مشخصات متمرکز کننده اکسیژن قابل حمل Inogen One G3

آژانس ديجيتال ماركتينگ ياراپلاس، آماده ارائه خدمات تبليغات مجازي براي كسب و كارها، مشاوره رايگان 05137571626

مشخصات متمرکز کننده اکسیژن قابل حمل Inogen One G3

۹ بازديد
راهنمای خرید دستگاه تولید اکسیژن
هنگام استفاده از باتری 16 سلولی کمی تغییر می کند. واحد G3 یک اینچ بلندتر و تقریباً یک پوند وزن بیشتری نسبت به باتری استاندارد 8 سلولی دارد. با این حال، هنگامی که به طور کامل شارژ شود، یک باتری 16 سلولی تا 8.5 ساعت با سرعت جریان تنظیم شده 2 دوام می آورد. و ارتفاع 9.25 اینچ. G3 با باتری 16 سلولی توسعه یافته راه حل اکسیژن قابل حمل ایده آل برای سفرهای اطراف بلوک یا سفرهای دور دنیا است. داشتن عمر باتری بیشتر از باتری 16 سلولی باعث می شود که هر زمان و هر کجا که می خواهید از جای خود بلند شوید و بروید. باتری لیتیوم یونی قابل شارژ دوبل، دستگاه Inogen One G3 POC را بدون نیاز به اتصال به منبع تغذیه خارجی تغذیه می کند. باتری زمانی که در Inogen One G3 POC قرار می‌گیرد، شارژ می‌شود و متمرکز کننده به برق AC یا برق خودرو DC متصل می‌شود.
زمان شارژ مجدد برای یک باتری دوبل تا 9 ساعت است. اکسیژن ساز قابل حمل Inogen One G3 آزادی، تحرک و استقلال واقعی را برای کاربران اکسیژن درمانی به ارمغان می آورد. مجهز به فناوری تحویل هوشمند و وزن کمتر از 6 پوند (با باتری طولانی) دستگاه اکسیژن ساز G3 به اندازه کافی قدرتمند است که اکسیژن را به طور موثر و موثر در طول روز در حالی که شما فعال هستید و برای اکثر کاربران حتی در شب هنگام استراحت فراهم می کند. اکسیژن ساز قابل حمل Inogen One G3 برای استفاده در همه جا در نظر گرفته شده است، زیرا محلول متمرکز کننده اکسیژن شما است. این دستگاه دارای هر دو شارژر AC و شارژر اتومبیل DC است که به شما امکان می دهد از آن در خانه استفاده کنید و آن را با خود در جاده بیاورید.

دیگر نیازی نیست که از اکسیژن خانه خود به منبع اکسیژن قابل حمل خود بروید. با اکسیژن ساز قابل حمل G3، آنها یکی هستند! . Inogen-one-g3-in-car.jpg طراحی شده به عنوان سیستم اکسیژن همه کاره شما به این معنی است که سیستم اکسیژن قابل حمل G3 را می توان در طول روز هنگام فعال بودن و همچنین در طول شب هنگام استراحت استفاده کرد. فناوری تحویل هوشمند در طول دوره‌های استراحت یا خواب برخلاف سیستم‌های اکسیژن سنتی، مانند مخازن قابل حمل، اکسیژن مایع قابل حمل، یا حتی برخی از کنسانتره‌های اکسیژن قابل حمل دیگر، ثابت شده است که Inogen One G3 کاربران را در زمان فعال و در حالت استراحت اشباع نگه می‌دارد.

فناوری تحویل هوشمند برای محیط های در حال تغییر شما بسیار شهودی است و به طور خودکار اکسیژن رسانی را تنظیم می کند تا اکسیژن رسانی در طول خواب را برای اکثر کاربران افزایش دهد. به طور معمول ضربان نفس شما هنگام خواب کند می شود. G3 تنفس های کمتری را در دقیقه تشخیص می دهد و اندازه هر بولوس اکسیژن را طوری تنظیم می کند که همان مقدار اکسیژن در دقیقه را دریافت کنید. فناوری تحویل هوشمند حتی نفس‌های کم عمق دهان را در شب تشخیص می‌دهد، بنابراین یک دوز بولوس اکسیژن بر اساس حجم دقیقه ثابت ایجاد می‌کند. آیا دوست داری پرواز کنی؟ با اکسیژن ساز قابل حمل Inogen One G3، سفر با هواپیما با اکسیژن ساده و آسان است. G3 یک اکسیژن درمانی ایده آل برای کسانی است که از سفر لذت می برند. اکسیژن ساز قابل حمل Inogen One G3 برای استفاده در خطوط هوایی تجاری مورد تایید FAA است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.