شركت تبليغاتي

آژانس ديجيتال ماركتينگ ياراپلاس، آماده ارائه خدمات تبليغات مجازي براي كسب و كارها، مشاوره رايگان 05137571626

پله برقی

۹ بازديد
پله‌های برقی یا پلکان‌های متحرک، پلکان‌های موتوری هستند که افراد را بین طبقات یک ساختمان جابه‌جا می‌کنند. پله برقی که اغلب همراه با آسانسور استفاده می شود، یا در شرایطی که آسانسور غیرعملی است، وسیله ای مناسب، کارآمد و راحت برای سفر افرادی که نیاز به بالا یا پایین رفتن از طریق مجموعه های محدودی از سطوح ساختمان دارند، فراهم می کند - با پنج یا شش طبقه که یک طبقه کاربردی است. حد. برخلاف آسانسورها، پله برقی ها برای استفاده نیازی به زمان انتظار ندارند زیرا با سرعت ثابت به حرکت خود ادامه می دهند. اگر پله برقی خراب شود، برق خود را از دست بدهد، یا از کار بیفتد، پله برقی همچنان می تواند به عنوان یک پله معمولی در اکثر سناریوها استفاده شود. پله برقی ها اغلب در فروشگاه های خرده فروشی، مراکز خرید، فرودگاه ها، مراکز حمل و نقل، مراکز همایش، ورزشگاه ها و استادیوم ها، هتل ها، ساختمان های عمومی استفاده می شوند و همچنین می توانند با ضد آب و هوا برای استفاده در فضای باز مورد استفاده قرار گیرند.
منبع
 

معرفی شرکت ستاره فراز نما

۱۱ بازديد

شرکت ستاره فراز نما فعالیت خود را (در صنعت آسانسور و پله برقی) از سال ۱۳۷۷ در زمینه تولید قطعات آسانسور آغاز نموده است. مدیران این شرکت از فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر از جمله دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه علم و صنعت بوده که تجربیات فنی و مدیریتی فراوان در کارنامه خود دارند، از جمله: تولید موتور گیربکس آسانسور طبق استاندارد آلمان، خدمات پس از فروش موتور گیربکس و موتور گیرلس و… و همچنین طراحی و تولید قطعات آسانسور از جمله انواع درب آسانسور و قطعات جانبی آن، گاورنر، پاراشوت، هرزگرد، قلاب سربکسل، اورلود و قطعات الکتریکی مانند تابلو فرمان و شستی احضار و … اشاره نمود.

همچنین در زمینه‏های طراحی و نصب و راه اندازی انواع آسانسورهای کششی و هیدرولیک با کاربردهای مختلف، طراحی و ساخت دستگاه ها و خطوط تولید کارخانجات خودروسازی، طراحی و استقرار سیستم های کنترل و تضمین کیفیت، بازرگانی انواع قطعات آسانسور و ده ها توانایی و تجربه مفید دیگر…

شرکت ستاره فراز نما به عنوان مشاوره آسانسور امین و معتبر در کلیه مراحل پروژه در کنار شماست و با جستجو و ارائه بهترین راه حل های ممکن به شما کمک می کند تا اهداف کلی سازمانی خود را به نحو مطلوب و طبق زمان بندی مورد نظرتان محقق فرمایید

انکودرهای آسانسور

۱۲ بازديد
تضمین یک سواری ایمن و قابل اعتماد در هر زمان هدف در صنعت آسانسور است. انکودرهای آسانسور امکان کنترل دقیق آسانسور عمودی و اندازه گیری سرعت را فراهم می کنند، که برای اطمینان از ایمنی سرنشینان و مکانیکی در استانداردهای انطباق تولید ASME A17.1 ایالات متحده و کانادا و CAN/CSA B44 ضروری است. انکودرهای آسانسور برای اطمینان از عملکرد ایمن و موثر آسانسورهای برقی وظایف متعددی را انجام می دهند: کموتاسیون موتور آسانسور کنترل سرعت آسانسور کنترل درب آسانسور موقعیت یابی عمودی گاورنرهای آسانسور انکودرهای دیناپار قابلیت اطمینان و دقت را در تعیین موقعیت و سرعت حرکت آسانسور فراهم می کنند و در عین حال ارتباط برقرار می کنند. اطلاعات بازخورد به رایانه ای که سرعت موتور آسانسور را کنترل و تنظیم می کند. انکودرآسانسور جزء حیاتی در سیستم کنترل آسانسور هستند که به آسانسور اجازه می دهد تا در سطح کف متوقف شود، درها را باز کرده و کاملاً ببندد و سواری نرم و راحت را برای مسافران فراهم کند.

طراحی موتور آسانسور دو دسته اصلی آسانسور برقی وجود دارد: آسانسور موتور کششی دنده ای و آسانسور موتور کششی بدون دنده. آسانسورهای موتور کششی دنده ای توسط موتورهای بردار متصل به گیربکس هدایت می شوند. چرخ دنده، به نوبه خود، چرخ های کششی یا شیارها را به حرکت در می آورد، که قرقره های شیاردار هستند که کابل ها را حرکت می دهند و خودرو را بالا و پایین می کنند. اگرچه آسانسورهای موتور کششی دنده ای قابل اعتماد هستند، تجهیزات حجیم باید در اتاق ماشین قرار گیرند. که هزینه را افزایش می دهد و فضا را اشغال می کند. آسانسورهای موتور کششی بدون دنده رویکرد متفاوتی دارند. به جای ترکیب موتور برداری/گیربکس، آنها از موتورهای DC با آهنربای دائمی استفاده می کنند که مستقیماً به بار کوپل شده اند. موتورها از نظر قطر بزرگتر اما باریک تر هستند. این عامل شکل پنکیک آنها را قادر می سازد یا در بالای آسانسور در بالابر قرار گیرند و نیاز به اتاق ماشین را از بین ببرد.
برای هدایت و حفظ ایمنی کابین آسانسور و وزنه تعادل از ریل آسانسور استفاده می کنند که اصطلاحاً به آن ها ریل راهنما نیز گفته می شود. ریل های راهنما از جنس فلزی و با مقطع T شکل ساخته می شوند.

آسانسورهای کششی مشاهده منبع آسانسور کششی (همچنین به عنوان آسانسورهای الکتریکی شناخته می شوند) رایج ترین نوع آسانسورها هستند. کابین آسانسور با استفاده از طناب‌های فولادی بر روی یک قرقره شیاردار بالا کشیده می‌شود که معمولاً در صنعت به آن شیار می‌گویند. وزن ماشین از سال 1900 توسط یک وزنه تعادل متعادل می شود. گاهی اوقات دو آسانسور طوری ساخته می شوند که کابین آنها همیشه به طور همزمان در جهات مخالف حرکت می کنند و وزنه تعادل یکدیگر هستند. امروزه برخی از آسانسورهای کششی به جای طناب های فولادی معمولی از تسمه های فولادی تخت استفاده می کنند. تسمه های فولادی تخت به دلیل داشتن هسته فیبر کربنی و پوششی با اصطکاک بالا بسیار سبک هستند و به روغن یا روان کننده نیاز ندارند. به دلیل این ویژگی ها، مصرف انرژی آسانسور در ساختمان های بلند به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. برخی از سازندگان آسانسور از این فناوری استفاده می کنند مانند Otis (تسمه های پلی اورتان Gen2)، شیندلر (Suspension Traction Media برای سری های 3300 و 5500) و Kone (UltraRope)

مشخصات متمرکز کننده اکسیژن قابل حمل Inogen One G3

۸ بازديد
راهنمای خرید دستگاه تولید اکسیژن
هنگام استفاده از باتری 16 سلولی کمی تغییر می کند. واحد G3 یک اینچ بلندتر و تقریباً یک پوند وزن بیشتری نسبت به باتری استاندارد 8 سلولی دارد. با این حال، هنگامی که به طور کامل شارژ شود، یک باتری 16 سلولی تا 8.5 ساعت با سرعت جریان تنظیم شده 2 دوام می آورد. و ارتفاع 9.25 اینچ. G3 با باتری 16 سلولی توسعه یافته راه حل اکسیژن قابل حمل ایده آل برای سفرهای اطراف بلوک یا سفرهای دور دنیا است. داشتن عمر باتری بیشتر از باتری 16 سلولی باعث می شود که هر زمان و هر کجا که می خواهید از جای خود بلند شوید و بروید. باتری لیتیوم یونی قابل شارژ دوبل، دستگاه Inogen One G3 POC را بدون نیاز به اتصال به منبع تغذیه خارجی تغذیه می کند. باتری زمانی که در Inogen One G3 POC قرار می‌گیرد، شارژ می‌شود و متمرکز کننده به برق AC یا برق خودرو DC متصل می‌شود.
زمان شارژ مجدد برای یک باتری دوبل تا 9 ساعت است. اکسیژن ساز قابل حمل Inogen One G3 آزادی، تحرک و استقلال واقعی را برای کاربران اکسیژن درمانی به ارمغان می آورد. مجهز به فناوری تحویل هوشمند و وزن کمتر از 6 پوند (با باتری طولانی) دستگاه اکسیژن ساز G3 به اندازه کافی قدرتمند است که اکسیژن را به طور موثر و موثر در طول روز در حالی که شما فعال هستید و برای اکثر کاربران حتی در شب هنگام استراحت فراهم می کند. اکسیژن ساز قابل حمل Inogen One G3 برای استفاده در همه جا در نظر گرفته شده است، زیرا محلول متمرکز کننده اکسیژن شما است. این دستگاه دارای هر دو شارژر AC و شارژر اتومبیل DC است که به شما امکان می دهد از آن در خانه استفاده کنید و آن را با خود در جاده بیاورید.

دیگر نیازی نیست که از اکسیژن خانه خود به منبع اکسیژن قابل حمل خود بروید. با اکسیژن ساز قابل حمل G3، آنها یکی هستند! . Inogen-one-g3-in-car.jpg طراحی شده به عنوان سیستم اکسیژن همه کاره شما به این معنی است که سیستم اکسیژن قابل حمل G3 را می توان در طول روز هنگام فعال بودن و همچنین در طول شب هنگام استراحت استفاده کرد. فناوری تحویل هوشمند در طول دوره‌های استراحت یا خواب برخلاف سیستم‌های اکسیژن سنتی، مانند مخازن قابل حمل، اکسیژن مایع قابل حمل، یا حتی برخی از کنسانتره‌های اکسیژن قابل حمل دیگر، ثابت شده است که Inogen One G3 کاربران را در زمان فعال و در حالت استراحت اشباع نگه می‌دارد.

فناوری تحویل هوشمند برای محیط های در حال تغییر شما بسیار شهودی است و به طور خودکار اکسیژن رسانی را تنظیم می کند تا اکسیژن رسانی در طول خواب را برای اکثر کاربران افزایش دهد. به طور معمول ضربان نفس شما هنگام خواب کند می شود. G3 تنفس های کمتری را در دقیقه تشخیص می دهد و اندازه هر بولوس اکسیژن را طوری تنظیم می کند که همان مقدار اکسیژن در دقیقه را دریافت کنید. فناوری تحویل هوشمند حتی نفس‌های کم عمق دهان را در شب تشخیص می‌دهد، بنابراین یک دوز بولوس اکسیژن بر اساس حجم دقیقه ثابت ایجاد می‌کند. آیا دوست داری پرواز کنی؟ با اکسیژن ساز قابل حمل Inogen One G3، سفر با هواپیما با اکسیژن ساده و آسان است. G3 یک اکسیژن درمانی ایده آل برای کسانی است که از سفر لذت می برند. اکسیژن ساز قابل حمل Inogen One G3 برای استفاده در خطوط هوایی تجاری مورد تایید FAA است.

صندلی تکیه دار مسی VIP

۱۰ بازديد
قیمت صندلی vip آرایشگاه

صندلی مدل دار مسی VIP توسط SEC یک صندلی خوابیده ممتاز است که برای هر سالن و آرایشگاه، آرایشگاه یا سالن زیبایی مناسب است. ویژگی‌ها عبارتند از: - تکیه‌گاه خوابیده - زیرپایی - تکیه‌گاه قابل بلند شدن و قابل جابجایی - پایه هیدرولیک - ارتفاع صندلی 51 تا 66 سانتی‌متر - صندلی چند منظوره/ابرو/آرایشگر. و برای سفارشی کردن در رنگ های دلخواه در دسترس است. این صندلی مدل دار به صورت استاندارد دارای پایه گرد است. با این حال، گزینه سفارشی سازی با پایه مربع در دسترس است. می توان آن را به عنوان یک صندلی ابرو/زیبایی یا آرایشگر دو برابر کرد. این مورد توسط SEC به نمایش گذاشته شده است و برای مشاهده در نمایشگاه مرکز تجهیزات سالن در دسترس است. این کالا با 1 سال گارانتی با امکان تمدید تا 2 سال برای هر صندلی 15 پوند اضافی ارائه می شود. لطفاً برای اطلاعات بیشتر با یکی از اعضای تیم فروش ما به شماره 01455 553558 تماس بگیرید. لطفاً توجه داشته باشید - علیرغم این واقعیت که تمام تلاش‌ها برای ارائه تصاویر دقیق برای هر محصول انجام شده است، رنگ‌ها، ابعاد و/یا طرح واقعی ممکن است به دلیل صفحه نمایش دستگاه متفاوت کمی متفاوت باشد. تنظیمات، نور در محل نصب یا تفاوت های جزئی در محصول در طول زمان تکمیل می شود و بنابراین فقط برای اهداف تصویری استفاده می شود.

یک کنسانتره اکسیژن چگونه کار می کند؟

۱۰ بازديد
اکسیژن ساز چیست
تغلیظ کننده های اکسیژن دستگاه های پزشکی هستند که به افرادی که سطح اکسیژن پایینی در خون خود دارند کمک می کند. آنها با وصل کردن دستگاه به پریز برق یا با استفاده از باتری تغذیه می شوند. اگر از باتری استفاده می شود، باید با وصل کردن آن به پریز برق شارژ شود. بیشتر متمرکز کننده‌ها یک آداپتور نیز دارند تا بتوانید هنگام رانندگی از دستگاه استفاده کنید. یک متمرکز کننده اکسیژن هوا را دریافت می کند، آن را تصفیه می کند و سپس هوای تازه تشکیل شده را توزیع می کند. هوا قبل از اینکه وارد غلیظ شود از 80 درصد نیتروژن و 20 درصد اکسیژن تشکیل شده است. یک متمرکز کننده اکسیژن از آن هوا استفاده می کند و سپس 90 تا 95 درصد اکسیژن خالص و 5 تا 10 درصد نیتروژن خارج می شود. نیتروژن جدا می شود تا بالاترین دوز اکسیژن ممکن را به بیمار بدهد، زیرا دریافت آن درصد اکسیژن بدون کمک دستگاه پزشکی دشوار است.
چگونه یک متمرکز کننده اکسیژن کار می کند؟
- تبدیل هوا به اکسیژن بخش های زیادی وجود دارد که یک متمرکز کننده اکسیژن قابل حمل را تشکیل می دهد. کمپرسور و فیلتر بستر غربالی چند قسمت اصلی هستند. کمپرسور هوای فیلتر شده را در غلیظ کننده فشرده می کند و سپس هوا را در یک جریان پیوسته می رساند. هوای فشرده به سمت فیلترهای بستر غربال حرکت می کند. فیلتر بستر غربال نقش مهمی ایفا می کند، زیرا دستگاهی است که نیتروژن را از هوا حذف می کند. ماده ای به نام زئولیت که یک مکعب میکروسکوپی شش وجهی با سوراخ هایی در هر طرف است، در بستر غربال قرار دارد و این همان چیزی است که نیتروژن را از هوا خارج می کند. دو تخت الک در متمرکز کننده قرار دارد. پس از اینکه هوا برای اولین بار در غلیظ کننده فشرده شد، با فشار وارد اولین بستر غربالی می شود. اکسیژن به مخزن محصول ارسال می شود. سپس اولین بستر الک با نیتروژن پر می شود. سپس جریان گاز تغییر می کند و هوای فشرده به بستر غربال دوم منتقل می شود. کمپرسور تخت الک اول به اتاق بیرون فرستاده می شود و هوای مخزن محصول به اولین تخت الک برمی گردد. افت فشار از بستر الک اول و ضعیف شدن اکسیژن باعث آزاد شدن نیتروژن زئولیت می شود. اکسیژن و نیتروژن دوباره با هم می آیند و به عنوان هوای معمولی در اتاق آزاد می شوند. سپس هوا فشرده شده و به غربال دوم فرستاده می شود که در آنجا اکسیژن از طریق آن به مخزن محصول منتقل می شود. کل چرخه دوباره با اولین الک بعد از چند ثانیه شروع می شود. دیگر بخش‌های مهم سیستم خنک‌کننده‌ای است که از گرم شدن بیش از حد اکسیژن‌رسان قابل حمل جلوگیری می‌کند و کانولای بینی که اکسیژن تصفیه‌شده را پس از عبور اکسیژن از تمام فیلترهای بستر غربال می‌رساند. کانولا به بهبود جذب اکسیژن کمک می کند.

آیا اکسیژن ساز قابل حمل برای روز و شب خوب است؟ اکسیژن سازهای قابل حمل دارای دو تنظیم برای دریافت اکسیژن هستند: دوز پالس و جریان مداوم. حالت پالس دوز معمولاً برای استفاده در روز استفاده می شود، زیرا هنگام استنشاق هوا را از طریق کانولا می رساند. تغلیظ‌کننده‌ها با فناوری دوز پالس نیز از نظر طراحی فشرده‌تر هستند و عمر باتری بیشتری را ارائه می‌دهند. حالت جریان پیوسته یک جریان هوای ثابت را از طریق لوله ها ارائه می دهد. برای افرادی که هنگام خواب به اکسیژن نیاز دارند، این حالت بهترین گزینه است. مزایای دستگاه های اکسیژن ساز هر دو دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل و خانگی دارای مزایای بی شماری برای بیمارانی هستند که به اکسیژن درمانی نیاز دارند. آنها بسیار کمتر از سیلندرهای اکسیژن سنتی هستند که در صورت پارگی یا نشت می توانند باعث ایجاد یا افزایش سرعت احتراق آتش سوزی شوند. از طرف دیگر، تغلیظ کننده های اکسیژن چنین خطری ندارند. دستگاه های اکسیژن ساز خانگی و قابل حمل که می توانند اکسیژن خود را بسازند نسبت به مخازن اکسیژن قدیمی محبوب تر و پرکاربردتر شده اند. مزیت اصلی دیگر سهولت و افزایش توانایی حرکت با اکسیژن است. اکسیژن سازهای قابل حمل اکسیژن لازم را در هر جایی که کاربر می رود، حتی در هواپیما، تامین می کند. FAA (اداره هوانوردی فدرال) حکم داده است که همه مسافرانی که به اکسیژن نیاز دارند باید اجازه داشته باشند که کنسانتره های اکسیژن قابل حمل مورد تایید FAA را در تمام هواپیماهای ایالات متحده با بیش از 19 صندلی به همراه داشته باشند. خطوط هوایی خارجی همچنین باید در تمامی پروازها به و از خاک ایالات متحده اجازه غلیظ کننده اکسیژن قابل حمل را بدهند.

2گیاه سرپوشیده باورنکردنی که در شب اکسیژن آزاد می کنند

۱۰ بازديد
گیاهان آپارتمانی اکسیژن ساز
1 – گیاه عنکبوت
بیایید با یکی از ساده ترین گیاهان برای رشد شروع کنیم، حتی برای کسی که تجربه شست سبز ندارد. نور غیرمستقیم، خاک با زهکشی خوب و نقطه ای که خیلی گرم نمی شود تمام چیزی است که برای سبز و شکوفا نگه داشتن گیاه عنکبوتی نیاز دارید. اگرچه گیاه عنکبوت گل‌های کوچک سفید تولید می‌کند، اما بیشتر یک گیاه شاخ و برگ است و دارای برگ‌های راه راه سبز و زرد روشن است.
برگهای بلند و باریک آن در یک سبد آویزان دوست داشتنی به نظر می رسند و در انتهای آن شاخه های بلندی با جوانه های گیاهی 'بچه' رشد می کند. می توانید آنها را به حال خود رها کنید یا برای تکثیر گیاهان جدید آنها را جدا کنید. فقط انتهای ریشه گیاه را در خاک مرطوب فشار دهید و در کمترین زمان یک گیاه عنکبوتی جدید خواهید داشت. اگر گیاه عنکبوت شما خیلی بزرگ شد، می توانید به راحتی آنها را نیز به دو قسمت تقسیم کنید. از نظر کیفیت هوا، گیاه عنکبوت به افزودن اکسیژن بیشتر کمک می کند و همچنین شناخته شده است که مونوکسید کربن، فرمالدئید و بنزن را فیلتر می کند.

2 – گیاه مار
گیاه مار یکی دیگر از گیاهان شاخ و برگ راه راه است که می تواند یک گیاه آپارتمانی چشمگیر با برگ های عمودی پررنگ باشد. گاهی اوقات به عنوان زبان مادرشوهر نیز شناخته می شود و تعدادی گونه های مختلف برای گیاهان آپارتمانی در بازار وجود دارد. برخی از آنها فقط حدود یک فوت رشد می کنند، اما برخی می توانند تا 3 فوت قد داشته باشند. گیاه مار مرجانی سیاه از درخت کاشت دارای رنگ سبز تیره/سبز روشن است و قد آن 2 تا 3 فوت است.

تابلو برق و انواع تابلوهای برق مورد استفاده در صنعت

۱۰ بازديد
تعریف: تابلو برق چیزی جز مرکز کنترل بار نیست. کلیه اقدامات الکتریکی مانند توزیع برق، انتقال نیرو، حفاظت از سیستم قدرت تنها با استفاده از تابلو برق انجام می شود. طرح برق (نمودار سیم کشی) با استفاده از تابلو برق ایجاد می شود و تابلوهای برق نصب عملی نمودار سیم کشی برق می باشد. این شامل مدار سفر، مدارهای بسته، شین‌ها، کابل‌ها، MCCBs، MCBs، MPCBs، NO & NCs و غیره است. تابلوهای الکتریکی توزیع ایمن برق را به بار تضمین می‌کنند. پانل های الکتریکی از فولاد نورد شده و به شکل مستطیل یا مربع ساخته می شوند. تابلوهای برق بر اساس کاربرد انواع مختلفی دارند.

کنترل پنل PCC – مرکز کنترل قدرت MCC – مرکز کنترل موتور MLDB – تابلوی توزیع روشنایی اصلی کنترل پنل: کنترل پنل از عناصر کنترل مدار مانند رله های محافظ، متر، مدارهای هشدار، PLC، SMPS، منبع تغذیه کوچک و غیره تشکیل شده است. در نزدیکی محل اپراتور تعمیر و نگهداری قرار می گیرد یا اپراتور کنترل پنل را زیر نظر می گیرد.
پانل PCC: PCC شکل کوتاهی از Power Control Center است. این قلب مدار کنترل است. خروجی ژنراتورها یا ترانسفورماتورها به PCC داده می شود. تجهیزات اصلی مدار برق در این پنل نصب خواهند شد. شامل کلیدهای مدار، باسبار، PT (ترانسفورماتور پتانسیل)، CT (ترانسفورماتور جریان)، مقره‌ها و غیره می‌باشد. مدارهای حفاظتی اصلی برای محافظت از ترانسفورماتورها، موتورها، ژنراتورها و غیره در این تابلو نصب می‌شود. توان خروجی از پنل PCC خواهد بود. از طریق فیدرها به پانل های MCC توزیع می شود.

پانل MCC: MCC شکل کوتاهی از مرکز کنترل موتور است. از فیدرها تشکیل شده است. و فیدر شامل استارت موتور، SFU، MCB، MCCB، MPCB، ترانسفورماتور کنترل، متر و غیره است. هنگامی که درب درب های پنل MCC را باز کنید، می توانید به تمام قطع کننده ها یا فیوزها دسترسی داشته باشید. معمولاً یکی از این پانل ها تمام مدارهای نیروگاه یا سایر کاربردهای الکتریکی را تغذیه می کند، اما ممکن است شرایطی وجود داشته باشد که 'پانل فرعی' دیگری مانند تخته توزیع جوشکاری یا تخته توزیع روشنایی وجود داشته باشد که در یک منطقه اختصاصی خدمت می کند.
ساتل تابلو آسیا یک شرکت خصوصی در زمینه تولید تابلوقرق می باشد.

پالس اکسی متر و اکسیژن ساز: آنچه در مورد اکسیژن درمانی در خانه باید بدانید

۱۱ بازديد
برای زنده ماندن، ما به اکسیژن احتیاج داریم که از ریه ها به سلول های تن ما برود. برخی مواقع اوقات میزان اکسیژن در خون ما می تواند کمتر از مرز طبیعی باشد. آسم، سرطان ریه، بیماری مزمن انسدادی ریه (COPD)، آنفولانزا، و کووید-19 بعضی از مشکلات سلامتی هستند که ممکن است مایه کاهش سطح اکسیژن شوند. هنگامی که سطوح خیلی ذیل است، شدنی است احتیاج به مصرف اکسیژن اضافی داشته باشیم که به عنوان اکسیژن درمانی شناخته می شود. یگانه از راه های رسیدن اکسیژن اضافی به بدن، استفاده از یک متمرکز کننده اکسیژن است.
تغلیظ کننده های اکسیژن تجهیزات پزشکی هستند که باید فقط با نسخه به فروش برسند و استفاده شوند. شما نباید از یک چگال کننده اکسیژن در خانه بهره‌گیری کنید مگر اینکه توسط یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی تجویز شده باشد. دادن اکسیژن به خودتان بدون مشورت با پزشک، بیشتر از اینکه مفید باشد، زیان دارد. ممکن است در نهایت اکسیژن بیش از حد یا خیلی کم مصرف کنید. تصمیم به استفاده از یک چگال کننده اکسیژن بدون نسخه می تواند منجر به مشکلات سلامتی جدی شود، مانند مسمومیت با اکسیژن ناشی از دریافت بیش از حد اکسیژن.
همچنین می تواند منجر به دیرکرد در دریافت شفا برای شرایط جدی مشابه COVID-19 شود. حتی اگر اکسیژن حدود 21 درصد از هوای گوشه ها-کناره ها ما را ساختن می دهد، تنفس با غلظت بالای اکسیژن شدنی است به ریه های شما آفت برساند. از جانب دیگر، نرسیدن اکسیژن کافی به خون، وضعیتی به نام هیپوکسی، می تواند به قلب، مغز و سایر اندام ها آفت برساند.

با مشورت با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود، دریابید که آیا واقعاً به اکسیژن درمانی نیاز دارید یا خیر. اگر این شغل را اتمام دهید، ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی شما می‌تواند تعیین کند که چه مقدار اکسیژن و برای چه مدت باید مصرف کنید. چه چیزهایی باید در مورد اکسیژن سازها بدانم؟ تغلیظ کننده های اکسیژن هوا را از اتاق می گیرند و نیتروژن را پالایه می کنند. این فرآیند مقادیر بیشتری از اکسیژن باره احتیاج برای اکسیژن درمانی را فراهم می کند. متمرکز کننده ها ممکن است کبیر و مقاوم یا حقیر و قابل حمل باشند. تغلیظ کننده ها با مخازن یا دیگر ظروف تامین کننده اکسیژن متفاوت هستند زیرا از مکنده های الکتریکی برای متمرکز کردن اکسیژنی که از هوای اطراف می آید کاربرد می کنند.
قیمت دستگاه اکسیژن‌ ساز خانگی با توجه به برند و میزان لیتر اکسیژنی که تولید می‌کند در بازه‌ای بین 12 تا 70 میلیون تومان قرار می‌گیرند . در حال حاضر، FDA هیچ چگال کننده اکسیژنی را برای فروش یا استفاده بدون نسخه تایید نکرده است. اثناء استفاده از غلیظ کننده اکسیژن: از غلیظ کننده یا هر محصول اکسیژنی در نزدیکی اخگر مفتوح یا اثناء سیگار کشیدن کاربرد نکنید. متمرکز کننده را در فضای باز پیمان دهید الی بردباری خرابی دستگاه در نشانه گرم شدن بیش از کران کاهش یابد. هیچ دریچه ای را روی متمرکز کننده مسدود نکنید زیرا ممکن است بر عملکرد دستگاه تأثیر بگذارد. به طور دوره‌ای دستگاه خود را از نظر هستی آلارم رسیدگی کنید تا مطمئن شوید که اکسیژن کافی اخذ می‌کنید. اگر برای مشکلات مزمن سلامتی برای شما یک چگال کننده اکسیژن تجویز شده است و تغییراتی در تنفس یا سطح اکسیژن خود دارید یا علائم COVID-19 دارید، با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود تماس بگیرید. تغییراتی در سطح اکسیژن خویش به خویش ایجاد نکنید. سطح اکسیژن من در منزل چگونه کنترل می شود؟ سطح اکسیژن با دستگاه کوچکی به نام پالس اکسی متر یا پالس اکس کنترل می شود. پالس اکسیمترها معمولاً روی نوک انگشت پیمان می گیرند. این دستگاه ها از پرتوهای نور برای اندازه گیری غیرمستقیم سطح اکسیژن خون بدون بیچارگی به مثال خون بهره‌گیری می کنند.

هر آنچه در مورد تزریق داخل وریدی باید بدانید

۱۰ بازديد
نبض اول

 
 داروی درون وریدی چیست؟

برخی از داروها باید با تزریق یا انفوزیون داخل وریدی (IV) داده شوند. این بدان معنی است که آنها مستقیماً با استفاده از یک سوزن یا لوله به داخل رگ شما فرستاده می شوند. در واقع، اصطلاح 'داخل وریدی' به معنای 'داخل ورید' است. با تزریق درون وریدی، یک لوله پلاستیکی نازک به نام کاتتر IV در رگ شما وارد می شود. کاتتر به کارآزموده مراقبت های بهداشتی شما اجازه می دهد الی چندین دوز بی خطر از دارو را بدون نیاز به هر بار زدن سوزن به شما بدهد. در بیشتر موارد، شما به خودتان داروی تو وریدی نمی دهید. در حالی که می توانید بعضی از داروهای تزریقی را خودتان در خانه مصرف کنید، شاید شفا خویش را از یک کارآزموده مراقبت های بهداشتی دریافت خواهید کرد. برای آشنایی با دو آلت اصلی باره بهره‌گیری برای تزریق IV - خطوط استاندارد IV و کاتترهای رگ مرکزی - از آنگونه چرایی استفاده از آنها و خطرات آن، مطالعه کنید. موارد به کارگیری داروهای IV داروی IV بیشتر استفاده می شود زیرا به مهار دوز دارو کمک می کند. به عنوان مثال، در بعضی شرایط، کسان باید خیلی سریع دارو اخذ کنند. این دربرگیرنده موارد اضطراری مانند حمله قلبی، سکته مغزی یا مسمومیت می شود. در این موارد، مصرف قرص یا مایعات از راه دهان شدنی است به اندازه کافی سریع نباشد الی این داروها وارد جریان خون شوند. از سوی دیگر، تجویز IV، به سرعت دارو را مستقیماً وارد جریان خون می‌کند. در موارد دیگر، شدنی است لازم باشد داروها به آرامی ولی به طور همیشگی دیتا شوند. تجویز IV در ضمن می تواند یک روش مهار شده برای دادن دارو در طول سررسید باشد. برخی از داروها ممکن است با تزریق وریدی تجویز شوند، زیرا اگر آنها را به صورت خوراکی (از گذرگاه دهان) مصرف کنید، آنزیم های معده یا جگر آنها را تجزیه می کنند. این فرمایش از عملکرد خوب داروها هنگامی که در پایان به جریان خون شما رسول می شود، ممانعت می کند. بنابراین، اگر این داروها مستقیماً با تزریق IV به جریان خون شما ارسال شوند، بسیار مؤثرتر خواهند بود.