند به‌عنوان‌مثال براي  صفحات آموزشي گل و گياه به اين صورت عمل كنيد  كه سه پست اوليه به‌اين‌ترتيب كه پست اولي نوشته‌اي در مورد گل پست دوم تصويري از گل پست سوم نوشته‌اي از نحوه نگهداري گل باشد در سطر بعد دوباره سه پست به ترتيب اولي پستي از گل دوم پست دوم در مورد اطلاعاتي در مورد گل و پست سوم تصويري از گل  به همين ترتيب تا آخر كه نماي كلي صفحه را به‌صورت شطرنجي درمي‌آورد.

 

اينستاگرام

· خط‌هاي افقي

 

 يكي از طرح‌هاي زيبا  در اينستاگرام است كه بايد هر سه عكس كه در سطرهاي افقي در كنار يكديگر قرار مي‌گيرند باهم مرتبط باشند و به‌صورت همزمان منتشر شوند. به‌بيان‌ديگر بايد 9 پست كه سه سطر را تشكيل مي‌دهند سه داستان مختلف  را روايت كند.

·  خط‌هاي عمودي

اين نوع layout به نسبت layout  هاي ديگر كمي پيچيده است و شما براي طرح‌بندي بايد يك زمان‌بندي دقيقي داشته باشيد، منظور از زمان‌بندي دقيق اين نيست كه در يك زمان و ساعت مشخص پست را منتشر كنيد. در اصل بايد براي هر ستون يك موضوع را در نظر بگيريد و در هر زمان كه مي‌خواهيد پست را منتشر كنيد دقت كنيد كه پست در كدام ستون قرار مي‌گيرد و قرار است چه عكسي با چه محتوايي را منتشر كرد.

·  استفاده از layout  پازل

در اين نوع از طرح‌بندي بايد عكس‌ها را به‌صورت پازل مانند دربياوريدبه اين صورت كه يك عكس را به 9 قسمت تقسيم كرده و سپس هركدام را در پست‌هاي متفاوت منتشر مي‌كنيددليل اينكه مي‌گوييم به نه قسمت تقسيم شود اين است كه زماني كه مخاطب وارد صفحه شما مي‌شود مي‌تواند نه پست را در يك نظر نگاه كند. طراحي layout اينستاگرام در مشهد  تنها در دو صورت از اين قابليت استفاده مي‌كند، اول به افرادي توصيه مي‌شود كه تازه‌وارد اينستاگرام شده‌اند و به دنبال جذب فالوور جديد هستند و دوم براي افرادي كه مي‌خواهند يك كمپين جديد راه‌اندازي كننددقت داشته باشيد اگر به‌صورت مدام بخواهيد از اين طرح استفاده كنيد قطعاً مخاطب هميشگي شما خسته مي‌شود و تصميم مي‌گيرد كه شمارا آنفالو كند.

· استفاده از رنگ ثابت

 

در اين مدل بايد يك سبك و رنگ مشخص را براي صفحه خود انتخاب كنيد و تمامي پست‌هايي كه مي‌گذاريد حول همين سبك و رنگ باشد. به‌عنوان‌مثال شما مي‌خواهيد درزمينه محيط‌ زيست كاركنيد پس بهتر است رنگي كه نشان‌دهنده كار شما است را انتخاب كنيد مثلاً رنگ سبز و سفيد سپس سعي كنيد در تمامي پست‌هايي كه مي‌گذاريد از اين رنگ‌ها استفاده كنيد.

 

·  استفاده از قاب سفيد

 

اگر مي‌خواهيد تمامي پست‌هاي شما داري يك آرامش خاص باشد بهتر است اين طرح را انتخاب كنيد براي بهتر شدن عكس‌ها در اين پست‌ها بهتر است از فيلتر  VINTAGE   استفاده كنيد اين فيلتر حاشيه راكمي تيره‌تر مي‌كند.

اينستاگرام

ويژگي طراحي layout

در ويژگي طراحي LAYOUT سعي مي‌شود كه با استفاده از اين امكان ويژه اينستاگرام صفحه را از حالت بي‌نظمي درآوريم و يك ساختار مشخص و قانون‌مندي به آن بدهيم با اين روش شما مي‌توانيد به مخاطبي كه براي اولين بار به صفحه شما مي‌آيد اجازه دهيد كه به‌راحتي متوجه هدف شما از راه‌اندازي پيجتان شود و دچار سردرگمي نشود. اين مثال را در نظر بگيريد كه شما وارد يك صفحه مي‌شويد كه شايد در قسمت بي يو توضيح كاملي نوشته‌ نشده باشد  بعد يك نگاه گذرا به پست‌ها مي‌اندازيد در پست‌ها تصاوير مختلفي از نان، دل نوشته، دسر و حتي طبيعت مي‌بينيد و نمي‌توانيد دقيقاً تشخيص دهيد كه مدير اين پيج دقيق چه حرفه‌اي را پيش‌گرفته است اما اگر مدير اين پيج از قابليت layout  استفاده كند  شما مي‌توانيد به‌راحتي متوجه شويد كه يك پيج غذاهاي خانگي است كه براي تنوع گاهي از تصاوير طبيعت و دل نوشته استفاده مي‌كند.

ويژگي ديگري  كه طراحي layout  اينستاگرام  دارد اين است كه اگر شما عكاس حرفه‌اي نباشيد اما با اصول و قواعد پيش‌پاافتاده مانند انتخاب رنگ و يا فيلتر در آنها آشنا باشيد مي‌توانيد با عكس‌هاي ساده و پيش پا افتاده يك صفحه حرفه‌اي داشته باشيد فقط كافي است باقابليت layout  كاملاً آشنايي داشته باشيد.

اپليكيشني براي طراحي LAYOUT  اينستاگرام

اينستاگرام در اصل يك برنامه‌اي براي اشتراك‌گذاري تصاوير است اما ازآنجايي‌كه اينستاگرام از نرم‌افزارهايي است كه هميشه مي‌خواهد به‌روز باشد و حرفي تازه براي گفتن داشته باشد چندي پيش تصميم گرفت قابليتي  را در اختيار مخاطبين خود قرار دهد كه بتوانند تصاوير خود را به‌صورت ويژه به انتشار بگذارند به همين دليل برنامه‌اي  به نام layout  را منتشر كردند تا كاربران بتواند به‌صورت خلاقانه آنها را در صفحه خود منتشر نمايند. در گام نخست  اين  برنامه براي سيستم‌عامل  آي او اس  طراحي شد  و بعدازآن نسخه اندرويد آن توسط اينستاگرام منتشر شد.

اگر مي‌خواهيد عكس‌هاي خود براي اينستاگرام آماده كنيد مي‌توانيد از اپليكيشني هاي مخصوص براي طراحي LAYOUT  اينستاگرام استفاده كنيد.محبوب‌ترين اپليكيشني كه در اين حوزه وجود دارد Layout  from instagram  است. مي‌توان از طريق اين نرم‌افزار عكس موردنظر خود را بگيريد و يا از گالري انتخاب نماييد  و سپس حداكثر 9 عكس را كنار يكديگر قرار دهيد.  با استفاده از ابزارهايي كه در اين نر افزار وجود دارد  مي‌توان تصاوير را جابجا كرد، تغيير سايز داد و يا حتي افكت مورد نظر را بر روي آنها قرار دهيد. بعد از آماده شدن عكس‌ها مي‌توانيد يا عكس‌ها را در گالري ذخيره نماييد و يا  در شبكه‌هاي اجتماعي  به اشتراك بگذاريد.

طراحي لوگو در مشهد

روش  ساختن تصوير در layout

اگر مي‌خواهيد با نحوه طراحي LAYOUT  اينستاگرام در مشهد آشنا شويد بهتر است روش كار كردن با  اپليكيشن  layout  كه  اينستاگرام منتشر كرده  است آشنا شويد  و از اين طريق بتوانيد تصاوير كلاژ را براي اينستاگرام  خود  آماده كنيد. در اين قسمت به روش ساختن تصوير در  layout  اشاره‌كرده‌ايم:

زماني كه صفحه را باز مي‌كنيد به  صورت پيش‌فرض عكس‌هاي اخيري كه در گالري است نمايش داده مي‌شود و شما مي‌توانيد از سه گزينه كه در پايين عكس وجود دارد  عكس موردنظر را انتخاب كنيد. اين سه گزينه به اين صورت است كه:

  • Gallery: تماميعكس‌هاي داخل گالري را نمايش مي‌دهد.
  • Face: عكس‌هايي  كه داراي تصوير صورت هستند.
  • Recents: سي عكس آخري كه در اين برنامه بيشتر از آن استفاده كرده‌ايد.

در مرحله بعدي مي‌توانيد از هر روشي كه مي‌خواهيد حداكثر نه عكس را انتخاب  نماييد.

در اين گام وارد چيدمان و ويرايش عكس‌ها مي‌شويد و گزينه‌هاي زير نمايش داده مي‌شوند:

  • Replace: اگر مي‌خواهيد عكس انتخابي را با عكس ديگر عوض كنيد.
  • Mirror , flip: مي‌توانيدجهت عكس را به هر سمتي كه مي‌خواهيد تغيير دهيد.
  • Border: يكمرز با استفاده از قالب و حاشيه گذاري بين عكس‌ها  ايجاد كنيد.

سپس مي‌توانيد بر روي  هر عكسي كه مي‌خواهيد  كليك كنيد و ويرايش‌هاي موردنظر را بر روي آنها اعمال كنيد.

و در آخر  مي‌توانيد عكس را ذخيره و يا در شبكه‌هاي اجتماعي موردنظر مانند اينستاگرام و فيس‌بوك منتشر نماييد.

برنامه‌هاي جانبي اينستاگرام

اينستاگرام براي اينكه  از ديد كاربران خود تكراري نباشد  و هميشه جذاب باشد برنامه‌هاي كاربردي منتشر مي‌كند كه از آن طريق كاربران  بتوانند مديريت و آناليز خوبي بر روي پست‌هاي خود داشته باشند و همچنين پست‌ها را مطابق باسليقه  خود طراحي كنيد. در زير به مهم‌ترين برنامه‌هاي جانبي اينستاگرام اشاره‌كرده‌ايم.

طراحي خلاقانه layout و ارتباط آن با پيشرفت كسب و كار

مهم‌ترين موضوعي كه تمام بيزينس‌ها بايد به آن توجه كنند خلاقيت است. داشتن ايده‌هاي نو و خلاق مي‌تواند دليل رشد و پيشرفت هر بيزينس باشد. براي اين امر كار‌هايي متفاوتي مي‌توان در شبكه‌هاي اجتماعي مختلف انجام داد. طراحي layout اينستاگرام جزو خلاقيت‌هاي است كه سبب افزايش زيبايي صفحه‌ي اينستاگرامي‌ مي‌شود.

به طور كلي همه بيزينس‌ها در نظر دارند محتوايي كه توليد مي‌كنند تماما مرتبط با بيزينسشان باشد و هنگامي كه كاربر از پيج آن‌ها بازديد كرده با نوع كسب و كار و هدف‌هاي مختلف آن آشنا شود. اين شيوه جزو شيوه هاي معمول بوده و مي‌توان گفت كه تمامي كسب و كار‌ها براي معرفي خود به جامعه هدف از اين ترفند استفاده مي‌كنند.

اما تعداد كمي بيزينس در كشور وجود دارند كه عكس‌هاي گرافيكي پست‌هاي آن‌ها، از طراحي مناسب برخوردار باشد. از اين رو با داشتن طراحي چشمگير layout در اينستاگرام مي‌توانيد بين خود و ديگر رقيبانتان تمايز ايجاد كنيد. تمايز داشتن و شبيه بقيه نبودن يكي از عوامل مهم در موفقيت در كسب و كار است. با طراحي Layout اينستاگرام بيزينس و برند خود را خاص كنيد. در ادامه برخي انواع مختلفي طراحي layout كه مي‌توانيد براي پيج اينستاگرامي مي‌توانيد استفاده كنيد را شرح مي‌دهيم.

روشهاي توليد محتوا اينستاگرام

طراحي مدل‌هاي مختلف طراحي لي اوت اينستاگرام

در گرافيك ديزاينه اين روز‌ها با واژه جديدي روبه‌رو هستيم كه به آن layout  مي‌گويند. لي اوت به نوع چيدمان المان‌هاي تصوير گفته مي‌شود كه از آن براي افزايش زيبايي ظاهري و همچنين براي ايجاد تركيب بندي جذاب استفاده مي‌ شود. در طراحي لي اوت بايد به موضوعات مختلفي توجه كرد. براي مثال براي تركيب بندي درست عكس‌ها بايد زاويه دوربين را در حالت خاصي تنظيم كرد. يا بهتر است كه براي رنگ بندي هماهنگ در تمامي عكس‌ها از تم هم‌رنگ استفاده شود.

نوع كسب و كار شما در طراحي layout نقش بسيار زيادي دارد. بايد قبل از طراحي قالب اينستاگرام بدانيم كه بيزينس مورد نظر چه نوع مخاطباني دارد؟ طراحي فانتزي براي بيزينسي كه بيشتر پرسوناي آن افراد مسن هستند نمي‌تواند بازخورد مثبتي داشته باشد. از اين رو بهتر است كه در نگاه اول مخاطبان خود را بشناسيم و سپس براي ارتباط گرفتن با آن ها از محتوا و عكس‌هاي گرافيكي مناسب استفاده كنيم.

تمامي عكس‌ها مرتبط با بيزينس باشند

اين نوع طراحي layout اينستاگرام ديگر در چشم كاربر، جديد و جذاب نيست. اين روش بدين منظور انجام مي‌شود كه وقتي كاربر وارد صفحه‌ي اينستاگرامي شده تمامي عكس‌هايي كه مي‌بيند مرتبط با نوع بيزينس باشد. براي مثال يك سايت فروشگاهي پوشاك، بهتر است در تمامي پست‌هاي خود از تصاوير كيف، كفش، لباس و… استفاده كند.

طراحي شطرنجي روشي جذاب براي طراحي layout اينستاگرام

اين روش اگر در استفاده از آن كمي خلاق باشيد مي تواند بازخورد‌هاي مثبتي را براي شما داشته باشد. در طراحي شطرنجي بايد پست‌هاي يكي در ميان تمي شبيه به هم داشته باشند. حال پيشنهاد ما به شما اين است كه براي طراحي جذاب از عكس نوشته و عكس گرفيكي جذاب استفاده كنيد. براي مثال شما اگر يك شركت تبليغاتي ديجيتال هستيد. مي‌توانيد تمي هم‌رنگ لوگو خود انتخاب كنيد و از آن در عكس نوشته‌ها بهره بگيريد. براي عكس هاي دوم يا تمامي پست‌هاي زوج به كار‌هاي خدماتي كه در اختيار مخاطبان خود قرار مي دهيد، اشاره كنيد.

از طراحي دو به يك براي جذاب شدن صفحه اينستاگرامي استفاده كنيد.

يكي از روش‌هاي نو و جذابي كه مي‌توان از آن در طراحي layout اينستاگرام استفاده كرد طراحي دو به يك پست‌هاست. اما نكته‌اي كه بايد در اين روش به آن توجه كرد؛ گذاشتن سه پست به صورت همزمان است تا شكل ظاهري صفحه ناهماهنگ نشود. در طراحي دو به يك بايد تمامي عكس‌هاي وسط تمي مشابه يك‌ديگر داشته باشند و تمامي عكس‌هاي كناره نيز بايد به يكديگر شبيه شوند. تمامي بيزينس‌ها به دنبال روش‌هايي هستند كه بتوانند به وسيله‌ي آن مخاطب را به خود جذب كنند. هنگامي كه طراحي صفحه‌ي اينستاگرامي براي كاربر جذاب باشد، با آن ارتباط بيشتري برقرار مي كند و اين موضوع مي تواند سبب افزايش تعداد مشتري‌ها شود. طراحي دو به يك، از طراحي گرافيكي جذابي برخوردار است كه مي‌تواند در طولاني مدت سبب رشد و پيشرفت كسب و كاري شود.

طراحي رديف به رديف پست‌هاي اينستاگرامي جذاب است.

طراحي layout اينستاگرام را به وسيله طراحي رديف به رديف جذاب كنيد. در اين روش بايد سه  عكس آماده و سه كپشن مناسب براي آن‌ها داسته باشيد. معمولا سايت‌هاي فروشگاهي براي بهتر ديدن شدن محصولاتشان از اين روش‌ استفاده مي‌كنند. در طراحي رديف به رديف، هر سه عكس بايد در مورد يك موضوع باشند و به همين جهت كپش‌هاي آن‌ها هم بايد شبيه به هم شوند. همين مسئله كار را براي كپشن نويسي سخت مي‌كند. اما در صورتي كه مي‌توانيد محتواهايي جذاب و استانداري را براي هر عكس آماده كنيد، طراحي رديف به رديف به شما توصيه مي‌شود.

اينستاگرام ماركتينگ و همه‌ي نكات جالب درباره‌ي آن

۶۴ بازديد

در اين مقاله مي خواهيم در مورد يكي از بسترهاي بازاريابي صحبت كنيم. اين بستر اينستاگرام نام دارد و مي‌خواهيم پيرامون اينستاگرام صحبت كنيم و ببينيم اينستاگرام ماركتينگ چيست؟ بيشتر صحبت كنيم و با آن بيشتر آشنا شويم. تا قبل از اين واژه‌ي ايميل ماركتينگ را هميشه مي‌شنيديم. اما امروز مي خواهيم اين مبحث را گسترش داده و به بحث  اينستاگرام ماركتينگ بپردازيم . با ياراپلاس همراه باشيد!

اينستاگرام ماركتينگ چيست ؟

اينستاگرام ماركتينگ نوعي فعاليت بازاريابي اينترنتي است كه در فضاي اينستاگرام اجرا مي‌شود. اين نوع بازاريابي در اينستاگرام به روش‌هاي متفاوتي اجرا خواهد شد. همانطور كه مي‌دانيد شبكه هاي اجتماعي بستر مناسبي را جهت تبليغات آنلاين فراهم كرده‌اند. اخيرا تغييرات فراواني در بستر شبكه‌هاي اجتماعي ايجاد شده است كه اين تغييرات سبب شده است كه بستر اينستاگرام تبديل به بستري محبوب جهت تبليغات و بازاريابي بشود . اما نكته‌اي كه حائز اهميت است اين مي باشد كه اينستاگرام صرفا محل قرار گيري عكس‌هاي شما نيست. اينستاگرام با وجود استوري‌ها ، هشتگ‌ها و تبليغات و ويدئوهاي زنده توانسته است بستري قوي براي تجارت آنلاين و بازاريابي محسوب بشود .

ابزارهاي اينستاگرام

حضور روز افزون اين قبيل از شبكه‌هاي اجتماعي باعث شده كه بحث­‌هاي مالي مانند تبليغات نيز مورد توجه قرار بگيرد؛ به طور مثال، اينستاگرام ماركتينگ يكي از روش­هاي درآمد زايي جديد و پربازده است كه امروزه از طريق كاربران پر فالوئر پيگيري مي ­شود. همچنين شركت­هاي مختلف توليدي، خدماتي و بازرگاني براي فروش محصولات خود از اين شبكه­‌ها چه در صفحه­ مربوط به شركت خود يا ثبت سفارش در صفحات افراد مشهور در اينستاگرام، استفاده مي­ كنند.اينستاگرام با وجود ابزارهاي مختلفي كه دارد، مي­‌تواند به خوبي در مبحث ماركتينگ مورد استفاده قرار گيرد؛ برخي از اين ويژگي­ها شامل استوري، ويديوي زنده، هشتگ و … مي­ شوند كه بستر لازم را براي بازاريابي و تجارت آنلاين را فراهم مي­ كنند. اين ابزارها نيازمند معرفي صحيح و كاربردي مي‌ باشند تا اينستاگرام ماركتينگ به خوبي مورد استفاده قرار گيرد.

اولين ابزار اينستاگرام ماركتينگ،هشتگ

هشتگ (نوشتن متن بعد از علامت هشتگ #) را مي­توان با هدف بازاريابي استفاده كرد. بدين ترتيب، با در نظر گرفتن سلايق جستجوي مخاطبان و راه اندازي كمپين­هاي تبليغاتي، هشتگ درستي را انتخاب و آن را به عنوان برندي در اينستاگرام ثبت كرد. به عنوان مثال، اگر شما به دنبال موضوعاتي در حوزه‌­ي مُد و لباس هستيد، برخي از هشتگ­هاي معروف در اين حوزه شامل #فشن، #استايل، #زيبايي، #مد، #طراحي_لباس و …  هستند.

حال فرض كنيد كه در زمينه اينستاگرام ماركتينگ (چه به عنوان يك اينفلوئنسر يا يك شركت جهت فروش محصولات خود) مي­ خواهيد فعاليت كنيد. براي آنكه محصول مورد نظر خود را به خوبي براي مخاطبان خود جذاب كنيد و حتي افرادي كه شما را فالو نمي ­كنند، به ديدن پست شما ترغيب شوند؛ بايد در متن پست خود از هشتگ­هاي مناسب و درستي استفاده كنيد. بدين منظور دو نوع هشتگ را مي­ توان استفاده كرد كه شامل هشتگ اجتماعي و برندينگ مي ­شوند.

۱-برند دار

۲-اجتماعي

هشتگ هاي برند شده سبب مي شود پست هاي اينستاگرامتان اغلب توسط افرادي كه شما را مي شناسند شناسايي شود و شما را راحت بيابند .هشتگ هاي اجتماعي نيز توسط كاربران اينستاگرام توليد مي شوند تا بتوانند روي يك موضوع تمركز كرده و به راحتي آن را دنبال نمايند .

هشتگ در اينستاگرام ماركتينگ

در اينستاگرام مي توان از ۳۰ هشتگ استفاده كرد . اما توصيه اي كه براي بازاريابي به شما مي شود اين است كه هشتگ هاي برند دار و هشتگ هاي اجتماعي را كنار يكديگر استفاده كنيد تا محبوبيت بيشتري ميان كاربران بيابيد و مشتريان هم راحت تر شما را بيابند .

استوري

اين بخش اين امكان را براي شما فراهم مي آورد كه به صورت مستقيم با مخاطبان و كاربران خود ارتباط داشته باشيد . نكته اي كه در مورد اين استوري ها مي توان ذكر كرد اين است كه اين استوري ها تا مدت زمان زيادي فعال هستند و حذف نمي شوند .

استوري ها به شما كمك مي كنند كه مخاطب ها و فالوور هاي شما افزايش بيابد و بحث برندينگ شما هميشه پر تكاپو باشد چرا كه  به واسطه استوري مي توانيد به ميزان زيادي در فيد هاي فالوور هايتان ديده شويد .همچنين قبلا برايتان مقاله اي عالي در جهت چگونگي برندسازي آماده كرده ايم كه پيشنهاد مي كنيم آن را از دست ندهيد.

ميزان استوري ها اگر بيشتر باشند مي توانيد بيشتر مخاطبانتان را جذب كنيد .

نمايش ويدئوهاي زنده

اينستاگرام محلي براي پخش ويدئوهاي زنده است . همه افراد تمايل دارند ويدئوهاي زنده را در شبكه اي با دسترسي آسان مثل اينستاگرام ببينند . اينستاگرام اصولا مكاني براي دسترسي به لحظات خاص است حال اگر شما به جاي يك تصوير بتوانيد يك ويديو زنده با كيفيت بالا در مورد محصولات خود به گونه به اشتراك بگذاريد كه افراد بسياري جذب شوند و با خدمات شما آشنا شوند مي تواند تاثير فوق العاده اي براي شما داشته باشد .

Biography (بيو)

در زير نام پروفايل صفحه­‌ اينستاگرام هر شخص، مي­ توان متني را به عنوان بيوگرافي (بيو) نوشت كه براي شناخت بهتر صفحه­‌ تجاري شما خواهد بود. اگر در نوشتن بيو دقت كنيد و تعريف خوبي از خود و محصولات ارائه شونده در آن داشته باشيد، آنگاه مي­ توانيد به موفقيت در اينستاگرام ماركتينگ نزديك شويد.

تگ لوكيشن

اگر مي­ خواهيد شناخت بهتري نسبت به عكس يا فيلم بارگذاري شده به مخاطب دست پيدا كند؛ مي­ توانيد از ابزار تگ لوكيشين استفاده كنيد؛ بدين ترتيب عكس­ها و ويديوهايي كه محصولات مربوط با موقعيت جغرافيايي خاص را تبليغ مي­ كنند، مي ­شود با مشخص كردن مكان آن در قسمت لوكيشن، براي مخاطبان معرفي كرد. اين راه سبب مي ­شود كه دنبال كنندگان صفحه­ شما، اعتماد بيشتري به آن پيدا كرده و حس بهتري نسبت به عكس­ها و ويديوهاي شما پيدا كنند.

كسب درآمد از اينستاگرام

كسب درآمد از اينستاگرام ماركتينگ

تبليغ در استوري

يكي از روش‌هايي كه مي‌توانيد از آن كسب درآمد داشته باشد، گرفتن تبليغات از ديگر برند‌ها مي‌باشد. زماني كه پيج شما بازديد بالايي داشته باشد و همين طور اكثر فالوورهاي پيجتان واقعي باشند، برندهاي معروف براي تبليغ كارشان از پيج شما استفاده خواهد كرد. شما هم در قبال تبليغ كردن اين برندها در قسمت استوري وجهي دريافت خواهيد كرد.

دريافت پورسانت از فروش محصولات

يكي ديگر از روش‌هايي كه برايتان درآمدزا مي‌باشد، فروش محصولات به صورت اينترنتي است. در اين باره قابل به ذكر است كه حتي شما مي‌توانيد با يكي از برند‌هاي معروف كه محصولاتي خوبي ارائه مي‌دهند، همكاري كنيد و در قبال هر فروش، پورسانت دريافت كنيد.

براي اين كار شما نيازمند پيج خوب مربوط با كار داريد كه بايد با توليد محتواي مناسب، انتشار تصاوير با كيفيت، پست كردن ويدئو كوتاه از محصولات و ديگر روش‌ها، فروش محصولات را افزايش داده و در نهايت پورسانت بيشتري خواهيد گرفت.

مديريت پيج‌ برندهاي معروف

پشت هر پيج پر بازديدي،  وقت زيادي صرف شده تا به اين مرحله رسيده است. براي اينكه پيج خوبي داشته باشيد ابتدا بايد بخش مديريتي خود را افزايش دهيد. بسيار از پيج‌هاي اينستاگرام هستند كه در حيطه كاري خود نيازمند فردي براي اداره خوب پيج اينستاگرام دارند. پس بهترين بازه زماني براي كسب درآمد در اين زمينه برايتان فراهم مي‌باشد.

البته توجه داشته باشيد كه اينگونه پيج‌ها به دنبال فردي مي‌گردند كه به صورت حرفه‌اي پيجشان را مديريت كند. پس زماني در اين مسير قدم برداريد كه به مهارت‌هاي لازم را به خوبي كسب كرده باشيد.

الگوريتم و نظم توليد محتواي اينستاگرام

براي اينكه در بازاريابي خود موفق باشيد بايد نظم خاصي را براي پست گذاري خود رعايت كنيد. نه تنها محتواي بارگذاري شده توسط شما بايد آنقدر جذاب باشد كه مخاطب را براي ديدن آن ترغيب كند؛ بلكه بايد نظم و پيوستگي در مطالب شما رعايت شود. هر چقدر صفحه شما جذاب ­تر باشد، تعداد افراد دنبال كننده زياد شده و شانس شما براي موفقيت آميز بودن بازاريابي بيشتر است.

 اگر شما بتوانيد براي كسب و كار خود محتواهايي مرتبط و پيوسته توليد نماييد در جذاب نگه داشتن پيج خود گام مثبتي برداشته ايد. امروزه كه شبكه هاي مجازي از اطلاعات فراواني برخوردار است اگر بتوانيد در اين ميان خاص باشيد و خاص رفتار كنيد مي توانيد گوي سبقت را به راحتي دريابيد .

گفتني است كه امروزه هر كس اين امكان را دارد كه در شبكه‌­هاي اجتماعي يك صفحه­‌ شخصي ايجاد كرده و افرادي نيز آن­ها را دنبال مي­ كنند؛ اما چيزي كه باعث مي­ شود مخاطبان افزايش يافته و به عنوان يك اينفلوئنسر يا شركت، صفحه ­اي پر بازديد و درآمدزا داشته باشيد، جذاب و خاص بودن محتواي توليدي است. هر چقدر در توليد محتوا خاص ­تر عمل كنيد؛ سهم شما از بازار اينستاگرام ماركتينگ بيشتر خواهد بود.

علاوه بر داشتن محتواي خاص، بايد يك نوع برنامه­ زمانبندي مشخص نيز داشته باشيد كه مخاطبان را به نحوي به صفحه­ شما معتاد كند؛ به طور مثال، يك روز خاص در هفته براي معرفي محصول جديد انتخاب كنيد و هر هفته در اين روز مخاطبان را شگفت زده كنيد، يا حتي مي­ شود در روزي به خصوص تخقيف­‌هاي خاصي روي محصولات خود اعمال كنيد.

محتواي خاص براي مشتري خاص

گاهي در اينستاگرام محتواهايي قرار داده مي شود كه صرفا مخصوص افرادي خاص است . از اين شيوه مي توانيد براي تعيين جامعه هدف كسب و كارتان استفاده كنيد .

اكسپلور اينستاگرام

اكسپلور اينستاگرام كه گاهي به اصطلاح سئو اينستاگرام خوانده مي شود به معني استفاده از ترفند هايي براي بيشتر ديده شدن در اينستاگرام است كه از جمله ابزار هاي آن افزايش فالوور است  .

بازاريابي در اينستاگرام اغلب در قسمت اكسپلور اينستاگرام انجام مي شود .

اكسپلور اينستاگرام قسمتي است كه پست ها را پيشنهادي را به كاربر نشان مي دهد . نشان دادن پست هاي اينستاگرام بر اساس علايق كاربران انجام مي شود  محتوايي كه در اكسپلور اينستاگرام به نمايش در مي آيد اغلب شبيه به پست هايي است كه شما نگاه مي كنيد.

در نهايت براي اينكه بتوانيد از اكسپلور اينستاگرام استفاده مفيدي داشته باشيد بهتر است كه رفتار كاربران جامعه هدف خود را شناسايي كنيد و زماني كه رفتار هاي وي را شناسايي كرديد مي توانيد محتوايي را توليد كنيد كه آن ها دوست دارند و به يكديگر معرفي مي كنند. در نهايت اين امكان براي شما افزايش مي يابد كه در اكسپلور اينستاگرام بيشتر مشاهده بشويد كه خود نوعي بازاريابي است .

ويژگي هايي كه در اين قسمت ذكر شده كمك مي كند كه اينستاگرام ماركتينگ عالي داشته باشيد . اينستاگرام ماركتينگ ابزاري جهت فروش و بازاريابي بيشتر است .  تا حد امكان سعي كنيد محتوا و مطالبي را كه در اينستاگرام سازمان خود قرار مي دهيد در شبكه هاي ديگر قرار ندهيد . اين روش به شما كمك مي كند تا بتوانيد فالوور هاي بيشتري جذب كنيد و محتواهاي خاص صرفا براي مخاطبان اينستاگرام باشد كه خود نوعي ارزش گذاري بر اينستاگرام ماركتينگ است .

بهترين روش‌هاي تبليغات اينستاگرام

بازاريابي محتوا

يكي ديگر از رو‌ش‌هاي مرسوم اينستاگرام ماركتينگ، فعاليت در بخش توليد محتوا است. تبليغات چه در فضاي مجازي و چه در فضاي حقيقي، بايد به صورت هدفمند انجام شود. بنابراين حتما قبل از ساخت بنر يا تيزر هاي تبليغاتي با مشاوران متخصص در اين زمينه مشورت كنيد تا تبليغاتي طوفاني داشته باشيد و هزينه ي تبليغاتي خود را به خوبي صرف كنيد. محتواي تبليغات مهم ترين بخش آماده سازي آن است. بايد با توجه به پرسوناي مخاطبيني كه مد نظرشما هستند، بازاريابي محتوا انجام دهيد و عنوان محتوايي هدفمند و با كيفيت خلق كنيد تا كاربرانتان با يك نگاه شيفته آن شوند، توجهشان را جلب كند و ادامه مطلب را مطالعه كنند.

بنابراين روي عنوان تبليغ تمركز كنيد تا بهترين و جذاب ترين عنوان را استفاده نماييد. اينستاگرام به عنوان يك شبكه­ ي اجتماعي تصوير محور تمركز زيادي روي محتواي تصويري شما دارد. پس سعي كنيد از بهترين تصاوير با كيفيت و ناب براي تبليغات خود استفاده كنيد.

برنامه ريزي براي استراتژي تبليغاتي

اين مسئله كه چه زماني اقدام به تبليغات اينستاگرام كنيد يا محتواي خود را چگونه ارسال كنيد تا بيشترين بازخورد از سمت كاربرانتان را داشته باشد، نياز به برنامه ريزي و هدفمند بودن برنامه ي تبليغاتي دارد. بنابراين پس از اينكه محتواي تبليغاتي خود را آماده نموديد براي بهترين روش و زمان ارسال آن تحقيق كنيد تا بيشترين بازخورد از مخاطبيني كه مد نظرتان هستند را دريافت كنيد. حتما زمان بندي مناسبي براي ارسال پست ها و تبليغاتتان در نظر بگيريد. به طور مثال اگر چندين پست تبليغاتي آماده نموديد همه ي آن ها را به طور همزمان ارسال نكنيد و فاصله زماني مناسبي را در نظر بگيريد. سعي كنيد زمان هايي را كه مخاطبينتان فعال هستند را پيدا كنيد و تا مدتي پيگير آن باشيد تا بهترين نتيجه را به دست آوريد .

 

توليد محتوا

استراتژي بازاريابي و ويرايش محتوا

همانطور كه ميدانيد كاربران فقط به عنوان هاي جذاب و تصاوير با كيفيت اهميت مي دهند و اگر پست هاي تبليغاتي شما جذاب نباشند به سادگي از آن مي گذرند چرا كه مجبور نيستند زمان و هزينه ي خود را صرف محتوايي بي­ كيفيت و بي ارزش كنند. بنابراين شما بايد براي جذب مخاطبينتان موارد زير را در نظر بگيريد:

  • كيفيت كپشن و عنوان ها:

اگر به دنبال فروش محصولاتتان در تبليغات اينستاگرام هستيد بايد از موثر بودن محتواي كپشن خود مطمئن باشيد و تمام تلاش خود را براي انتخاب بهترين عنوان و جذاب ترين كپشن انجام دهيد تا بتوانيد از تبليغات خود كسب درآمد داشته باشيد.

  • ويرايش تصاوير:

ارسال تصاوير با كيفيت و ناب براي پست هاي تبليغاتي ارزش آفريني زيادي دارد اين طور كه مي توان گفت، اگر تصاوير زيبا نباشند كاربران به راحتي از مطالعه كپشن آن مي گذرند. پس بهتر است كه از يك نرم افزار ويرايش تصوير خوب براي خلق تصاوير زيبا و جذاب استفاده كنيد. همچنين سعي كنيد با امكاناتي كه در اختيار داريد تصاوير مناسبي با رنگ و نور كافي تهيه كنيد.

  • استفاده از هشتگ هاي تبليغاتي:

هشتگ هاي اينستاگرامي براي تبليغات بسيار موثر عمل مي كنند. آن دسته از مشترياني كه با هشتگ ها به دنبال محتواي مورد نظرشان هستند مي توانند به شما دسترسي پيدا كنند. مي توانيد با استفاده از هشتگ هاي شخصي سازي شده، هشتگ هاي مرتبط با كسب و كارتان و همچنين هشتگ هاي محبوب تعداد بازديد كنندگان­تان را افزايش دهيد. اما دقت كنيد كه در ابتدا براي استفاده از هشتگ زياده روي نكنيد.

  • تبليغات در استوري:

با بروزرساني اينستاگرام و افزوده شدن قابليت استوري، فضاي بسيار مناسبي براي رشد و معرفي كسب و كارها ايجاد گرديد. طبق تحقيقاتي كه انجام گرديده است حدود ۷۰ درصد كاربران اينستاگرام قبل از بازديد از پست ها، استوري هايشان را بررسي مي­‌كنند و همين امر موجب شده تا تبليغات در استوري بسيار پر بازديد و پر بازده باشد. شما مي توانيد در استوري با مخاطبينتان كمي خودماني تر و واقعي تر ارتباط برقرار كنيد و شايد آن قدر به تشريفات ارسال پست و نوشتن كپشن نيازي نباشد. تنها يك عنوان خوب و تصوير جذاب مي تواند مخاطب شما را به صفحه اينستاگرام­تان هدايت كند.

بررسي تغييرات اخير اينستاگرام

اينستاگرام ماركتينگ چيست

۱.افزايش طول زماني تمامي ويديو ها در اينستاگرام

آيا آماده ايد كه ويديوهايي با زمان بيشتر در اينستاگرام اپلود (بارگذاري) نماييد ؟

اين نكته اي مهم براي اينستاگرام ماركتينگ بسيار مهم مي باشد.

به احتمال زياد از تغييرات زماني اينستاگرام با خبر هستيد؛ زمان اين ويديو ها در محدوديت زماني ۱۵ تا ۶۰ ثانيه قرار گرفته است. تمامي كاربرهاي اين نرم افزار با آخرين اپديت، از اين قابليت با خبر و قادر به اين كار هستند.

شما مي توانيد مستقيما با استفاده از اينستاگرام ويديو هاي خود را فيلم گيري نماييد؛ و يا از گالري و كتابخانه ويديويي خود براي اين امر استفاده كنيد.

در اين ورژن از اينستاگرام، مي توانيد فيلتر هاي مختلف براي پست هاي خود استفاده نماييد و آنها را زيبايي سازي نماييد، صداي ويديو را قطع و وصل نماييد و حتي براي پست هاي عكس مناسب براي كاور پست هاي خود ايجاد نماييد.

با اين تغييرات، مي توانيد ويديو هايي با محتواي بيشتر به انتشار بگذاريد و مطالب بيشتري را در ويديوهاي خود جاي دهيد. به خصوص اگر شما جزء افرادي هستيد ويديو هاي تبليغاتي توليد مي نماييد و نياز به اين داريد كه ويديويي با زماني بيشتري را آپلود مي نماييد.

۲.نمايش تعداد تماشاهاي (ويوها) ويديوي شما و كسب اگاهي درباره ي تماشاگران

با اين بروزرساني، شما مي توانيد تمامي افرادي كه ويديو هاي شما را تماشا كردند را به سادگي با نگاه كردن به بخش بالايي كامنت ويديويي خود، مي توانيد تعداد افرادي ويديوي شما را تماشا نمودند را ببينيد.

زماني كه بر روي شماره اي كه ميبينيد كليك كنيد، مي توانيد افرادي كه ويديو شما را را تماشا كردند، تعداد لايك ها و افرادي كه شما فالو مي كنيد و ويديو شما را تماشا كردند ببينيد.

اين قابليت شما را قادر مي سازد كه ببينيد چه مقدار اشتغال در اين پست ايجاد نموديد. پس اگر ديديد كه تعداد زيادي اين ويديو را تماشا كرده اند ولي تعداد زيادي ان را لايك نكرده ايد متوجه خواهيد شد كه به اندازه اي كه شايد و بايد اين ويديو مورد پسند قرار نگرفته است و پستي جذاب نبوده است.

سعي كنيد براي تقويت اينستاگرام ماركتينگ خود اين موضوع را حتما به ياد داشته باشيد.

۳.هنگامي كه بر روي عكس تبليغاتي كليك مي كنيد، فورا قابليت نياز به عمل (CTA) نمايان خواهد شد.

هنگامي كه كسي بر روي پست تبليغاتي شما كليك مي كند قابليت CTA (قابليت نياز به عمل فوري) كه به پست خود اضافه كرده ايد نمايان خواهد شد. شما مي توانيد به مخاطبين خود اجازه ي ورود به وب سايت و نرم افزار خود را ممكن سازيد البته مربوط به لينكي كه وارد نموديد.

و اما به خاطر داشته باشيد كه اين قضيه درباره ي ويديوها متفاوت است و با كليك بر روي ويديو ها شما تنها قابليت صدا را روشن و خاموش خواهيد كرد و با دو بار كليك كردن ويديو ي مورد نظر خود را لايك خواهيد كرد و اين قابليت فقط براي عكس ها صدق مي كند و با دوبار كليك آنها عكس مورد نظر را لايك خواهيد كرد.

۴.با كليك كردن بر روي پروفايل از پست هاي تبليغاتي، قابليت نياز به عمل دارد.

اگر شما پست هاي تبليغاتي را متصل به پروفايل خود نماييد، و در بخش پروفايل خود قابليت (CTA) را بيافزاييد، اين قابليت بعد از كليك مخاطب شما بر روي پروفايل شما ظاهر خواهد شد و آنها نيز مي توانند انتخاب كنند كه بر روي آن كليك كنند و اين كار را انجام ندهند.

هنگامي كه در حال انتخاب قابليت نياز به عمل خود هستيد متني مناسب را براي آن در بالا و يا پايين لينك خود در نظر بگيريد و بنويسيد. با اين امر شما بايد سعي كنيد كه لينك (CTA) كمپين خود را بهتر و جذاب تر بيان و نمايان نماييد.

اين نكته را تمامي پست هاي تبليغاتي خود به ياد داشته باشيد.

۵.نمايان كردن خوراك (feed) وب سايت با الگوريتم منظم

هنگامي كه مردم بر تغيير لوگو ها و تغيير رنگ ها آنها تمركز مي كنند، بزرگترين و مهم ترين امر اينستاگرام كه الگوريتم آن مي باشد فراموش مي شود.  اگر خوب به حساب كاربري اينستاگرام خود توجه كنيد متوجه اين خواهيد شد كه پست هاي شما در نظم درست و مطلوبي قرار ندارند و بايد بايد مرتب شوند. و اگر نزديك تر دقت نماييد ميبينيد كه لايك ها و كامنت هاي شما در نظم مناسبي قرار ندارند براي مثال پست شما ۱۰ لايك دارد و هيچ كامنتي در ان وجود ندارد پس به مشتاق كردن و اشتغال زايي براي ايجاد كامنت و لايك ها ي بيشتر باشيد تا قادر به رعايت الگوريتم اينستاگرام باشيد.اينستاگرام ماركتينگ يكي از بهترين راه هاي ديجيتال ماركتينگ به حساب مي آيد.

نقش اينستاگرام در سئو

اينستاگرام ماركتينگ چه تاثيري در سئو سايت دارد؟

يكي از رايج‌ترين راه‌هاي فروش محصولات كه هنوز هم طرفداران خود را دارد داشتن وبسايت مي‌باشد؛ البته لازم به توضيح است شبكه‌هاي اجتماعي در اين زمينه از وبسايت‌ها پيشي گرفته‌اند زيرا تأسيس سايت مخصوصاً وبسايت‌هاي فروشگاهي هزينه‌ي دارد در حالي كه شما بدون پرداخت هزينه مي‌توانيد در اينستاگرام صفحه‌اي را راه اندازي كرده و در آن مشغول به فروش محصولات خود شويد. از اين رو بسياري از كسب و كارها براي فروش كالاهاي خود و كسب درآمد بيشتر در كنار داشتن وبسايت داراي پيج اينستاگرام يا كانال تلگرام نيز هستند.

اما ممكن است براي برخي اين سؤال به وجود آيد كه قرار دادن لينك وبسايت در بيو صفحه‌ي اينستاگرام چگونه موجب بهبود سئو سايت خواهد شد؟ همانطور كه مي‌دانيد يكي از معيارهاي گوگل جهت رتبه بندي وبسايت‌ها بر اساس تعداد بازديدها و زماني است كه كاربران در يك سايت مي‌مانند. در صورتي كه شما پيج فعال و پرمخاطبي در اينستاگرام داشته باشيد و لينك وبسايت خود را در  قسمت بيو آن قرار دهيد مشخصاً افراد زيادي براي ثبت سفارش و آگاهي از قيمت كالاها از سايت‌تان بازديد خواهند كرد. با افزايش تعداد بازديدكنندگان از وبسايت‌تان گوگل اينگونه برداشت خواهد كرد كه حتماً سايت شما براي كاربران مفيد بوده و محتواي جذابي دارد كه از آن بازديد مي‌شود؛ پس رتبه‌ي سايت شما بهبود مي‌يابد تا افراد بيشتري بتوانند با سايت‌تان آشنا شوند و از محتواي آن استفاده نمايند.

نتيجه گيري به منظور اينستاگرام ماركتينگ

تمام ويژگي­‌ها و توصيه‌­هايي كه در اين مقاله از ياراپلاس ارائه شد براي اينستاگرام ماركتينگ مفيد هستند كه از طريق آن مي ‌توانيد به درآمدي بيش از آنچه كه در ذهن داريد برسيد. علاوه بر رعايت نكات گفته شده، بهتر است كه در هنگام توليد محتوا اين نكته را در نظر داشته باشيد كه مطلب خود را مختص اينستاگرام (و نه ديگر شبكه­‌هاي اجتماعي) توليد كنيد؛ اگر اين نكته را رعايت كنيد مطمئن باشيد كه مخاطب خاص شبكه­‌ اجتماعي اينستاگرام براي خود پيدا كرده‌­ايد و شما در بحث اينستاگرام ماركتينگ توانسته ايد به نوعي برند دسته يابيد.

شركت تبليغاتي

۸۵ بازديد

تبليغات يكي از راه‌هاي مهم براي معرفي و رشد برند در هر كسب و كاري است. شما در هر جايگاهي كه باشيد به تبليغات و ديجيتال ماركتينگ نياز خواهيد داشت. اين تصور كه تبليغات فقط مربوط به شركت‌هاي تازه تاسيس است، كاملا اشتباهه. مثلا برند هاي مطرحي مانند اپل، سامسونگ، نوشابه پپسي يا كوكاكولا و حتي فروشگاه آمازون با تمام معروفيت و محبوبيتي كه دارد بودجه زيادي را به اين امر اختصاص مي‌دهند.
يكي از دغدغه‌هاي اساسي مديران انتخاب شركت تبليغاتي حرفه اي و مناسب براي رشد برند و فروش كسب و كارشان است. شما كه در حال مطالعه اين مقاله هستيد احتمالا به دنبال يك شركت تبليغاتي در مشهد براي سپردن تبليغات خود هستيد.
در اين مقاله از ياراپلاس به بررسي فاكتورهاي مهم براي انتخاب يك شركت تبليغاتي حرفه‌اي مي‌پردازيم، همچنين خلاصه اي از آنچه يك آژانس ديجيتال ماركتينگ ارائه مي‌دهد را مي‌خوانيم.

معيارهاي انتخاب بهترين شركت تبليغاتي در مشهد

در انتخاب شركت تبليغاتي بايد بسيار دقت كرد چرا كه يك شركت تبليغاتي حرفه‌اي نقش مهمي را در ايجاد برند موثر و افزايش فروش ايفا مي‌كند. بسياري از شركت‌ها در ابتدا وعده‌هاي بزرگي را به مشتري مي‌دهند و آن ها را براي عقد قرارداد ترغيب و تشويق مي‌كنند. اما در پايان نمي‌توانند وعده‌هاي خود را عملي كنند و چيزي جز سردرگمي، نارضايتي و اتلاف وقت براي مشتريان باقي نمي‌گذارند.
در ادامه به 7 ويژگي اساسي يك شركت تبليغاتي موفق اشاره مي كنيم كه پيروزي در اين صنعت بايد در يك مجموعه قوي وجود داشته باشد. اين ويژگي ها موفقيت شما را تضمين مي‌كنند. با ما همراه باشيد.

شركت تبليغاتي در مشهد

۱.داشتن تيم حرفه اي

مهارت هاي كاركنان يك شركت، نقش بسيار مهمي را در موفقيت و رشد شركت ايفا مي‌كند. يك شركت تبليغاتي از افراد حرفه‌اي كه در حوزه هاي متفاوت اما مرتبط با تبليغات فعاليت مي‌كنند، تشكيل شده است.
اعضاي تيم شامل متخصصان مجرب در حوزه طراحي گرافيك، طراحي وب، كارشناس سئو و توليد محتوا ساير حرفه‌ها هستند. اين افراد به خوبي مي‌توانند به نيازهاي مشتريان پاسخ دهند و مشتري را راضي نگه دارند.
اعضاي تيم بايد خلاق، با انگيزه، علاقه‌مند و ريسك‌پذير باشند. يكي ديگر از مواردي كه شركت هاي تبليغاتي امروزه به شدت به آن نياز دارند، بكارگيري متخصصان حوزه ديجيتال است. به دليل اينكه امروزه افراد، بيشتر وقت خود در فضاي مجازي و اينترنت مي گذرانند بايد در اين فضا فعال‌تر بود و استراتژي هاي مناسبي براي حضور در حوزه ديجيتال داشته باشند.

۲.ارتباطات اثربخش

بدون شك ارتباطات خوب و قوي لازمه‌ي موفقيت هر كسب و كاري است. عدم وجود ارتباطات خوب در بلندمدت مانع رشد تيم مي‌شود به نحوي كه نمي‌توانند يك كمپين تبليغاتي خوب و موثر را راه‌اندازي كنند. اين ارتباطات صحيح بايد بين اعضاي تيم و همچنين كاركنان با مشتريان وجود داشته باشد. ارتباطات موثر و عالي با مشتري باعث مي‌شود كه او هميشه به برند شما وفادار بماند.

۳.خلاقيت

يكي از عوامل بسيار مهمي كه باعث مي‌شود يك كسب و كار از ساير رقبايش متمايز شود، وجود خلاقيت در تبليغات است. يك تيم حرفه‌اي از افرادي خلاق تشكيل شده است كه با ارائه‌ي ايده‌هاي خلاقانه و متفاوت، بهترين روش هاي تبليغات اينترنتي را به شما معرفي كنند.
اين فاكتور برگ برنده شما در بازار رقابتي موجود است. پس مي توانيد با بررسي نمونه كارهاي شركت تبليغاتي، به خلاقيت آن‌ها در تدوين استراتژي‌هاي تبليغاتي پي ببريد.
اگر براي دگرگون كردن كسب و كار خود به دنبال ايده‌هاي نو و خلاقانه هستيد، بدنبال مجموعه هايي باشيد كه از خودشان سبك خاص و خلاقيت بلقوه اي را نشان داده اند.

۴.قابليت اجرا

همانطور كه مي‌دانيد يك ايده‌ي متفاوت، مشتري را سر ذوق مي‌آورد و  كمك مي‌كند تا برند شما در ذهنش تثبيت شود. اما اين پايان كار نيست. يك ايده‌ي خوب بايد در عمل خوب اجرا شود و قابليت پياده‌سازي داشته باشد. يك شركت تبليغاتي موثر بايد بتواند به درستي ايده‌هايي كه در ذهن دارد و همچنين ايده‌هايي كه در ذهن مشتري است را اجرا كند و به مرحله انجام برساند.
گاهي اوقات شركت‌ها در ابتدا وعده‌هاي بسيار عالي مي‌دهند اما در پايان، كاري تحويل مي‌دهند كه بسيار متفاوت از ايده اوليه است. پس هميشه به دنبال يك تيم اجرايي موفق كه سابقه ي اجراي طرح هاي بزرگ و استفاده از روش هاي تبليغاتي اينترنتي موثر را داشته است، باشيد. در اين صورت مطمئن باشيد كه در موعد مقرر كار خود را با كيفيت بالا تحويل مي‌گيريد.

تبليغات در مشهد

۵.مهارت‌هاي حل مسئله

هيچ كسب و كار بدون مشكلي وجود ندارد و آژانس‌هاي ديجيتال ماركتينگ هم از اين قاعده مستثني نيستند و امري بسيار طبيعي است. مساله‌اي كه حائز اهميت است، توانايي حل مساله در كوتاه‌ترين زمان ممكن است. اعضاي يك تيم حرفه اي بايد بتوانند به سرعت مشكلات را تشخيص دهند و در كوتاه‌ترين زمان آن‌ها را برطرف كنند تا در اجراي كار مشكلي پيش نيايد و در زمان مقرر كار تحويل داده شود.

۶.حضور آنلاين قوي

يك از معيارهاي مهم براي انتخاب شركت تبليغاتي كه قصد معرفي محصول يا خدمت را دارد اين است كه بتواند پس از ارائه و معرفي محصول، آن را به فروش برساند. به اين نكته دقت كنيد كه آژانس بازاريابي مورد نظر شما حضور آنلاين قوي داشته باشد. حضور آنلاين قوي به اين معناست كه سايت خوبي داشته باشد و در نتايج گوگل از جايگاه مناسبي برخوردار باشد. شبكه‌هاي اجتماعي شركت را مانند اينستاگرام و تلگرام را بررسي كنيد تا متوجه ميزان محبوبيت شركت تبليغاتي شويد.
امروزه ديگر اهميت ديجيتال ماركتينگ بر كسي پوشيده نيست. اين موارد به شما كمك خواهد كرد تا به اعتبار سايت پي ببريد و بتوانيد به آن‌ها براي تدوين استراتژي اعتماد كنيد و از يك شركت تبليغات در مشهد كمك بگيريد.

۷.بانك اطلاعاتي قوي

شركت‌هاي تبليغاتي بزرگ بايد داده‌هاي قوي و معتبري داشته باشند. اين داده ها به آن‌ها در آناليز مشتريان و رقيبان شما كمك خواهد كرد. با تجزيه و تحليل داده‌ها باعث مي‌شود يك استراتژي خوب براي ديجيتال ماركتينگ شما ارائه كنند. گاهي از طريق تحقيقات جامع و گاهي به رسانه هايي كه خود شركت تبليغات آن ها را هدايت و مديريت مي‌كند اين آمار و اطلاعات سودمند بدست مي‌آيند.

شركت تبليغاتي در مشهد

آژانس ديجيتال ماركتينگ ياراپلاس

ياراپلاس با هدف جهت دهي به پيشرفت مجموعه هاي مراجعه كننده و آماده سازي بستري براي رشد در دنياي ديجيتال، به افزايش فروش و برندينگ در فضاي آنلاين و هوشمند سازي كسب و كار ياري مي‌رساند. دنياي ديجيتال امروز نيازمند تفكري پويا تر و خلاق تر است و ما اين فرهنگ كاري را ابتدا در خانواده‌ي خود اجرا و سپس به مشتريان انتقال مي‌دهيم.

در اين مسير ديجيتالي شدن زندگي مردم و كسب و كار ها چيزي كه همواره پر اهميت است داشتن يك شناخت كامل از محيط و انتخاب هوشمدانه ي مخاطب هدف است. همانگونه كه ما در تمام خدماتمان برنامه ريزي و تبيين استراتژي مناسب را در اولويت كارهايمان قرار داده ايم، در مواردي مثل توليد محتوا و فرآيند خلق محتوا نيز آناليز بازار و محيط و شناخت از مخاطب هدف قسمت مهمي ار كار است و بعد از انتخاب مخاطب هدف، نوبت برنامه ريزي براي توليد محتوا مناسب و انتخاب استراتژي صحيح براي شروع گفتوگوي هدفمند و موثر با اوست.

خلاصه خدمات ديجيتال ماركتينگ ياراپلاس

  • نياز سنجي و انتخاب اهداف قابل اندازه گيري
  • شناخت مخاطب هدف جمع آوري بانك اطلاعاتي مشتريان
  • تحليل رقبا و بازار
  • شناسايي و انتخاب بهترين رسانه ها با توج به نياز و بودجه
  • طراحي شعار و سناريو اجرايي كمپين
  • توليد محتواي مرتبط
  • طراحي فرم هاي گزارشدهي
  • اجرا و پياده سازي عمليات
  • مديريت رسانه ها و مديريت محتوا
  • آناليز فعاليت ها و بازخورد گيري
  • هدف گذاري بعدي
  • پشتيباني و بهبود مستمر
  • بازاريابي موتور هاي جستوجو
  • سئو و بهينه سازي براي موتور هي جستوجو
  • تبليغات كليكلي
  • تبليغات بنري
  • اينفلوئنسر ماركتينگ
  • بازاريابي پيامكي
  • بازاريابي شبكه هاي اجتماعي
  • بازريابي موبايلي
  • تبليغات در اپليكيشن هاي موبايل
  • ايميل ماركتينگ
  • بازاريابي از طريق همكاري در فروش
  • بازاريابي ويروسي
  • كلوپ مشتريان
  • فروش جشنواره اي و مسابقه اي
  • استراتژي محتوا
  • بازاريابي محتوايي
  • توليد محتواي شبكه هاي اجتماعي و وبسايت
  • توليد محتواي گرافيكي، ويديويي، متني و …
  • آناليز محتوا
  • گزارشگيري از وبسايت و شبكه هاي اجتماعي
  • ريپورتاژ آگهي
  • تبليغات اسپانسري
  • كمپين هاي 360 درجه تبليغاتي
  • ارتباطات مجازي
  • رويداد ها و سمينار هاي آنلاين
  • پوشش خبري و خبرنامه ها

شركت تبليغاتي در مشهد

ياراپلاس، بهانه اي براي شروع گفت و گو با مشتري

داد و فرياد در بلندگو؟ يا گپ و گفت با مشتري؟  انتخاب شما كدام است؟

ياراپلاس براي شما مي‌تواند بهانه اي باشد براي آغاز يك گفتوگوي صميمانه با مشتري؛ و به شما ياري مي‌رساند تا با هوشمند سازي كسب و كار و استفاده از تكنيك هاي نوين بازاريابي ديجيتال به گونه اي موثر تر و جذاب تر پيام خود را در ذهن مخاطب ماندگار كنيد.

مخاطب امروزي كمتر از هر موقع حوصله خواندن و نوشتن داشته و هيچ كس ديگر تمايلي براي گوش دادن به تبليغات ندارد؛ پس چطور بايد خدماتي كه مي‌تواند راه حلي براي مشكلات مشتريانتان است را به آنها معرفي كنيد؟

شكل درست اين كار را با استراتژي حضور در دنياي مجازي و دانش و تكنيك هاي بازاريابي محتوايي مي‌توانيد اجرا كنيد كه كافيست برنامه ديجيتال مارتينگ كسب و كار خود را به يك آژانس ديجيتال ماركتينگ متخصص و متمركز بسپاريد.

كارگروه طراحي، گرافيك، سناريونويسي تبليغات، مهندسي اجتماعي و كارشناسان بازاريابي در كنار هم سبب توليد خلاقانه ترين آثار شده كه بي ترديد شما در همكاري با ياراپلاس از كار حرفه اي با استفاده از فناوري هاي روز دنيا، نهايت لذت را خواهيد برد.

اين اعتماد ارزش امتحان كردن را دارد.

اصلي‌ترين بخش‌هاي يك شركت تبليغاتي در مشهد

يك شركت تبليغاتي در مشهد اگر بخواهد در توليد تبليغات موثر واقع شود بايد از 6 بخش اصلي كه براي همه‌ي شركت‌هاي تبليغاتي يكسان است، تشكيل شده باشد.

  1.     خدمات پروژه/ اجرايي؛ اين خدمات شامل برقراري ارتباط با مشتريان و توليد گزارشات و طرح‌هاي اوليه توسط مديران پروژه و دريافت هزينه‌هاي پرداختي از سوي مشتريان است كه به نوعي مي‌توان گفت كه اين بخش به عنوان يك پل ارتباطي عمل مي‌كند تا ارتباط مشتريان را با بخش‌هاي مختلف شركت برقرار كنند.
  2.     برنامه ريزي پروژه؛ همانطور كه از نام آن پيداست، در اين بخش مديران و متخصصان پروژه به انجام تحقيقات و بررسي نيازمندي‌هاي مشتري مي‌پردازند و در نهايت استراتژي‌ها و تفكرات راهبردي را با تحقيقات تلفيق مي‌كنند تا براي اجرا در اختيار تيم‌هاي اجرايي قرار دهند.
  3.     دپارتمان خلاقيت؛ در معرفي ويژگي‌هاي يك شركت تبليغاتي گفتيم كه خلاقيت مهم‌ترين ركن در اجراي تبليغات است. پس اگر يك شركت تبليغاتي فاقد اين بخش باشد، هيچ شهرت و موفقيتي نمي‌تواند به دست بياورد. نيروهايي كه در اين بخش كار مي‌كنند فعاليت‌هاي متنوعي را انجام مي‌دهند  تا به اين واسطه تبليغات معنا و مفهوم پيدا كند.
  4.     امور مالي و حسابداري؛ در راستاي تمامي فعاليت‌هايي كه كاركنان يك شركت انجام مي‌هند، هدف به دست آوردن پول است كه امور مالي و حسابداري به عنوان يك مركز براي انجام مبادلات پولي در اين شركت‌ها مشغول به فعاليت هستند.
  5.     خريد رسانه؛ براي اجرا و به نمايش درآوردن تبليغات، شركت‌هاي تبليغاتي بايد فضاهاي رسانه‌اي همچون تلويزيون، راديو، پوسترها، مجلات، روزنامه‌ها را براي مدت زماني معلوم خريداري نمايند.
  6.     توليد؛ يك شركت تبليغاتي هر چقدر هم براي به وجود آوردن ايده‌هاي خلاقانه تلاش كند باز نتيجه‌اي بدست نمي‌آورد مگر اينكه ايده‌ها توسط بخش توليد وارد مرحله عمل و سپس اجرايي شوند.

شركت تبليغاتي در مشهد

تاثير تبليغات در پيشرفت كسب و كار شما

پس از بيان نكاتي در خصوص انتخاب شركت تبليغاتي در مشهد و آشنايي با ويژگي‌هاي حرفه‌اي ترين‌هاي اين حوزه، نياز است تا در اين ميان به اين نكته توجه كنيد كه كار شركت‌هاي تبليغاتي، انجام تبليغات براي شركت‌ها و سازمان‌هاي مهم با شركت‌هاي بزرگي مي‌باشد كه براي ارزش بخشيدن به برند و محصولاتشان و جذب مشتريان بيشتر، به كمك شركت‌هاي تبليغاتي نياز پيدا مي‌كنند و به هيچ عنوان روش‌هاي سنتي و قديمي را براي تبليغات برند خود مناسب نمي‌بينند. از اين رو ياراپلاس اينجاست تا با تيمي مجرب و حرفه‌اي در زمينه انجام تبليغات كارآمد با به‌روزترين متدها و اجراي ايده‌هاي ناب و خلاقانه به شما در پيشرفت و گسترش كسب و كارتان كمك كند.

شركت تبليغاتي در مشهد

شركت هاي تبليغاتي برتر جهان

تبليغات فقط براي شركت‌هاي تازه تاسيس شده نيست كه فكر كنيد هر كسب و كاري كه تازه راه‌اندازي مي‌شود نياز دارد تا با تبليغات خود را به سطوح بالاتر برساند. اين تفكر كاملا اشتباه است چرا كه شركت‌هاي بزرگ با وجود محبوبيت بسياري كه در بين طرفداران خود دارند باز هم به تبليغات روي مي‌آورند تا با اين كار علاوه بر حفظ مشتريان قبلي، مشتريان و كاربران بيشتري را جذب فعاليت‌هاي خود كنند.

تبليغات به نوعي اولين و تنها راه‌حلي است كه مديران كسب و كارها روي پيش خود دارند تا بتوانند از آن به عنواني پلي براي رسيدن به اهدافشان استفاده كنند.

تبليغات جز مهمي از هر كسب و كار است يعني در واقع اگر فرد يا شركتي بخواهد در كسب و كار خودش موفق شود بايد حتما يك كمپين تبليغاتي براي خود راه بيندازد. به جرات مي توان گفت هر فرد عادي نمي تواند بسيار خوب و در سطح بالا به كار تبليغاتي بپردازد و شما نياز به دانش منحصر به فردي در اين زمينه داريد. اكنون مي خواهيم شما را با چند شركت تبليغاتي موفق آشنا نماييم. با ما همراه باشيد.

Ogilvy

يكي از شركت هاي تبليغاتي موفق دنيا را مي توان Ogilvyمعرفي نمود. اين آژانسي تبليغاتي واقع در نيويورك مي باشد كه فعاليت هاي بازاريابي و روابط عمومي زيادي دارد. در ابتدا اين آژانس به نام لندن در سال 1850 توسط ادموند ماتر شروع به كار كرد و  بعدها در سال 1964 با آژانس ديويد اگيلوي كه در سال 1948 تاسيس شده بود، ادغام گرديد. بايد بدانيد اين شركت بخشي از گروه WPP مي باشد كه درآمد آن از يكي از بزرگترين شركت هاي بازاريابي و آژانس هاي تبليغاتي در جهان حاصل مي گردد.

شركت تبليغاتي در مشهد

McCann Worldgroup

مك كن يكي ديگر از آژانس هاي تبليغاتي برتر جهان است كه در بيش از 120 كشور شعبه دارد. مك كن را گروهي از “گروه شركت هاي اينترپابليك” شكل داده اند كه يكي از 4 شركت بزرگ تبليغاتي در اين صنعت مي باشند. گروه جهاني McCannيكي از سرويس هاي جهاني بازاريابي مي باشد كه از McCann گروه تبليغاتي MRM/ Mccan   بازاريابي ديجيتال و مديريت روابط  Momentom worldwide ( آزمايش تجربه برند در بازار)، مركز سلامت McCann  حرفه اي / ارتباطات DTC) ، CRAFTبومي سازي جهاني و توليدUM مديريت رسانه  Weber Shandwick روابط عمومي Future Brand مشاوره/ طراحي و PMK_BNC  سرگرمي، برند، فرهنگ عمومي تشكيل شده است.

Mullen

مي خواهيم يكي از بهترين آژانس هاي تبليغاتي آمريكايي يعني  Mullen را به شما معرفي كنيم. اين شركت در سال 1970 توسط جيم مالن در بوستون تاسيس شد و از همان جا فعاليت خود را در اين عرصه آغاز نمود. يكي از دلايل موفقيت شركت Mullen اين اين است كه استفاده از رسانه هاي اجتماعي را از همان ابندا شروع نمود و توانست مشتريان وفاداري را براي خود ايجاد كند. اين شركت در سطوح عالي توليد محتوا، برنامه ريزي براي برند، طراحي براي تجربه مصرف كنندگان، تحليل كارايي، و تحليل اثرات فناوري و توليدات ديجيتال قرار دارد. اين شركت سومين شركت در رده بندي بهترين شركت هاي كشور آمريكا قرار دارد. Mullenيكي از 10 آژانس تبليغاتي برتر در زمينه بازاريابي هاي نوآورانه و شركت هاي تبليغاتي مي باشد. در سال 2017 اين آژانس توانست به عنوان خلاقانه ترين آژانس روابط عمومي سال را به خود اختصاص دهد. شركت Mullenدر اين سال در دو كمپين خارق العاده با شبكه نتفليكس همكاري نمود.

شركت تبليغاتي در مشهد

Dentsu

يكي از موفق ترين شركت هاي دنيا را مي توان Dentsu معرفي كرد اين بازار در دنياي تبليغات غوغايي به پا نموده كه نه تنها ژاپن بلكه كشورهاي ديگر جهان را هم تحت تاثير خود قرار داده است. هم چنين اين شركت يك رسانه چند مليتي و يك شركت ارتباطات ديجيتال نيز مي باشد كه دفتر آن در لندن توسط جرين بالمن تاسيس شد. جالب است بدانيد، اين شركت توانايي بر عهده گرفتن بيش از 30 درصد از تبليغات عمده ژاپن را دارد. در سال هاي اخير اين شركت به گونه اي شهرت يافت كه پاي خود را حتي فراتر از آسيا نيز گذاشت. اولين موفقيت بزرگ اين شركت خريد آژانس تبليغاتي McGarry Bowen در نيويورك بود. اين موفقيت ها با خريد شركت Ageis كه تحت مالكيت شبكه جهاني رسانه اي ” Carat and Vizeum ” بود نيز ادامه يافت.

خدمات ياراپلاس به عنوان شركت تبليغاتي در مشهد

فيلم و عكس

كلام و متن كارايي خود را از دسته داده‌اند و آن قدرت و اهميت سابق را ندارند و محتواهاي بصري از قبيل فيلم و عكس جاگزين كلام و متن شده زيرا كه عموم افراد جامعه به چشم‌هايشان اعتماد مي‌كنند.
حال براي معرفي برند خود به عموم مردم نيازمند تبليغات بصري هستيد تا با تبليغ موفق، در كسب‌وكارتان نيز موفق شويد.
در عصر حاضر، تبليغات بيشتر از اينكه صنعت باشد يك نوع هنر است و ياراپلاس با دراختيار داشتن نيرو‌هاي متخصص و ماهر به دنبال جلب رضايت مشتري است و سعي كرده تا براي داشتن تبليغات موفق‌تر از ويژگي‌هاي هنري نيز استفاده كند.

سئو در سايت فروشگاهي

سئو

برخي از كسب‌وكار‌هاي نوپا، با توجه به هزينه و زماني كه براي تبليغات صرف كرده‌اند اما بازخورد مناسبي از مردم دريافت نكرده‌اند.
تمام تلاش شركت‌ها و سازمان‌ها در تبليغات ديده شدن تبليغ است و هزينه‌هاي زيادي را براي طراحي بروشور و تيزر‌هاي تبليغاتي صرف مي‌كنند در صورتي كه مي‌توان با داشتن يك سايت با كيفيت و رتبه بالا  در هزينه‌ها صرفه‌جويي كرد و مقداري از مششتريان  را از طريق اينترنت و موتور‌هاي جستوجو جذب كرد.
سئو با قابليت معرفي بهتر سايت به موتور‌هاي جستوجو باعث ديده شدن محصول و خدمات يك شركت يا سازمان مي‌شود.
تيم سئو ياراپلاس در تلاش است تا با بهره‌گيري از نيرو‌هاي خبره و ماهر، شما را در زمينه تبليغات اينترنتي همراهي كند و باعث بهبود رتبه سايت شود. لازم به ذكر است كه سايتي كه سئو نشود فقط خرج اضافي براي شركت داشته و نمي‌توان از آن هيچ بازخورد مثبتي دريافت كرد.

تبليغات محيطي

تبليغات محيطي براي آشناي بيشتر مردم با برند‌هاي مختلف از اهميت زيادي برخوردار است. بسياري از افراد جامعه به اينترنت و فضاي ديجيتال دسترسي ندارند و شركت‌ها با انجام تبليغات مجازي بخشي از مخاطبان خود را از دست مي‌دهند. ياراپلاس با صرف وقت به فكر نياز‌هاي مشتريان خود بوده و در انواع مختلف تبليغات محيطي در كنار شماست. براي آشنايي با تبليغات محيطي و انواع آن مي‌توانيد مقاله مربوطه را بخوانيد.

طراحي سايت در مشهد

طراحي سايت

از ديگر خدمات  ياراپلاس مي‌توان به طراحي سايت بر اساس نياز مشتري اشاره كرد. طراح وب سايت در تلاش است تا يك پايگاه اينترنتي براي معرفي و آشنايي مردم با خدمات و محصولات شركت ايجاد كند. در طراحي سايت به تيم دونفري نياز است تا در بخش‌هاي back-end و front-end  فعاليت كنند.
نوشتن كد‌هاي متنوع براي ايجاد ساختار اصلي سايت توسط متخصص طراحي back-end انجام مي‌شود و همچنين از متخصص طراحي front-end براي بهبود وضعيت سايت استفاده مي‌شود.

كمپين تبليغاتي

كمپين تبليغاتي ارزيابي دقيقي در مورد اثربخشي آن وجود ندارد. شركت تبليغاتي با گسترش برنامه‌هاي تبليغاتي خود به مرور با اثر بخشي نسبي رسانه‌ها و روش مختلف تكنيك‌هاي تبليغاتي آشنا مي‌شوند و مي‌تواند برنامه مناسب براي مشتريان طراحي كنند.
شركت تبليغاتي ياراپلاس باسابقه كاري بالا و كسب تجارب گوناكون در زمينه تبليغات توانسته باعث بهبود كسب‌وكار بسياري از شركت‌ها و سازمان‌ها شود.
شركت‌هاي تبليغاتي نامعتر به دليل عدم علم و آگاهي در  زمينه تبليغات مي‌تواند تحديد جدي براي كسب‌وكارها باشند و چه بسيار كسب‌وكار‌هاي كه به دليل اعتماد به اين شركت‌ها باعث هدررفت هزينه خود شده‌اند.

در اينجا مقاله شركت تبليغاتي در مشهد به پايان رسيد و اميدوارم كه مطالب ذكر شده به شما در انتخاب شركت تبليغاتي در مشهد كمك كند. همراهان عزيز در نظر داشته باشيد براي سپردن پلن هاي بازاريابي خود منطقه جغرافيايي مطرح نيست و شما در هر شهري از كشور عزيزمان كه باشيد مي‌توانيد روي خدمات ياراپلاس حساب كنيد. ما در آژانس ديجيتال ماركتينگ ياراپلاس تمام سعي خود را كرده‌ايم تا تمام موارد بالا را در مجموعه‌ي خود اجرا كنيم و شما را به اهدافتان برسانيم. منتظر تماس شما هستيم.