نحوه بررسي سلامت باتري در اپل واچ

آژانس ديجيتال ماركتينگ ياراپلاس، آماده ارائه خدمات تبليغات مجازي براي كسب و كارها، مشاوره رايگان 05137571626

نحوه بررسي سلامت باتري در اپل واچ

۱۲ بازديد

مانند آيفون و مك، اپل واچ داراي گزينه سلامت باتري است كه به شما امكان مي دهد از طول عمر باتري ساعت خود مطلع شويد. اين تنظيم به شما اطلاع مي دهد كه آيا ساعت شما همچنان همانطور كه در ابتدا طراحي شده بود شارژ قوي دارد (يا اگر باتري با افزايش سن از كار مي افتد).
اگر مشكل برق با ساعت خود داريد، اين اولين تنظيماتي است كه بايد بررسي كنيد.



 اپل تنظيمات سلامت ساعت را به watchOS 7 اضافه كرد، بنابراين اگر قبلاً اين كار را نكرده‌ايد، بايد ساعت خود را به اين نسخه يا جديدتر به‌روزرساني كنيد.
مي‌توانيد سلامت باتري خود را مستقيماً در Apple Watch خود در برنامه تنظيمات آن بررسي كنيد:
برنامه تنظيمات را در اپل واچ باز كنيد.پيمايش كنيد تا ورودي باتري را ببينيد.روي دكمه Battery ضربه بزنيد و گزينه Battery Health را پيدا كنيد.روي سلامت باتري ضربه بزنيد.در اينجا حداكثر ظرفيت باتري خود را خواهيد يافت.برخلاف بسياري از تنظيماتي كه هم در واچ و هم در برنامه Watch در iOS يافت مي‌شوند، اين مقدار فقط در ساعت گنجانده شده است. تنظيمات باتري را در برنامه Watch در آيفون پيدا نخواهيد كرد.
Battery Health حداكثر ظرفيت باتري نصب شده را نشان مي دهد. باتري با حداكثر ظرفيت 100 درصد همچنان در رده جديد قرار دارد. با بالا رفتن سن دستگاه، اين حداكثر ظرفيت به حدي كاهش مي يابد كه دستگاه ديگر قادر به نگه داشتن شارژ نباشد.
از دست دادن ظرفيت در هنگام استفاده انتظار مي رود، بنابراين اگر باتري شما 100 درصد نيست، نااميد نشويد.
اگر باتري اپل واچ شما خراب شود، مي توانيد ساعت را براي ارزيابي به نوار نابغه بياوريد. اگرچه كاربران نمي توانند باتري خود را تغيير دهند، اما اگر خارج از ضمانت نامه استاندارد دستگاه باشيد، اپل با هزينه اندكي اين كار را انجام مي دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.