آرشیو دی ماه 1400

آژانس ديجيتال ماركتينگ ياراپلاس، آماده ارائه خدمات تبليغات مجازي براي كسب و كارها، مشاوره رايگان 05137571626

تزریقات CIMZIA در منزل

۱۵ بازديد


تزریقات CIMZIA در منزل برای آموزش تزریق سرم و آمپولدر خانه، با پزشک خویش صحبت کنید. شما یا یک مراقب در مطب پزشک خود آموزش های لازم را برای استفاده از سرنگ از پیش پر شده CIMZIA برای بهبود CIMZIA اخذ خواهید کرد.

بسته بندی محصول CIMZIA الان اغلب برای مریض و سیاره برادر است. ما بسته بندی سرنگ های از قبل پر شده شما را دوباره طراحی کرده ایم. بسته بندی به روز شده به میزان قابل توجهی از مواد اقلیت استفاده می کند، که تأثیرات زیست محیطی CIMZIA را کاهش می دهد، با دستورالعمل های اضافی برای دوز، استفاده، و بعید انداختن درست سرنگ ها که احضار و فهم راحت تر است.
نحوه حفاظت سرنگ های CIMZIA اگر داروی خویش را به تنهایی تزریق می کنید، باید آن را در بسته بندی کبیر با بسته های یخی که محتویات آن را خنک نگه می دارد، اخذ کنید. دارو را از بسته بندی بیرونی خارج کرده و در یخچال در کارتن اصلی خویش در دمای 36 الی 46 درجه فارنهایت (2 الی 8 درجه سانتیگراد) نگهداری کنید الی زمانی که برای تزریق خود حاضر شوید. CIMZIA را از روشنایی محافظت کنید. CIMZIA را در فریزر پیمان ندهید. هرگز نباید یخبسته شود. در صورت لزوم، سرنگ های CIMZIA را می نا در دمای اطاق الی 77 درجه فارنهایت (25 درجه سانتیگراد) در کارتن اصلی نگهداری کرد الی از روشنایی به مدت یک دوره حداکثر لغایت 7 روز محافظت شود. هنگامی که یک سرنگ CIMZIA در دمای اطاق حفاظت شد، آن را مجدد در یخچال قرار ندهید. تاریخ بیرون شدن از یخچال را در جای در عقیده گرفته شده روی کارتن بنویسید و در صورت عدم کاربرد در مدت 7 روز آن را دور بریزید. برای اطلاعات بیشتر در مورد دفع صحیح سرنگ های خود، به www.fda.gov/safesharpsdisposal مراجعه کنید.

تزریق CIMZIA در مطب طبیب گزینه سایر برای اخذ تزریق CIMZIA در مطب پزشک است، از راه یک فرمول پودری که یک متخصص مراقبت های بهداشتی آن را مخلوط، آماده و اجرا می کند. داروی شما به مطب پزشک یا مرکز پزشکی که در آنجا تزریق خود را گرفتن خواهید کرد، ارسال می شود. مطب پزشک شما دارو را سفارش می دهد و هزینه آن را بیمه شما می کند. مطب طبیب شما زمانی را برای اخذ نخستین دوز دارو تعیین می کند. دفتر شدنی است روز پیش یا روز مراجعه شما برای تایید پیمان ملاقات با شما تماس بگیرد. هنگام ورود، HCP احتمالاً بعضی از بررسی‌های اولیه (مانند دما یا خفقان خون) را اتمام می‌دهد تا مطمئن شود که می‌توانید درمان خود را گرفتن کنید. هنگامی که برای اخذ بهبود خویش پروانه گرفتن کردید، یک پرستار یا معاون پزشکی به طور کلی تزریق CIMZIA شما را اجرا می کند. با مطب پزشک خویش در باره مدت زمانی که باید برای بهبود خود برنامه ریزی کنید و اینکه آیا ممکن است بخواهید فردی را با خود بیاورید گفتگو کنید. پس از درمان، کارکنان مطب ممکن است بخواهند پیش از ترک مطب شما را نگریستن کنند. آنها در ضمن بازدیدهای بعدی شما را برنامه ریزی می کنند.

فيلم آخرين پسر

۱۲ بازديد

فيلم آخرين پسر The Last Son 2021 در مورد قانون‌شكني به نام آيزاك لمي (با بازي سم ورثينگتون) است كه متوجه مي‌شود توسط يك پيشگو نفرين شده و به زودي توسط يكي از فرزندانش كشته خواهد شد. حال او براي جلوگيري از اين امر به دنبال فرزندان خود از جمله كال كه مدت‌هاست او را نديده، مي‌رود. اما در حالي كه يك شكارچي جايزه بگير و كلانتر سولومون نيز در تعقيب او هستند، آيزاك بايد هر چه سريعتر راهي براي متوقف كردن فرزندانش و پايان دادن به نفرين پيدا كند و…
درباره فيلم آخرين پسر The Last Son : محصول كشور آمريكا و در ژانر اكشن ، درام مي‌باشد و به كارگرداني Tim Sutton در سال 2021 ساخته شده است. در فيلم آخرين پسر بازيگراني چون Machine Gun Kelly، Sam Worthington، Thomas Jane، و... به ايفاي نقش پرداخته اند.

خدمات سوئيچ و ريموت بنز

۱۰ بازديد

از جمله خدماتي كه براي سوئيچ بنز انجام مي شود مي توان به بازگشايي درب ، ساخت سوئيچ يدك بنز ، تعريف و تعمير ريموت بنز ، تراش تيغه كليد بنز ، خام نمودن كليد ، تعويض قاب و باتري ، كپي سوئيچ و ريموت ، كددهي سوئيچ ، حذف سوئيچ و برداشتن كد سوئيچ اشاره نمود.
از آنجايي كه خدمات ويژه سوئيچ و ريموت از اهميت زيادي بر خوردار است و در صورتي كه مشكلي براي شما پيش بيايد و دسترسي به مركز تخصصي نداشته باشيد دچار مشكل مي شويد. بهترين كار ساخت سوئيچ يدك بنز مي باشد.

تاچ ال سي دي سامسونگ Galaxy S3 mini

۱۰ بازديد

گوشي سامسونگ Galaxy S3 mini داراي تاچ و ال سي دي 4.0 اينچي مي باشد كه بيشتر از 59 درصد از بدنه ي گوشي را تشكيل ميدهد. اين درصد نشان دهنده ي اين است كه حاشيه ي تاچ ال سي دي گوشي سامسونگ Galaxy S3 mini باريك نيست.

رزولوشن اين گوشي 800 * 480 پيكسل مي باشد كه از تراكم پيكسلي 233 پيكسل بر اينچ بهره برده است. اين عدد ارائه‌ ي تصاوير با وضوح خوب را تضمين مي‌كند.

تاچ ال سي دي گوشي سامسونگ Galaxy S3 mini از نوع Super AMOLED مي باشد.
نسبت كنتراست و عمق سياهي در صفحه نمايش AMOLED نسبت به گوشي هايي با صفحه نمايش IPS بيشتر است.

تعويض تاچ ال سي دي Galaxy S3 mini

تعويض تاچ ال سي دي اصلي گوشي Galaxy S3 mini با بهترين كيفيت و در كمترين زمان ممكن در دفتر امداد موبايل تهران انجام ميشود.


كيفيت بارز ال سي دي Y5 II

۱۰ بازديد

LCD گوشي هوآوي واي5 (Huawei Y5 II) كه رزولوشن 720*1280 با كيفيت‌ HD‌ دارد؛ مي‌تواند تراكم مناسب 294 پيكسل بر اينچ را نمايش دهد.

ويژگي LCDهوآوي Huawei Y5 Ii در يك گوشي ميان‌رده، كاملا مطلوب به‌نظر مي‌رسد.

اين نمايشگر 5 اينچي براي انجام هر نوع عملياتي مناسب است و فاصله‌‌ زيادي با يك نمايشگر همه‌ فن‌ حريف ندارد.

نسبت LCDهوآوي Huawei Y5 II به بدنه بيش از 66 درصد بوده كه عمده گوشي هاي هوشمند استاندارد را در بر مي گيرد.

همچنين نبايد آن را يك گوشي هوشمند بدون حاشيه به حساب آورد.

بنابراين در زمينه حاشيه صفحه نمايش، يك اسمارتفون استاندارد در بازار محسوب مي شود.

روشنايي Y5 II

روشنايي كافي و وجود حسگر سنجش نور محيط باعث شده‌اند تا LCDهوآوي Huawei Y5 II‌ نه تنها براي اين بازه قيمتي مناسب باشد.

بلكه بهترين ال سي دي باشد كه در اين بازه‌ قيمتي روي يك گوشي قرار داده‌ شده است.‌

امكان كنترل سردي و گرمي رنگ‌هاي LCDهوآوي Huawei Y5 II از مواردي است كه هوآوي در بخش تنظيمات صفحه نمايش قرار داده است.

ميزان روشنايي LCDهوآوي Hawei Y5 II در زير نور مستقيم آفتاب بسيار مناسب ميباشد.

با آنكه بازتابش شيشه نسبتا زياد است اما مي‌توان در محيط‌هاي خيلي روشن با آن كار كرد.

براي استفاده از گوشي در محيط‌هاي كم نور حداقل روشنايي ال سي دي هوآوي Y5 II مناسب است.

به لطف روشنايي بالا و بازتاب اندك صفحه نمايش شاهد عملكرد درخشان گوشي در زير نور مستقيم خورشيد و محيط‌هاي پر نور هستيم.

كاهش روشنايي تصاوير از زوايا كم‌تر از نمونه‌هاي مشابه‌ است.

كيفيت نمايش رنگ‌ها در نگاه از زوايا نيز تا حد زيادي حفظ شده و رنگ‌ها همچنان زنده نمايش داده ميشوند.

رزولوشن، اندازه، تراكم پيكسلي و حتي روشنايي و تم رنگ؛ همگي در ال سي دي Huawei واي5 II مناسب هستند.

LCDهوآوي Hawei Y5 II براي هر منظوري، تمام آن چيزي است كه نياز داريد.

با خريد تاچ ال سي دي اصلي هوآوي Y5 II هيچ تغييري در ظاهر و كيفيت صفحه نمايش خود نميبينيد و همانند روز اولش ميشود.

تاچ ال سي دي اپل iPhone 5s

۸ بازديد

گوشي آيفون iPhone 5s داراي تاچ و ال سي دي 4.0 اينچي مي باشد كه بيشتر از 60 درصد از بدنه ي گوشي را تشكيل ميدهد. اين درصد نشان دهنده ي اين است كه حاشيه ي تاچ ال سي دي گوشي اپل iPhone 5s قابل ملاحظه است.

رزولوشن اين گوشي 1136*640 پيكسل مي باشد كه از تراكم پيكسلي 326 پيكسل بر اينچ بهره برده است.

تاچ ال سي دي گوشي اپل iPhone 5s از نوع IPS LCD مي باشد.

iPhone 5s به كمك Corning Gorilla Glass كاربر را در مقابل شكستن اين تاچ ال سي دي پشتيباني مي كند.

تاچ ال سي دي گوشي اپل iPhone 5s با پوشش اولفوبيكي كه دارد، كاهش بازتاب نور و لكه دست را براي كاربران خود فراهم مي كند.

تعويض تاچ ال سي دي iPhone 5s

تعويض تاچ ال سي دي اصلي گوشي iPhone 5s با بهترين كيفيت و در كمترين زمان ممكن در دفتر امداد موبايل تهران انجام ميشود.

شارژ باتري اچ تي سي

۱۰ بازديد

نكاتي در مورد شارژ باتري اچ تي سي

قبل از روشن كردن و شروع استفاده از HTC 10، توصيه مي شود باتري را شارژ كنيد.مهم:اگر باتري براي چند روز خالي شده باشد، ممكن است لازم باشد HTC 10 را چند دقيقه قبل از روشن كردن آن شارژ كنيد.براي شارژ باتري فقط از آداپتور و كابل USB نوع C كه با HTC 10 ارائه شده است استفاده كنيد. وقتي شارژ باتري خيلي كم است، مطمئن شويد كه از آداپتور برق براي شارژ استفاده كنيد، نه از اتصال كابل USB به رايانه خود.انتهاي كوچك كابل USB Type-C را در كانكتور USB Type-C قرار دهيد.

سر ديگر كابل USB Type-C را در آداپتور برق قرار دهيد.براي شروع شارژ باتري، آداپتور برق را به پريز برق وصل كنيد.توجه داشته باشيد:به عنوان يك اقدام احتياطي، ممكن است باتري براي جلوگيري از گرم شدن بيش از حد، شارژ را متوقف كند.از شارژ باتري در محيط هاي گرم خودداري كنيد.وقتي از مرورگر وب استفاده مي كنيد و باتري را شارژ مي كنيد، HTC 10 ممكن است گرمتر شود. اين طبيعي است.براي صرفه جويي در مصرف انرژي، پس از اتمام شارژ، آداپتور برق را از پريز برق جدا كنيد.

نحوه بررسي سلامت باتري در اپل واچ

۱۱ بازديد

مانند آيفون و مك، اپل واچ داراي گزينه سلامت باتري است كه به شما امكان مي دهد از طول عمر باتري ساعت خود مطلع شويد. اين تنظيم به شما اطلاع مي دهد كه آيا ساعت شما همچنان همانطور كه در ابتدا طراحي شده بود شارژ قوي دارد (يا اگر باتري با افزايش سن از كار مي افتد).
اگر مشكل برق با ساعت خود داريد، اين اولين تنظيماتي است كه بايد بررسي كنيد.



 اپل تنظيمات سلامت ساعت را به watchOS 7 اضافه كرد، بنابراين اگر قبلاً اين كار را نكرده‌ايد، بايد ساعت خود را به اين نسخه يا جديدتر به‌روزرساني كنيد.
مي‌توانيد سلامت باتري خود را مستقيماً در Apple Watch خود در برنامه تنظيمات آن بررسي كنيد:
برنامه تنظيمات را در اپل واچ باز كنيد.پيمايش كنيد تا ورودي باتري را ببينيد.روي دكمه Battery ضربه بزنيد و گزينه Battery Health را پيدا كنيد.روي سلامت باتري ضربه بزنيد.در اينجا حداكثر ظرفيت باتري خود را خواهيد يافت.برخلاف بسياري از تنظيماتي كه هم در واچ و هم در برنامه Watch در iOS يافت مي‌شوند، اين مقدار فقط در ساعت گنجانده شده است. تنظيمات باتري را در برنامه Watch در آيفون پيدا نخواهيد كرد.
Battery Health حداكثر ظرفيت باتري نصب شده را نشان مي دهد. باتري با حداكثر ظرفيت 100 درصد همچنان در رده جديد قرار دارد. با بالا رفتن سن دستگاه، اين حداكثر ظرفيت به حدي كاهش مي يابد كه دستگاه ديگر قادر به نگه داشتن شارژ نباشد.
از دست دادن ظرفيت در هنگام استفاده انتظار مي رود، بنابراين اگر باتري شما 100 درصد نيست، نااميد نشويد.
اگر باتري اپل واچ شما خراب شود، مي توانيد ساعت را براي ارزيابي به نوار نابغه بياوريد. اگرچه كاربران نمي توانند باتري خود را تغيير دهند، اما اگر خارج از ضمانت نامه استاندارد دستگاه باشيد، اپل با هزينه اندكي اين كار را انجام مي دهد.

چگونه عمر باتري iPad را به حداكثر برسانيم؟

۹ بازديد

نكاتي براي عملكرد بهترباتري آي پدآي‌پد بيشتر يك باتري با صفحه نمايش متصل است.
يكي از قابل توجه ترين ويژگي هاي آي پد، عمر باتري فوق العاده آن است. حتي با داشتن صفحه نمايش با وضوح بالا و يك پردازنده قدرتمند، تبلت اپل عمر باتري 4 تا 6 (يا بيشتر) ساعت را در هوا ارائه مي دهد - تقريباً بهتر از هر تبلت رقيب ديگري. اين يك مزيت بزرگ در كابين خلبان است، زيرا براي تمام پروازها به جز طولاني ترين پروازها دوام مي آورد.
اما تعدادي كار وجود دارد كه مي توانيد براي بهبود عملكرد باتري آيپد خود و حفظ آن در بهترين شرايط كار انجام دهيد. اول، مهم است كه بدانيد iPad (و آيفون، در اين مورد) از چه نوع باتري استفاده مي كند و چگونه كار مي كند. مانند بسياري از لوازم الكترونيكي مصرفي، iPad از يك باتري پليمري ليتيوم يوني استفاده مي كند كه اغلب باتري LiPo ناميده مي شود. اينها در حال حاضر استاندارد دستگاه هاي قابل حمل هستند زيرا چگالي توان بالايي دارند اما بسيار سبك وزن هستند. وقتي به آن فكر مي كنيد، بسيار قابل توجه است كه اپل چقدر باتري بزرگي را در چنين دستگاه باريكي قرار مي دهد. به عنوان مثال، آخرين نسل iPad Pro 12.9 اينچي داراي باتري 9720 ميلي آمپر ساعتي (باتري 36.71 وات ساعت) است، اما وزن آن كمتر از 1.5 پوند است.


يكي ديگر از مزيت هاي اصلي باتري هاي LiPo نحوه شارژ آن ها است. هيچ "اثر حافظه" مانند باتري هاي نيكل كادميوم قديمي وجود ندارد، بنابراين مي توانيد iPad خود را هر زمان كه بخواهيد شارژ كنيد و حتي آن را يك شبه روي شارژر بگذاريد. باتري نيز بسيار سريع شارژ مي‌شود و در عرض چند ساعت به حدود 80 درصد مي‌رسد، در حالي كه 20 درصد آخر بيشتر به صورت قطره‌اي شارژ مي‌شود و بيشتر طول مي‌كشد. اين الگوي شارژ براي خلبانان به خصوص در كابين خلبان بسيار مفيد است. باتري‌هاي LiPo نيز شارژ خود را براي مدت طولاني نگه مي‌دارند، بنابراين يك آي‌پد با شارژ كامل كه به مدت يك ماه ذخيره مي‌شود، همچنان بيشتر شارژ خود را خواهد داشت.
عمر باتري - شارژ سريع باتري iPad.
تا اينجا ما در مورد "عمر باتري" صحبت كرده ايم، به اين معني كه iPad با يك بار شارژ چقدر كار مي كند. اما اپل همچنين "طول عمر باتري" را مشخص مي كند، كه تعداد دفعاتي است كه مي توانيد باتري را قبل از از دست دادن ظرفيت شارژ و تخليه كنيد. آي‌پد به‌گونه‌اي طراحي شده است كه پس از 1000 چرخه شارژ/دشارژ، همچنان 80 درصد ظرفيت باتري خود را داشته باشد. توجه داشته باشيد كه هر بار كه iPad خود را وصل مي كنيد، به عنوان "چرخه شارژ" در نظر گرفته نمي شود. اگر هر روز به مدت 5 روز از 20 درصد از عمر باتري iPad خود استفاده كنيد و هر روز آن را تا 100 درصد شارژ كنيد، اين يك چرخه شارژ خواهد بود. بنابراين 1000 چرخه شارژ در واقع زمان بسيار طولاني است (احتمالا سالها استفاده براي اكثر مردم).


عمر باتري - چرخه شارژ باتري iPad
با در نظر گرفتن اين پيشينه، در اينجا چند نكته براي استفاده حداكثري از باتري iPad خود آورده شده است:
گرما مي تواند به طور دائم عمر باتري را كاهش دهد، به خصوص اگر از iPad خود در دماي بالاتر از 95 درجه فارنهايت استفاده مي كنيد. مطمئناً كابين خلبان مي تواند بسيار داغ شود، بنابراين بهترين توصيه اين است كه هرگز iPad خود را در هواپيما رها نكنيد و هرگز آن را زير نور خورشيد قرار ندهيد. همچنين، شارژ دستگاه در زماني كه بيش از 95 سال است حتي بدتر است، بنابراين اگر اغلب در شرايط گرم پرواز مي كنيد، سعي كنيد شارژ خود را در خانه انجام دهيد. در نهايت، جريان هوا به شما كمك مي كند، بنابراين اگر iPad خود را داغ مي كند، آن را از قاب آن جدا كنيد.شرايط سرد (زير 32 درجه فارنهايت) نيز مي تواند بر عملكرد باتري تأثير بگذارد، اما اين يك مشكل موقتي است. باز هم، شما نبايد آيپد خود را در يك شب سرد در هواپيما ذخيره كنيد، اما پس از گرم شدن باتري، بايد زندگي عادي به شما بدهد.به طور منظم از iPad خود استفاده كنيد. باتري‌هاي ليتيوم يوني براي استفاده سخت طراحي شده‌اند، بنابراين از استفاده و شارژ مجدد iPad خود نترسيد. در واقع، اگر به طور منظم از iPad خود استفاده نمي كنيد، بايد يك بار در ماه يك چرخه شارژ كامل را انجام دهيد (در جايي كه باتري را كاملاً تخليه مي كنيد، سپس آن را تا 100٪ شارژ مي كنيد).اگر قصد نداريد از iPad خود براي مدت طولاني (مثلاً چند ماه) استفاده كنيد، براي بهترين عملكرد، آن را با حدود 50 درصد شارژ ذخيره كنيد. ذخيره آن در 100٪ ايده آل نيست، و ذخيره آن به طور كامل مرده حتي بدتر است. بهترين توصيه اين است كه آن را تا 50 درصد شارژ كنيد، سپس آيپد را كاملا خاموش كنيد و آن را در مكاني خنك نگهداري كنيد.آي پد خود را به آخرين نسخه iOS به روز نگه داريد. علاوه بر بسياري از ويژگي هاي جديد كه اپل هنگام به روز رساني سيستم عامل خود اضافه مي كند، اغلب شامل اصلاحات و بهبود عملكرد باتري مي شود. اين ايده خوبي است كه هميشه آخرين نسخه iOS را داشته باشيد.تنظيمات روشنايي صفحه و راديو بي سيم را براي حداكثر عمر باتري تنظيم كنيد. اگر به حداكثر روشنايي صفحه نياز نداريد، آن را كم كنيد - اين بيشترين تأثير را در تخليه باتري دارد، بنابراين اگر مي توانيد روشنايي كمتري را تحمل كنيد، اين كار را انجام دهيد. به همين ترتيب، اگر در حين پرواز به سرويس داده LTE يا بلوتوث نياز نداريد، اين سرويس‌ها را خاموش كنيد (در اينجا نحوه انجام اين كار آمده است).محدود كردن بازخواني برنامه پس‌زمينه برخي از برنامه‌ها حتي زماني كه در حال اجرا نيستند، مي‌توانند داده‌ها را مختل كنند، و اگر از LTE استفاده مي‌كنيد، اين امر به‌ويژه نياز به انرژي دارد. با رفتن به Settings > General > Background App Refresh، بررسي كنيد كه كدام برنامه‌ها فعال هستند.اگر مشكوك به عملكرد باتري پايين تر هستيد، بهترين نكته اين است كه از ابزار باتري در برنامه تنظيمات براي نظارت بر برنامه هايي كه از عمر باتري استفاده مي كنند استفاده كنيد. iOS براي خاموش كردن پس‌زمينه a بسيار خوب است

باتري آيفون و عملكردآن

۹ بازديد

هر آنچه كه بايد در مورد باتري آيفون بدانيد؟

در آيفون هاي اپل، منصفانه است كه بگوييم باتري كمي رمز و راز است. بر خلاف برخي از رقباي خود، غير قابل جابجايي است، بنابراين بايد اعتماد كنيد كه چيزي كه دريافت مي كنيد واقعا خوب است. هنگام خريد يك آيفون بازسازي شده، باتري خوب به اندازه ظاهري براق مهم است.
خوشبختانه، لازم نيست در تاريكي بمانيد. در اين راهنما، به برخي از سوالات متداول در مورد باتري‌هاي آيفون، از درك سطوح ظرفيت خوب تا عملكرد معمول باتري آيفون در مدل‌هاي مختلف، پاسخ خواهيم داد.
تمام موارد ذكر شده در اين راهنما براي تمامي مدل هاي فعلي و اخير گوشي هاي هوشمند اپل قابل اجرا است. در صورت لزوم، به نحوه عملكرد مدل‌هاي مختلف در مورد باتري‌هايشان اشاره كرده‌ايم. با اين حال، به طور كلي، اين راهنماي جامع باتري آيفون صرف نظر از اينكه به دنبال خريد آيفون 7 يا آيفون 11 هستيد، مفيد خواهد بود.


آشنايي با ظرفيت باتري آيفون با انتشار iOS 11.3 در سال 2018، اپل ويژگي جديدي را معرفي كرد كه مي تواند اطلاعات زيادي در مورد ظرفيت و عملكرد باتري شما به شما بگويد: سلامت باتري. اين دقيقاً مدت زماني را كه آيفون شما بايد بين چرخه هاي شارژ دوام بياورد، در مقياس 0٪ تا 100٪ توضيح مي دهد.
حداكثر ظرفيت باتري گوشي شما به مرور زمان كاهش مي يابد. آيفون‌هاي جديد معمولاً با ظرفيت 100 درصد عرضه مي‌شوند، اما چرخه‌هاي شارژ و آسيب‌هاي احتمالي (مانند قرار گرفتن گوشي در معرض دماي شديد) ظرفيت را كاهش مي‌دهند.
همانطور كه سلامت باتري شما كاهش مي يابد، توانايي آن براي ارائه حداكثر عملكرد نيز كاهش مي يابد.
چه ظرفيت باتري آيفون در شرايط بهينه در نظر گرفته مي شود؟ممكن است فكر كنيد كه از آنجايي كه حداكثر ظرفيت آيفون شما از 100٪ شروع مي شود، اين تنها شرايطي است كه مي توان بهينه در نظر گرفت. با اين حال، اين كاملا درست نيست. اپل هر آيفوني با ظرفيت باتري 80 درصد يا بالاتر را در شرايط مطلوب مي داند.
در واقع، اپل آنقدر در مورد سلامت باتري احساس مي كند كه ضمانت يك ساله آن هر باتري با ظرفيت 80 درصد يا بيشتر را پوشش مي دهد. ديدن آيفون هايي كه پس از يك سال هنوز ظرفيت باتري 95 درصد يا بالاتر دارند، غيرعادي نيست.
دليل آن يك نوع ايمن است: اپل باتري هاي خود را با ظرفيت مازاد توليد مي كند، به اين معني كه در واقع از تمام توان عملياتي بالقوه خود استفاده نمي كند زماني كه وضعيت سلامت باتري آن 100٪ باشد. حتي زماني كه 80 درصد باشد، تلفن شما همچنان در شرايط بهينه كار مي كند.
چگونه وضعيت باتري آيفون خود را بررسي كنيمدر هر آيفوني كه iOS 11.3 يا بالاتر نصب شده است، مي‌توانيد ظرفيت باتري خود را با رفتن به تنظيمات > باتري > سلامت باتري بيابيد. ذكر اين نكته ضروري است كه اين ويژگي فقط براي آيفون 6 و هر مدلي كه بعد از آن عرضه شده است در دسترس است.
در صفحه سلامت باتري، يك معيار ثانويه مهم را نيز مشاهده خواهيد كرد: حداكثر قابليت عملكرد. به دليل تفاوت هاي ظريف ذكر شده در بالا، اين صفحه نمايش ممكن است در واقع مهمتر از ظرفيت باشد.
اگر باتري شما براي پشتيباني از همه برنامه هاي شما به خوبي كار كند، يك پيام ساده خواهيد ديد كه تلفن شما در اوج عملكرد عادي كار مي كند. اگر باتري شما فرسوده شده است و به طور بالقوه نياز به تعويض دارد، هشداري خواهيد ديد كه خراب شده است و بايد تعويض شود.
اگر پيام هشدار را مشاهده كرديد، تلفن شما همچنان كار مي كند، اما زمان بين چرخه هاي شارژ به طور قابل توجهي كوتاه تر خواهد شد. اين پيام فقط زماني ظاهر مي شود كه ظرفيت باتري شما 79٪ يا كمتر باشد.
چگونه عمر و كارايي باتري آيفون خود را افزايش دهيم؟اپل سعي كرده است عمر باتري گوشي هاي خود را از طريق چيزي به نام كنترل عملكرد يا مديريت عملكرد افزايش دهد كه چند سال پيش باعث بحث و جدل شد. مديريت عملكرد عملكرد تلفن شما را از طرف شما كاهش مي دهد تا آيفون را روشن نگه دارد و باتري را ذخيره كند. شما مي توانيد آن را به صورت دستي خاموش كنيد، اما باتري آيفون شما در صورت انجام اين كار خيلي سريع تمام مي شود، زيرا آيفون نزديك به محدوديت هاي خود كار مي كند.


در عوض، انجام اين چند مرحله ساده كه مي تواند عمر باتري گوشي شما را افزايش دهد، با حسن نيت اپل انجام دهيد:
در آخرين به‌روزرساني iOS بمانيد. هر ارتقاي عمده داراي ويژگي هاي جديدي براي حفظ و افزايش عمر باتري است.سعي كنيد گوشي خود را در دماي متوسط ​​بين 16 تا 22 درجه سانتيگراد نگه داريد. هر چيزي بالاتر يا بيشتر از آن ممكن است به باتري ليتيومي شما آسيب برساند.هنگام شارژ از گرماي بيش از حد خودداري كنيد. برخي از قاب‌ها يا سطوح مي‌توانند باعث گرم شدن تلفن شما شوند كه مي‌تواند به باتري آسيب برساند. هنگام شارژ شدن آن را بررسي كنيد تا مطمئن شويد كه خنك مي ماند.گوشي خود را نيمه شارژ نگه داريد. خالي كردن كامل باتري مي تواند باعث تخليه عميق آن شود كه باعث آسيب قابل توجهي مي شود. تخليه باتري پر مي تواند همين اثر را داشته باشد.روشنايي خودكار را روشن كنيد. روشن ترين تنظيمات صفحه نمايش باعث مي شود باتري شما به سرعت تخليه شود، كه شما را مجبور مي كند چرخه هاي شارژ را به سرعت طي كنيد و سلامت باتري را از دست بدهيد.فعاليت پس‌زمينه خود را در Settings > General > Background Refresh بررسي كنيد. تعداد زيادي برنامه در حال اجرا در پس‌زمينه باتري شما را خالي مي‌كند.